Doe dat maar bij zijn oliebollen kraam ooitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.quote:
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.
Mijn voorspelling: glas, plas, was....
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
Gevonden tnxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Politiek24. Is nu geschorst tot 23:45, oppositieberaad over moties.
Mijn voorspelling: glas, plas, was....
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je kwetst me. ik vind dit niet leuk. weet je wel wat dit met mij doet? nee laat me maar even. ik heb even een momentje nodig.
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
Zou kunnen, maar geen van de partijen heeft er belang bij dat het kabinet klapt. Zijn als de dood voor zetelwinst van PVV.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar gaat een lange zit worden, 3e termijn is al aangekondigd.
Het is opzich al raar dat je nog wilt deelnemen aan dit gedoe, na gezien te hebben waar je in terecht komt en met wie je te maken gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Peunage het volgende:
Sowieso hebben we te weinig van Nicoline gezien om er een oordeel over te vellen.
oeff. dat wordt dus echt laat! Ik kijk morgenochtend wel wat het is geworden. Na de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En wij naar saaie filosoferende figuurtjes kijken? Mooi niet jonguh![]()
ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, even knuffelen?![]()
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Heeft niemand ze eigenlijk een link gestuurd naar dit topic?
Die twee mogen er ook uit. Dat oeverloze gezwets van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee dat trek ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
Politiek is in de regel wel een effectief slaapmiddel idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi, 23.45 ga ik lekker tukken met 24 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |