SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie bij Ruud ook regelmatig wat sociaal ongemak.
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een uur zitten kijken maar in Utopia begonnen ze een stuk minder snel met een herhaling van zetten dan in de Kamer.
Maar wat kan er daadwerkelijk uitkomen dat positief is dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....
Meest positieve is een val van het kabinet, maar da's een Utopie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat kan er daadwerkelijk uitkomen dat positief is dan?
Haha jaja, ik schop ook in mijn slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.
Maar wil geen stempel op Ruud zetten.
ja nou, er lonkt een geweldig alternatief aan de horizon?!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meest positieve is een val van het kabinet, maar da's een Utopie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wandelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha jaja, ik schop ook in mijn slaap
Hij heeft een angst stoornis en daar slikt hij medicijnen voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.
Maar wil geen stempel op Ruud zetten.
zal je zien dat hij bang is voor medicijnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij heeft een angst stoornis en daar slikt hij medicijnen voor.
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Het is allebei niets. Als het kabinet valt kan je weer maanden naar die mooi weer praatjes luisteren waarvan je weet dat er niets van terecht gaat komen als het plebs weer gesproken heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt,... je vergeet dat het conflict tussen Isa en Hakim al dagen, c.q. weken aan de gang is, dat was de aanloop, dat het uiteindelijk tot een eruptie zou komen was wel duidelijk. Wellicht is het een cliché, maar waar er 2 kijven hebben er 2 schuld. Dat Hakim uiteindelijk (veel)sterker is in zo'n conflict dan Isa maakt hem bij emotionele streamers onmiddellijk tot de grote boef, daaraan toegevoegd dat hij toch de reputatie van slechterik heeft, op zich niet vreemd hoor, de underdog roept in dit soort situaties sowieso altijd meer sympathie op.
Voor Paul en Hakim best laat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer vertrekt Ruud naar zijn zolder? Als iedereen in zijn bedje ligt zeker.
Ik vind het te erg voor woorden hoe vroeg ze in hun nest liggen maar van mij mogen ze deze keer.
Wat lul je danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik wandelen kreeg een stempel haha ...
Voor wat ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zal je zien dat hij bang is voor medicijnen
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?
Kan ADD zijn wat ik gisteren zei. Kan gepaard gaan met angststoornissen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Attention_deficit_disorderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?
juist Hakim was aan het zuigen en niet zo weinig ook!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.
Weet ik niet. Dit is wat hij zelf verteld heeft een keer op de stream.quote:
Is waar, maar feit blijft dat ik een val van een kabinet een fascinerend fenomeen vind.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Het is allebei niets. Als het kabinet valt kan je weer maanden naar die mooi weer praatjes luisteren waarvan je weet dat er niets van terecht gaat komen als het plebs weer gesproken heeft
Ik geloof er niets van dat ze het uitzenden. Zo ja, dan kleine stukjes en veel censuur.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.
Sneuquote:
Omdat hij dat verteld heeft op de streamquote:
oh dat kijk ik net als sport. maar dan is t honkbal. of snooker. mooi kabbelend. rustig an.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is waar, maar feit blijft dat ik een val van een kabinet een fascinerend fenomeen vind.
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit is wat hij zelf verteld heeft een keer op de stream.
Eerder schaken...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh dat kijk ik net als sport. maar dan is t honkbal. of snooker. mooi kabbelend. rustig an.
Ik ga niet kijken, ik heb het al gezien, conflictje en Hakim is niet de Duivelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
vietnam denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Ruud heeft verteld dat er geen oorzaak was voor zijn nachtmerries.
Voor ons was de stream er te laat op dus heb het niet geheel meegekregen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ze het uitzenden. Zo ja, dan kleine stukjes en veel censuur.
Dat weten wij en dat weet Isa dan toch ook? Ze heeft zich uit de tent laten lokken, dat soort mannetjes moet je gewoon negeren of om lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
juist Hakim was aan het zuigen en niet zo weinig ook!
edit maakte t nog grappigerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder schaken...
edit:Of nog beter GO
Wat lul je danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor ons was de stream er te laat op dus heb het niet geheel meegekregen.
Beide een ander verhaal. Hoorde wel Isa over janken om zijn kind.
Wat daarvoor afgespeeld heeft weten we niet.
Zonder Hakim, Lotte en Vanessa zou het dood saai zijn hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik heb het al gezien, conflictje en Hakim is niet de Duivel
ik had een psych met een ziekelijke stempeldrang.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Lenoire het volgende:
Maarja als je Ruud autist noemt kun je op iedereen wel een stempeltje plakken. Wat psychologen tegenwoordig ook graag doen.
Jammer dat Fok! geen Fuck you smiley heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
vietnam denk ik.
op vakantie zat hij in een slecht hotel.
my luckquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammer dat Fok! geen Fuck you smiley heeft
CENTRAAL!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij moeten we hier ook een keer ff centraal ?![]()
![]()
![]()
Ik stem voor Happie, Aik en Dr. Dre eruit. Gaat iedereen mee? Iedereen ga mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij moeten we hier ook een keer ff centraal ?![]()
![]()
![]()
Peoplepleaserquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
Oh jee... Gezever over films. Rienk uiteraard.
Voor de wannabe psycholoogjes, wat voor stoornis plakken we nicolien alvast op haar kop?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammer dat Fok! geen Fuck you smiley heeft
Fluisterend: "Jimmy is looking at the left red, ..yes, he is gonna take it on ........ Oh, what a tremendous shot of the Whirlwind"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh dat kijk ik net als sport. maar dan is t honkbal. of snooker. mooi kabbelend. rustig an.
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik stem voor Happie, Aik en Dr. Dre eruit. Gaat iedereen mee? Iedereen ga mee.
Oh fuck, hoeveel van die troela's zaten er in die kistquote:
Waar kijk je dat debat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kenne we dan wel affe opschieten, debat gaat zo verder.
wellquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Fluisterend: "Jimmy is looking at the left red, ..yes, he is gonna take it on ........ Oh, what a tremendous shot of the Whrilwind"
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zonder Hakim, Lotte en Vanessa zou het dood saai zijn hier.
Nee joh!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Toverheks het volgende:
is Nicoline echt schigo huppeldepup?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh. Speculoos. Of niet eens speculoos, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Stream 6 doeiquote:
één persoonlijkheid nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ja, nee. Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dan moet paul echt nieuwe stoelen gaan makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Toverheks het volgende:
rienk de barmhartige samaritaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk poetst zijn tanden voor 15 mensen tegelijk ofzo
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.quote:
Redelijk "normaal" in zoverre daar sprake van kan zijn als je na een maand looptijd nog steeds wil deelnemen aan dit verbazingwekkend gedrocht van een programma.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
Oh jee... Gezever over films. Rienk uiteraard.
Voor de wannabe psycholoogjes, wat voor stoornis plakken we nicolien alvast op haar kop?
ja. wel mooie kont maar verder ben ik er nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
Denk het ook wel, maar gaat een lange zit worden, 3e termijn is al aangekondigd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.
Mijn voorspelling: glas, plas, was....
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wil juist dan hakim blijft. Om de simpele reden dat wanneer alle spraakmakende figuren verdwijnen de streams geen moer aan meer zijn.
Andrea zwaai ik graag uit. En vooruit..zal ook een gebedje dan voor dr doen.
Tis watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
Nee! Ik erger me kapot aan haarquote:
ach..dat verwoorden ze zo mooi onder dat ze ervan geleerd hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef zwellever het volgende:
[..]
Redelijk "normaal" in zoverre daar sprake van kan zijn als je na een maand looptijd nog steeds wil deelnemen aan dit verbazingwekkend gedrocht van een programma.
Kan nooit goed zijn voor je CV
Dat dus. Hakim zorgt dat de cos nog loopt hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wil juist dan hakim blijft. Om de simpele reden dat wanneer alle spraakmakende figuren verdwijnen de streams geen moer aan meer zijn.
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Blackprinces het volgende:
Precies, maar daar hebben we niet genoeg van gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. wel mooie kont maar verder ben ik er nog niet uit.
Doe dat maar bij zijn oliebollen kraam ooitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.quote:
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
Gevonden tnxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Zou kunnen, maar geen van de partijen heeft er belang bij dat het kabinet klapt. Zijn als de dood voor zetelwinst van PVV.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar gaat een lange zit worden, 3e termijn is al aangekondigd.
Het is opzich al raar dat je nog wilt deelnemen aan dit gedoe, na gezien te hebben waar je in terecht komt en met wie je te maken gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
oeff. dat wordt dus echt laat! Ik kijk morgenochtend wel wat het is geworden. Na de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguh![]()
ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?![]()
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
Die twee mogen er ook uit. Dat oeverloze gezwets van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee dat trek ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
Politiek is in de regel wel een effectief slaapmiddel idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 op
Echtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk houdt nog van een meisje van 6 jaar geleden.
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijf
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.
voor het denken de kerk uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ik
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)
Vanes kan dan wel niet filosoferen maar maakt zich enkel druk ok haar keuken gebeuren.
Laura ( zij die ons versteld zou doen staan ) uhhhh nou ik ben niet onder de indruk van haar om het zachtjes uit te drukken.
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mistquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
Hij poetst zijn tanden nu...geduldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
jij maakt wel vrienden heh zuuryquote:
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.
sryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je bent me steeds 2 seconden voor met cappen en posten
Heel vaak, als je wacht op mensen die ergens weg gaan, komen er steeds meer bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Lijk mij ook een stuk verstandiger, maar ja, verstandig en Ruud.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaan
Ben je een beetje bijgetrokken ja?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?
Cam staat er sinds vandaag maar niemand weet wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mist
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
LS maak je caps als Ruud op zijn zoldertje gaat?
Ga naar me eigen zoldertje.
Nee hoor, ik vind het een tarut, maar dat heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je een beetje bijgetrokken ja?
vertel vertelquote:
Tot iedereen hier haar uit begint te kotsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een tarut, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
vertel vertel
ik wil bij PAkim blijven STEL dat we nog iets mogen horen daar
tsssssssss wat een player die zwerverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vind
god's water over je vruchtbare akker schatjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vind
Ik hou niet van optochtenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot iedereen hier haar uit begint te kotsen natuurlijk.
Als Rienk de kans krijgt, vliegt zijn heilige lans net zo soepeltjes bij haar binnen als God's woord in een ouderling.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
god's water over je vruchtbare akker schatje
Timing is everything aldus Rienk dus duurt vast nog evenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
god's water over je vruchtbare akker schatje
vloeibare hostie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als Rienk de kans krijgt, vliegt zijn heilige lans net zo soepeltjes bij haar binnen als God's woord in een ouderling.
Yup, ben gek op de cosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar wel van freakshows dus.
worden we gvd even gemoond op stream. eikols.quote:
tast maar lekker toe. is goed voor je schatje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]En genoeg om een klooster te voeden.
quote:
nieuwe stagiere denk ik, die moet leren met de camerapook om te gaanquote:
En slikken voor absolutie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:42 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
tast maar lekker toe. is goed voor je schatje.
Precies. Daarna ging de maan nog even omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
nieuwe stagiere denk ik, die moet leren met de camerapook om te gaan
nou ja. niet de maan tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Daarna ging de maan nog even omhoog en omlaag.
Hoe die stagiaire de maan verplaatst is mij niet helemaal duidelijk, maar JonDeMizzle zal het wel geregeld hebben.
Ja lekker ik dacht een bijzonder natuurverschijnsel te hebben gezien.quote:
nee, laat ik nu eens niets zeggen.quote:
net nu het mag, ga jij je mond houden !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee, laat ik nu eens niets zeggen.
die zender is echt een lachertje stegensweurdigs.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
zeg ik niet !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
mijn timing zuigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
net nu het mag, ga jij je mond houden !
"Reality"-tv is 't.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die zender is echt een lachertje stegensweurdigs.
Ik weet het alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
zeg ik niet !
dan weet jij het ook !
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dna aan het hek gaan staan met spandoeken enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Meh, het is een vieze smerige manipulerende ransaap en een vuige steukende rat, maar toch zie ik hem liever blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
daar wil die het nu op uit laten draaienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!
en krijgt hij zijn borg niet terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Ik zit te denken wat voor leuks ik hier mee kan doen . Ik denk dat ik Isa maar ten huwelijk vraag...
Ah, bij mij liep alle vastquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Te grappig die banners hier op fok. Angst en paniekaanvallen? Hyperventilatie? Telefonische hulp voorhanden. Www.angst-paniek.nl ;-d
Dat bedoel ik, het er iedere keer weer inwrijven, jammie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef notturna het volgende:
Ach het zou wel leuk zijn als hij iedere keer een publieksstem krijgt. Dat gaat op den duur wel aan hem vreten.
Boxen stonden hier ook op standje zendercheck iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
ha ha stuur ik het linkje gelijk door naar de loodsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.
Kijken hoe lang hij dat dan nog gaat volhouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het er iedere keer weer inwrijven, jammie.
Kan me niet schelen, laat hij maar eens teruglezen hoe er over hem gedacht wordt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef Inca het volgende:
[..]
daar wil die het nu op uit laten draaien
hopelijk totdat hij van een rat veranderd is in een zielig muisje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Kijken hoe lang hij dat dan nog gaat volhouden.
Maak er een topic voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Ik zit te denken wat voor leuks ik hier mee kan doen . Ik denk dat ik Isa maar ten huwelijk vraag...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Alle lamballen liggen inmiddels te ronken volgens mij.
Hahaha en dan een muizenval over het hek gooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
hopelijk totdat hij van een rat veranderd is in een zielig muisje.
Doeidoei.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef Voxs het volgende:
Debat begint weer. Cos op iPad is vervelend. Dagdag!
Latorrrrquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef Voxs het volgende:
Debat begint weer. Cos op iPad is vervelend. Dagdag!
koel ideequote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha en dan een muizenval over het hek gooien.
UTO / Kaartjes voor Utopianenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak er een topic voor.
Ik ga de nachtmannen een hart onder de riem steken denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
De explosie tussen Hakim en Isalabiel heb ik nog meegemaakt, voordat ik overschakelde naar de Tweede Kamer. Hakim was daarin natuurlijk de onuitstaanbare etterbak. Iedereen weet inmiddels dat Isalabiel een zielig meisje is. Soms hoogst irritant, maar toch iemand waar je medelijden mee moet hebben, mits je natuurlijk goed in elkaar zit. Daar mankeert het aan bij onze oliebollenbakker. Niet opgevoed, geen greintje fatsoen in zijn lijf. Een pure egoist, zonder gevoel. De laatste dagen is Hakim erachter gekomen dat hij slechts figurant is in een RLS en dat het grote geld, dat lonkte, niet komt. Daarvan geeft hij iedereen om hem heen de schuld en daarin heeft hij niet eens ongelijk, want met deze groep valt inderdaad niets aan te vangen. Nu dit eenmaal voor hem een vaststaand feit is, gaat hij lopen rellen en ruzieschoppen, een vorm van het uiten van zijn onmacht. Ik denk dat hij binnenkort vertrekt en ben daar niet rouwig om. Wat ik Hakim alvast beloof: ergens in de tweede helft van december kom ik met wat vrienden naar Maastricht en kopen we wat oliebolletjes bij hem. Vervolgens kieperen we hem en zijn hele kraam omver. Ik ben er alleen nog niet uit of we de kraam voorover of achterover zullen trekken/duwen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
De explosie tussen Hakim en Isalabiel heb ik nog meegemaakt, voordat ik overschakelde naar de Tweede Kamer. Hakim was daarin natuurlijk de onuitstaanbare etterbak. Iedereen weet inmiddels dat Isalabiel een zielig meisje is. Soms hoogst irritant, maar toch iemand waar je medelijden mee moet hebben, mits je natuurlijk goed in elkaar zit. Daar mankeert het aan bij onze oliebollenbakker. Niet opgevoed, geen greintje fatsoen in zijn lijf. Een pure egoist, zonder gevoel. De laatste dagen is Hakim erachter gekomen dat hij slechts figurant is in een RLS en dat het grote geld, dat lonkte, niet komt. Daarvan geeft hij iedereen om hem heen de schuld en daarin heeft hij niet eens ongelijk, want met deze groep valt inderdaad niets aan te vangen. Nu dit eenmaal voor hem een vaststaand feit is, gaat hij lopen rellen en ruzieschoppen, een vorm van het uiten van zijn onmacht. Ik denk dat hij binnenkort vertrekt en ben daar niet rouwig om. Wat ik Hakim alvast beloof: ergens in de tweede helft van december kom ik met wat vrienden naar Maastricht en kopen we wat oliebolletjes bij hem. Vervolgens kieperen we hem en zijn hele kraam omver. Ik ben er alleen nog niet uit of we de kraam voorover of achterover zullen trekken/duwen.
Bedankt voor je bijdrage. Helder verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mist
Nee joh. Stelletje lamballen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.
zeg me wanneer ik kom met je mee!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
al lang werd zelfs door een bewoner aan boer klaver gemeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.
Das ook een mooie om te doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:10 schreef blanket het volgende:
Zit een leuke koeien-valentijnskaart tussen voor Ruud
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee de koeien moeten nu op oorlogspad.
[ afbeelding ]
Komen toch niet aan, is weer een reclame stuntquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:10 schreef blanket het volgende:
Zit een leuke koeien-valentijnskaart tussen voor Ruud
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.quote:
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit gingquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
De cam staat wel op hem gericht, toevallig hè?
Eerlijk gezegd zou die andere hoek beter zijn, dat je hem van voren ziet aan de rechterkant. Maarja, stagiaires he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.
Niet zo gek na Ruud's aankondigingen vandaag en gisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit ging
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.
Dat gaan ze ruiken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schijten tussen de koeien. Merken ze nooit.
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ruud is zo simpel dat hij denkt dat ze morgen echt voor een raadsel staan.
Wat zou jij denken als je opeens een mensendrol naast die vlaai ziet liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal idd
Ik verwacht meer zoiets van.. goh, wat stinken die koeien ineens. .. verder niets.
Volgens mij zat hij te tekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.
Tekenen ja:quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Ik taai ook af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duurt mij ook iets te lang. Als hij morgen weg is weet ik genoeg. Adios.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?
Trusten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Ik zie het morgen wel, nu het voorbeeld van de Utopioten maar eeens opvolgen en mijn mand opzoeken.
Toedeledoekie en truste allemaal.
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lolquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer hij gaat zijn bed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klojoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |