Die van Gudang Garam hadden we toen ook geprobeerd, werd alleen een beetje irritant na een tijdjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat. En als het even kan Gudang Garam. Niet die bocht van een Djarum.
Waar had je die gehaald als ik mag vragen? Voor zover ik weet worden GG maar heel weinig Nederland in 'gesmokkeld' omdat ze te sterk zouden zijn voor europese richtlijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef schapenpistool het volgende:
[..]
Die van Gudang Garam hadden we toen ook geprobeerd, werd alleen een beetje irritant na een tijdje
Vriend in Indonesiëquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar had je die gehaald als ik mag vragen? Voor zover ik weet worden GG maar heel weinig Nederland in 'gesmokkeld' omdat ze te sterk zouden zijn voor europese richtlijnen.
Zal ik zeker proberenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gitanes, dat pakje ziet er precies uit alsof er condooms inzitten.
Jij weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat. En als het even kan Gudang Garam. Niet die bocht van een Djarum.
Jij gaat liever fietsen in de binnenstad?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die sigaretten waar je longkanker van krijgt schijnen wel goed te werken
heb hier 1 pakje Gudang Garam liggen er zit er nog 1 in.. kan niet een sterkte ontdekken ofzo.. de prijs staat erop 9000 roepi nr. 12 kan dat ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar had je die gehaald als ik mag vragen? Voor zover ik weet worden GG maar heel weinig Nederland in 'gesmokkeld' omdat ze te sterk zouden zijn voor europese richtlijnen.
Hoort aan de zijkant te staan. Als ik het me goed kan herinneren heeft het 2x zoveel teer en nicotine als een standaard marlboro/lucky/etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
heb hier 1 pakje Gudang Garam liggen er zit er nog 1 in.. kan niet een sterkte ontdekken ofzo..
Blijkbaar kan datquote:de prijs staat erop 9000 roepi nr. 12 kan dat ?
Op de ene zijkant staat : Tar 30 mg Nicotin 1,8 mg op de andere kant: diproduksi oleh p.t gudang garam tbk 12quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoort aan de zijkant te staan. Als ik het me goed kan herinneren heeft het 2x zoveel teer en nicotine als een standaard marlboro/lucky/etc.
[..]
Blijkbaar kan dat
Hoewel ik vermoed dat een 2 jaar oude kretek uit een al-aangebroken pakje niet bijzonder lekker gaat smaken.
t wordt alleen maar erger op de mijne staat 31 mg tar 2.2 mg nikotinquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Op de ene zijkant staat : Tar 30 mg Nicotin 1,8 mg op de andere kant: diproduksi oleh p.t gudang garam tbk 12
Dat was mij nooit opgevallen, tot ik het een keer op tafel gooide in een kantine op mijn eerste werkdag en de twee vrouwelijke collega's mij vol ongeloof aanstaarden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gitanes, dat pakje ziet er precies uit alsof er condooms inzitten.
Bazenactiequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was mij nooit opgevallen, tot ik het een keer op tafel gooide in een kantine op mijn eerste werkdag en de twee vrouwelijke collega's mij vol ongeloof aanstaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |