quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zal je zien dat hij bang is voor medicijnen
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?
Kan ADD zijn wat ik gisteren zei. Kan gepaard gaan met angststoornissen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Attention_deficit_disorderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?
juist Hakim was aan het zuigen en niet zo weinig ook!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.
Weet ik niet. Dit is wat hij zelf verteld heeft een keer op de stream.quote:
Is waar, maar feit blijft dat ik een val van een kabinet een fascinerend fenomeen vind.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Het is allebei niets. Als het kabinet valt kan je weer maanden naar die mooi weer praatjes luisteren waarvan je weet dat er niets van terecht gaat komen als het plebs weer gesproken heeft
Ik geloof er niets van dat ze het uitzenden. Zo ja, dan kleine stukjes en veel censuur.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.
Sneuquote:
Omdat hij dat verteld heeft op de streamquote:
oh dat kijk ik net als sport. maar dan is t honkbal. of snooker. mooi kabbelend. rustig an.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is waar, maar feit blijft dat ik een val van een kabinet een fascinerend fenomeen vind.
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit is wat hij zelf verteld heeft een keer op de stream.
Eerder schaken...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh dat kijk ik net als sport. maar dan is t honkbal. of snooker. mooi kabbelend. rustig an.
Ik ga niet kijken, ik heb het al gezien, conflictje en Hakim is niet de Duivelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
vietnam denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Ruud heeft verteld dat er geen oorzaak was voor zijn nachtmerries.
Voor ons was de stream er te laat op dus heb het niet geheel meegekregen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ze het uitzenden. Zo ja, dan kleine stukjes en veel censuur.
Dat weten wij en dat weet Isa dan toch ook? Ze heeft zich uit de tent laten lokken, dat soort mannetjes moet je gewoon negeren of om lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
juist Hakim was aan het zuigen en niet zo weinig ook!
edit maakte t nog grappigerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder schaken...
edit:Of nog beter GO
Wat lul je danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor ons was de stream er te laat op dus heb het niet geheel meegekregen.
Beide een ander verhaal. Hoorde wel Isa over janken om zijn kind.
Wat daarvoor afgespeeld heeft weten we niet.
Zonder Hakim, Lotte en Vanessa zou het dood saai zijn hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik heb het al gezien, conflictje en Hakim is niet de Duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |