Indeed. Maar valt buiten deze discussiequote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kan beter de vraag stellen of de gemiddelde Nederlandse burger zich druk maakt over het steeds verder aantasten van hun grondrechten onder het mom van veiligheid.
Grondig oneensquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Niet zolang we een normale democratische regering hebben die mijn rechten garandeert.
Ik heb liever dat er überhaupt niet wordt getapt, zolang de tapapparatuur wordt geleverd door een dubieuze buitenlandse partij en de overheidsdiensten die met het tappen belast zijn geen flauw benul hebben van de werking van deze apparatuur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Niet zolang we een normale democratische regering hebben die mijn rechten garandeert.
Hoe weet je dat allemaal? Werk je er zelf ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er überhaupt niet wordt getapt, zolang de tapapparatuur wordt geleverd door een dubieuze buitenlandse partij en de overheidsdiensten die met het tappen belast zijn geen flauw benul hebben van de werking van deze apparatuur.
Dit is echt ontzettend naiefquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het grondig oneens met jouw smiley- en hoofdlettergebruik, maar daar hoor je mij ook niet over miepen.quote:
Gezien de naam Kansenjongere gok ik van niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal? Werk je er zelf ?
http://webwereld.nl/bevei(...)land-weer-onder-vuurquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal? Werk je er zelf ?
Ze mogen echt al mijn telefoongesprekken afluisteren en mijn emails lezen hoor. Zolang mijn rechten maar gewaarborgd zijn.quote:
Techniek zal sinds 2002 inderdaad stil hebben gestaan. Verder vertellen ze nooit details over de "modus operandi"quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/bevei(...)land-weer-onder-vuur
Oud artikel, maar sinds die tijd is diverse malen geweigerd kamervragen hierover te beantwoorden, dus is er geen reden om aan te nemen dat er veel is veranderd.
Gaan we persoonlijk doen ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het grondig oneens met jouw smiley- en hoofdlettergebruik, maar daar hoor je mij ook niet over miepen.
Oh je hebt niets te verbergenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze mogen echt al mijn telefoongesprekken afluisteren en mijn emails lezen hoor. Zolang mijn rechten maar gewaarborgd zijn.
Internetquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
Waar zijn ze nu mee bezig? (geen tv)
Heb je geen stream?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
Herhaling van zetten. Gezeur over de keuze niet te kiezen voor het Noorse model...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
Uit onderstaand artikel blijkt dat men niets van eerdere fouten heeft geleerd:quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Techniek zal sinds 2002 inderdaad stil hebben gestaan. Verder vertellen ze nooit details over de "modus operandi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |