Nee, want daar zie ik het nut niet van in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je hebt niets te verbergen
Mag de overheid van jou ook een camera in je slaapkamer hangen? Zolang je rechten maar gewaarborgd blijven toch?
Tegengaan van kindermisbruikquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want daar zie ik het nut niet van in.
Misschien ben je wel een lone wolfquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De overheid moet controleren of jij je vrouw wel hard genoeg neukt, in het kader van de gezondheids en welzijns doelen van het ministerie van Volksgezondheid en daarom is die camera in uw slaapkamer noodzakelijk. 2022 ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Raar he, na overleg?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:38 schreef Hexagon het volgende:
Hee de woordvoerders lijken nu beter samen te werken.
We zijn gelukkig pas net bezig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:38 schreef Hexagon het volgende:
Hee de woordvoerders lijken nu beter samen te werken.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De uitkomst ga ik dus niet meemaken vrees ik.
Ok, sorry voor de voorbarigheid danquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog een half uurtje kan kijken. Maar alvast welterusten.
Dan moeten ze me maar 24/7 observeren, dat mogen ze nu ook al bij verdenking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een lone wolf
De overheid bepaalt dan wel wanneer wat nodig is als de bevoegdheden bestaan, uiteraard niet jij zelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten ze me maar 24/7 observeren, dat mogen ze nu ook al bij verdenking.
Bij terrorisme mogen ze dit al doen bij een vermoeden in plaats van een redelijk vermoeden van schuld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten ze me maar 24/7 observeren, dat mogen ze nu ook al bij verdenking.
Prima, zolang mijn rechten maar gegarandeerd worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:44 schreef Valid het volgende:
[..]
De overheid bepaalt dan wel wanneer wat nodig is als de bevoegdheden bestaan, uiteraard niet jij zelf.
Breek me de bek niet open ober "anti-terrorismewetten"quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij terrorisme mogen ze dit al doen bij een vermoeden in plaats van een redelijk vermoeden van schuld.
En dan nog zijn het metadata, geen gesprekken zelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel telefoongesprekken zijn er eigenlijk per jaar ? 100 miljard ?
dan is 1,8 miljoen niet echt veel.
Trustequote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik kijk morgenochtend wel even nog het journaal bij het ontbijt.
Fijne nacht nog iedereen!
Ok, camera in je kamer dus geen probleem. Mooi.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, zolang mijn rechten maar gegarandeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |