Als in Haat-liefde? Vind ik eigenlijk wel een goeie...quote:
Zou d'r goed doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik zat er ook over na te denken om Isa maar ten huwelijk te vragen. Gewoon omdat het kan.
Dit is wel een hele leuke kaart om massaal naar Ruud te sturen en dan net doen alsof je zelf een koe bent (en jaloers bent op Bief ofzo)quote:
Hij is ook wel leuk om namens een koe naar Lotte te sturen, om te bedanken voor al haar liefde en aandacht en goede zorgen. Of naar Billy.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is wel een hele leuke kaart om massaal naar Ruud te sturen en dan net doen alsof je zelf een koe bent (en jaloers bent op Bief ofzo)
Edit: In eerste instantie dacht ik aan Aike, maar daar krijg ik hier denk ik de handen niet voor op elkaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Valentijnsdag komt eraan en we kunnen kaartjes sturen naar de bewoners... Gratis voor paspoort-houders.
Wie gaan jullie een kaartje sturen? Is het een idee om met z'n allen 1 inwoner te bestormen met liefde, steunbetuigingen en nog meer liefde?
Mag ik dan bruidsmeisje worden als ze JA IK WIL zegtquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik zat er ook over na te denken om Isa maar ten huwelijk te vragen. Gewoon omdat het kan.
Als je er met grote letters miltvuur opzet zullen ze hem vast niet openmakenquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt ze weer aan de coke hebben?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar de gemiddelde Utopia kijker zal wel nog nooit van zijn leven van miltvuur gehoord hebben dus ik verlaat dit bruisende forum weer
Bertha 38? Gaan we die koeien hier ook al van die gekke bijnamen geven?quote:
neeeeeequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bertha 38? Gaan we die koeien hier ook al van die gekke bijnamen geven?
Ze heten gewoon BIEF en STUK!
Misschien mogen knappe vrouwen ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef itsme het volgende:
Als iemand wat steun kan gebruiken is het Isa wel maar die denkt dan gelijk dat we knappe kerels zijn die haar willen trouwen.![]()
Ik hoop het zo.....quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien mogen knappe vrouwen ook
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Ferdii het volgende:
Kaartje voor billy
Heerlijke Billy,
Onderste boven ben ik van jou
Eerste blik was voor mij voldoende
Reden genoeg om dit van boven naar onder te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |