SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie bij Ruud ook regelmatig wat sociaal ongemak.
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een uur zitten kijken maar in Utopia begonnen ze een stuk minder snel met een herhaling van zetten dan in de Kamer.
Maar wat kan er daadwerkelijk uitkomen dat positief is dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje wel, maar de spanning voor het einde is niet te evenaren, al blijft de kans dat het met een sisser afloopt groot. Nu al 3e termijn aangekondigd terwijl 2e nog over 3 kwartier moet beginnen. Da's al beter voor de graveyardshift streamers....
Meest positieve is een val van het kabinet, maar da's een Utopie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat kan er daadwerkelijk uitkomen dat positief is dan?
Haha jaja, ik schop ook in mijn slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.
Maar wil geen stempel op Ruud zetten.
ja nou, er lonkt een geweldig alternatief aan de horizon?!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meest positieve is een val van het kabinet, maar da's een Utopie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wandelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha jaja, ik schop ook in mijn slaap
Hij heeft een angst stoornis en daar slikt hij medicijnen voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel en dan zijn nachtmerries. Komt toch ergens vandaan.
Maar wil geen stempel op Ruud zetten.
zal je zien dat hij bang is voor medicijnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij heeft een angst stoornis en daar slikt hij medicijnen voor.
Angst voor wat ? Heeft hij dat verteld ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Het is allebei niets. Als het kabinet valt kan je weer maanden naar die mooi weer praatjes luisteren waarvan je weet dat er niets van terecht gaat komen als het plebs weer gesproken heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vegreet niets hoor. Ik beschreef alleen hoe ik denk dat het vanavond escaleerde. En ik denk dat Hakim daar bewust op aanstuurde. Die ergert zich al heel lang aan "die grote kut met haar paardenbek". Maar ik ben wel benieuwd, hopelijk zenden ze het uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt,... je vergeet dat het conflict tussen Isa en Hakim al dagen, c.q. weken aan de gang is, dat was de aanloop, dat het uiteindelijk tot een eruptie zou komen was wel duidelijk. Wellicht is het een cliché, maar waar er 2 kijven hebben er 2 schuld. Dat Hakim uiteindelijk (veel)sterker is in zo'n conflict dan Isa maakt hem bij emotionele streamers onmiddellijk tot de grote boef, daaraan toegevoegd dat hij toch de reputatie van slechterik heeft, op zich niet vreemd hoor, de underdog roept in dit soort situaties sowieso altijd meer sympathie op.
Voor Paul en Hakim best laat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer vertrekt Ruud naar zijn zolder? Als iedereen in zijn bedje ligt zeker.
Ik vind het te erg voor woorden hoe vroeg ze in hun nest liggen maar van mij mogen ze deze keer.
Wat lul je danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik wandelen kreeg een stempel haha ...
Voor wat ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |