Doe dat maar bij zijn oliebollen kraam ooitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.quote:
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.
Mijn voorspelling: glas, plas, was....
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
Gevonden tnxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.
Mijn voorspelling: glas, plas, was....
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
Zou kunnen, maar geen van de partijen heeft er belang bij dat het kabinet klapt. Zijn als de dood voor zetelwinst van PVV.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar gaat een lange zit worden, 3e termijn is al aangekondigd.
Het is opzich al raar dat je nog wilt deelnemen aan dit gedoe, na gezien te hebben waar je in terecht komt en met wie je te maken gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
oeff. dat wordt dus echt laat! Ik kijk morgenochtend wel wat het is geworden. Na de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguh![]()
ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?![]()
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
Die twee mogen er ook uit. Dat oeverloze gezwets van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee dat trek ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
Politiek is in de regel wel een effectief slaapmiddel idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 op
Echtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk houdt nog van een meisje van 6 jaar geleden.
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijf
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.
voor het denken de kerk uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ik
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)
Vanes kan dan wel niet filosoferen maar maakt zich enkel druk ok haar keuken gebeuren.
Laura ( zij die ons versteld zou doen staan ) uhhhh nou ik ben niet onder de indruk van haar om het zachtjes uit te drukken.
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mistquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
Hij poetst zijn tanden nu...geduldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
jij maakt wel vrienden heh zuuryquote:
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.
sryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je bent me steeds 2 seconden voor met cappen en posten
Heel vaak, als je wacht op mensen die ergens weg gaan, komen er steeds meer bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Lijk mij ook een stuk verstandiger, maar ja, verstandig en Ruud.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaan
Ben je een beetje bijgetrokken ja?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?
Cam staat er sinds vandaag maar niemand weet wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mist
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
LS maak je caps als Ruud op zijn zoldertje gaat?
Ga naar me eigen zoldertje.
Nee hoor, ik vind het een tarut, maar dat heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je een beetje bijgetrokken ja?
vertel vertelquote:
Tot iedereen hier haar uit begint te kotsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een tarut, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
vertel vertel
ik wil bij PAkim blijven STEL dat we nog iets mogen horen daar
tsssssssss wat een player die zwerverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vind
god's water over je vruchtbare akker schatjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ging hier over: Rienk zoekt naar mogelijkheden om te zeggen wat hij van nico's billen vind
Ik hou niet van optochtenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot iedereen hier haar uit begint te kotsen natuurlijk.
Als Rienk de kans krijgt, vliegt zijn heilige lans net zo soepeltjes bij haar binnen als God's woord in een ouderling.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
god's water over je vruchtbare akker schatje
Timing is everything aldus Rienk dus duurt vast nog evenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
god's water over je vruchtbare akker schatje
vloeibare hostie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als Rienk de kans krijgt, vliegt zijn heilige lans net zo soepeltjes bij haar binnen als God's woord in een ouderling.
Yup, ben gek op de cosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar wel van freakshows dus.
worden we gvd even gemoond op stream. eikols.quote:
tast maar lekker toe. is goed voor je schatje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]En genoeg om een klooster te voeden.
quote:
nieuwe stagiere denk ik, die moet leren met de camerapook om te gaanquote:
En slikken voor absolutie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:42 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
tast maar lekker toe. is goed voor je schatje.
Precies. Daarna ging de maan nog even omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
nieuwe stagiere denk ik, die moet leren met de camerapook om te gaan
nou ja. niet de maan tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Daarna ging de maan nog even omhoog en omlaag.
Hoe die stagiaire de maan verplaatst is mij niet helemaal duidelijk, maar JonDeMizzle zal het wel geregeld hebben.
Ja lekker ik dacht een bijzonder natuurverschijnsel te hebben gezien.quote:
nee, laat ik nu eens niets zeggen.quote:
net nu het mag, ga jij je mond houden !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee, laat ik nu eens niets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |