Camera in je douche.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Ok, camera in je kamer dus geen probleem. Mooi.
Die 1,8 miljoen komt overeen met het aantal telefoongesprekken per maand vanuit Nederland naar de VS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel telefoongesprekken zijn er eigenlijk per jaar ? 100 miljard ?
dan is 1,8 miljoen niet echt veel.
Portretrecht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, zolang mijn rechten maar gegarandeerd worden.
Dit is altijd zo makkelijk, als burger moet je op een gegeven vertrouwen op de toepassing van regels zoals die bestaan in Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Ok, camera in je kamer dus geen probleem. Mooi.
o god ja.quote:
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is altijd zo makkelijk, als burger moet je op een gegeven vertrouwen op de toepassing van regels zoals die bestaan in Nederland.
Oh en nu gaat hij zeggen ik mag niet speculeren!
Haar baan staat bij het minste of geringste op het spel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Whehe Plasterk overruled van miltenburg en ze laat het gebeuren
Zenuwachtige mutsquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Whehe Plasterk overruled van miltenburg en ze laat het gebeuren
Zeker. Er zitten ook veel checks and balances in het systeem gelukkig. Besluitvorming is dan wel traag, maar je moet iets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.
Eens, irritant ventje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Raak, echt als ik ooit nog op de SP had willen stemmen... Dan nu NOOIT meer
Nee, is breed gedragenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de act die Van Raak opvoert.
Natuurlijk, maar wij als burgers doen niet "actief" mee in het systeem van cheks and balances. Daar zijn andere systemen voor. (Oa. dus de commissie stiekem)quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, je moet de overheid in feite constant wantrouwen, in de zin van dat er checks and balances nodig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |