Camera in je douche.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Ok, camera in je kamer dus geen probleem. Mooi.
Die 1,8 miljoen komt overeen met het aantal telefoongesprekken per maand vanuit Nederland naar de VS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel telefoongesprekken zijn er eigenlijk per jaar ? 100 miljard ?
dan is 1,8 miljoen niet echt veel.
Portretrecht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, zolang mijn rechten maar gegarandeerd worden.
Dit is altijd zo makkelijk, als burger moet je op een gegeven vertrouwen op de toepassing van regels zoals die bestaan in Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Ok, camera in je kamer dus geen probleem. Mooi.
o god ja.quote:
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is altijd zo makkelijk, als burger moet je op een gegeven vertrouwen op de toepassing van regels zoals die bestaan in Nederland.
Oh en nu gaat hij zeggen ik mag niet speculeren!
Haar baan staat bij het minste of geringste op het spel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Whehe Plasterk overruled van miltenburg en ze laat het gebeuren
Zenuwachtige mutsquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Whehe Plasterk overruled van miltenburg en ze laat het gebeuren
Zeker. Er zitten ook veel checks and balances in het systeem gelukkig. Besluitvorming is dan wel traag, maar je moet iets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.
Eens, irritant ventje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Raak, echt als ik ooit nog op de SP had willen stemmen... Dan nu NOOIT meer
Nee, is breed gedragenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de act die Van Raak opvoert.
Natuurlijk, maar wij als burgers doen niet "actief" mee in het systeem van cheks and balances. Daar zijn andere systemen voor. (Oa. dus de commissie stiekem)quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.
Overacting. Hoop voor hem dat hij er nog een journaal mee haalt morgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de act die Van Raak opvoert.
Modafinil!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:54 schreef yvonne het volgende:
Serieus wat slikken die lui, je bent toch volkomen gaar na al die uren?
In beslag genomen XTC en coke denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:54 schreef yvonne het volgende:
Serieus wat slikken die lui, je bent toch volkomen gaar na al die uren?
Lol!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:54 schreef remlof het volgende:
Die Van Raak lijkt echt op Beaker
[ afbeelding ]
De Hansie Hansie van de Kamer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overacting. Hoop voor hem dat hij er nog een journaal mee haalt morgen.
Pro Plasterk hier (pas sinds het debat)quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
En Plasterk haalt Hennis er nog maar eens bij om zijn hachje te redden.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:57 schreef yvonne het volgende:
Wat doen die mannen toch met hun jasjes?
Zolang niemand commissie stiekem kan controleren of weet wat ze uitvoeren moet je ze juist blijven wantrouwen. Zeker nadat ik Bruma gisteravond zag in Pauw en Witteman. Daarnaast werken heel veel van deze systemen niet tot nauwelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wij als burgers doen niet "actief" mee in het systeem van cheks and balances. Daar zijn andere systemen voor. (Oa. dus de commissie stiekem)
Als ze er maar niet mee gaan gooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:57 schreef yvonne het volgende:
Wat doen die mannen toch met hun jasjes?
Je kiest voor een partij, ieder partij die vertegenwoordigd is zit in de commissie stiekem. Dat is niet het grootste probleem in Nederland. Het grootste probleem zit hem in de Raad van State, maar daar maakt geen burger zich druk om.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zolang niemand commissie stiekem kan controleren of weet wat ze uitvoeren moet je ze juist blijven wantrouwen. Zeker nadat ik Bruma gisteravond zag in Pauw en Witteman. Daarnaast werken heel veel van deze systemen niet tot nauwelijks.
Sommige zitten erg vreemd hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zolang niemand commissie stiekem kan controleren of weet wat ze uitvoeren moet je ze juist blijven wantrouwen. Zeker nadat ik Bruma gisteravond zag in Pauw en Witteman. Daarnaast werken heel veel van deze systemen niet tot nauwelijks.
Totaal met je eens hoor!quote:
De rol van de Raad van State wordt al aangepast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kiest voor een partij, ieder partij die vertegenwoordigd is zit in de commissie stiekem. Dat is niet het grootste probleem in Nederland. Het grootste probleem zit hem in de Raad van State, maar daar maakt geen burger zich druk om.
Verder zijn de zaakjes hier vrij goed geregeld, vraag me af waar je wantrouwen vandaan komt?
Kledingadviezen van Klaver legt ie naast zich neer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
Dat jasje van v ojik is gewoon te klein, dat was om 5 uur al zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |