abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136579413
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136579428
Geen TT change :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136579467
Zoals beloofd Sarasi :+

SPOILER
Staat gewoon een knop voor onderin het scherm :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef joppie_saus het volgende:
Geen TT change :')
Boo-fucking-hoo ;( :')

[ Bericht 29% gewijzigd door BlackLining op 12-02-2014 02:33:17 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136579481
TT :')

Maar gefeliciteerd! :D *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136579569
Lekker boeiend die TT, gaan jullie nou weer zeiken ja? :')

Snap niet dat jullie daar zo'n big deal van maken elk topic weer. Het is alleen handig om zo snel mogelijk een nieuwe te starten zodat er gewoon doorgeluld kan worden. Wie dat topic opent, is toch in de verste verte niet interessant?
pi_136579591
Ja en dan? Staat de OP er dan automagisch of moet je die zelf flitsend snel van de wiki halen? En hoef je alleen het laatste deel van de TT in te voeren? Ik heb uberhaupt nog nooit een topic geopend hier op FOK! :')

Maar tnx voor de screenshot. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_136579628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Ja en dan? Staat de OP er dan automagisch of moet je die zelf flitsend snel van de wiki halen? En hoef je alleen het laatste deel van de TT in te voeren? Ik heb uberhaupt nog nooit een topic geopend hier op FOK! :')

Maar tnx voor de screenshot. :*
Dan staat de OP er automagisch en kun je ervoor kiezen om de titel aan te passen. Hoeft niet, maar als je dat niet doet gaan bepaalde mensen steigeren, dus doe maar wel ;)

En dan gewoon op verzenden rammen net zoals bij een reactie :+ het is allemaal niet zo moeilijk :P
pi_136579670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan staat de OP er automagisch en kun je ervoor kiezen om de titel aan te passen. Hoeft niet, maar als je dat niet doet gaan bepaalde mensen steigeren, dus doe maar wel ;)

En dan gewoon op verzenden rammen net zoals bij een reactie :+ het is allemaal niet zo moeilijk :P
Ahoke. Nou, dat klinkt als iets wat ik nog wel kan! :D :')
pi_136579991
quote:
Hoeft niet, maar als je dat niet doet gaan bepaalde mensen steigeren, dus doe maar wel
_O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:58:46 #10
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136581721
Ik erger me altijd kapot aan onaangepaste TT's.

SPOILER
pi_136582910
Zo. Ik ben achteraan gesloten op de file op de A50. Muurvast :N
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:14:50 #12
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136584053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik sta liever in de file (aan het werk) dan dat ik hier thuis zit. Heb vanochtend weer een spoedje gemist...
pi_136586326
Same hier, morgen weer geen werk waarschijnlijk. :'(
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:26:30 #14
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136586386
Ohja, ik had nog foto's van de Kugaaaaaaaaaaa:
SPOILER
pi_136586407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er ter hoogte van Arnhem voorbij gereden (over de A12), zag er niet best uit! Volgens nu.nl was er een kettingbotsing met 5 voertuigen en was er een traumaheli ingezet.

Wel goed voor je uurtjes natuurlijk ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:28:15 #16
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136586440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:27 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik ben er ter hoogte van Arnhem voorbij gereden (over de A12), zag er niet best uit! Volgens nu.nl was er een kettingbotsing met 5 voertuigen en was er een traumaheli ingezet.

Wel goed voor je uurtjes natuurlijk ;)
http://www.nu.nl/binnenla(...)ernstig-ongeluk.html
pi_136587480
Zo, de Ibiza ook weer afgeleverd. Wat een kloteauto zeg. En natuurlijk moet net in een auto zonder navigatie m'n telefoon geen gpssignaal kunnen vinden :(
pi_136588406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:55 schreef meneer_valk het volgende:
Zo, de Ibiza ook weer afgeleverd. Wat een kloteauto zeg. En natuurlijk moet net in een auto zonder navigatie m'n telefoon geen gpssignaal kunnen vinden :(
Heb voor 3de keer mijn telefoonhouder vergeten :') ik leg telefoon nu ergens neer en rij maar gewoon op geluid
Nee, toch niet
pi_136588447
Nu al gebeld voor donderdag. 't gaat wel om vestigingswerk bij de grote in Almere. 10 uur lang, dus verdient wel goed. Ik sta morgen nog een halve dag beschikbaar, hoop dat ik dan misschien nog een ritje kan doen.
pi_136590166
zo, ik ben zojuist weer aangenomen bij EW. Had even 6 maanden in het buitenland gezeten dus had een beetje twijfels of ik weer opnieuw aan de slag kon, maar dat is dus in kannen en kruiken :)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:12:24 #21
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136590319
Net gebeld door AR of ik nog interesse had in een baan bij hun :')
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:15:42 #22
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136590419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef mothergoose het volgende:
zo, ik ben zojuist weer aangenomen bij EW. Had even 6 maanden in het buitenland gezeten dus had een beetje twijfels of ik weer opnieuw aan de slag kon, maar dat is dus in kannen en kruiken :)
Welkom terug :)
Waar ben je geweest?
pi_136590438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Kiprollade het volgende:
Net gebeld door AR of ik nog interesse had in een baan bij hun :')
Werken voor EW en AR tegelijk. Iedere dag ritten. _O_
pi_136590525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef zazzel het volgende:

[..]

Welkom terug :)
Waar ben je geweest?
4 maanden tasmanie, 1 maand mainland australie en 1 maand nieuw zeeland
pi_136590537
niemand vind mijn filmpje leuk op dumpert :(

http://www.dumpert.nl/med(...)_n_groot_strand.html
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:22:50 #26
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136590647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef mothergoose het volgende:

[..]

4 maanden tasmanie, 1 maand mainland australie en 1 maand nieuw zeeland
Vet! ^O^
Je kan zeker wel wat centen gebruiken nu :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:27:03 #27
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136590794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef mothergoose het volgende:
niemand vind mijn filmpje leuk op dumpert :(

http://www.dumpert.nl/med(...)_n_groot_strand.html
Vind ik niet zo gek :9
Welkom terug trouwens :W

[ Bericht 13% gewijzigd door Kiprollade op 11-02-2014 16:36:29 ]
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:27:39 #28
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136590815
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Werken voor EW en AR tegelijk. Iedere dag ritten. _O_
Staat in het contract dat het niet mag, dus naast ontslag op staande voet denk ik dat ik er nog niet vanaf ben :')

Edit: Oeps, dubbelpost.
SPOILER
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:03:07 #29
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136592421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Staat in het contract dat het niet mag, dus naast ontslag op staande voet denk ik dat ik er nog niet vanaf ben :')

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

SPOILER
Ik snap ook echt niet waarom dat niet zou mogen. Net of wij leasemaatschappijen zouden overtuigen om over te stappen. Of dat er zoveel bedrijfsgeheimen zijn...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:05:46 #30
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136592504
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

[..]

Ik snap ook echt niet waarom dat niet zou mogen. Net of wij leasemaatschappijen zouden overtuigen om over te stappen. Of dat er zoveel bedrijfsgeheimen zijn...
Tjah, weet niet wat de gevolgen kunnen zijn als ze erachter komen, maar ik denk te groot om dat risico te lopen :P
pi_136593106
quote:

[..]

Dan staat de OP er automagisch
Het is wel handig om de wiki er in te plakken ivm de hiker lijst, maar het is geen ramp als dat af en toe niet gebeurt.
pi_136593203
Waarom belt AR niet? ;(
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:24:53 #33
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136593258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Sarasi het volgende:
Waarom belt AR niet? ;(
Ze hebben mij al gebeld hoor. :')
pi_136593348
Zo, de Jumper afgeleverd. Man man man wat een rampenbak ;(

Nu bezig met de terugreis naar huis van ruim vier uur. Nog niet eens op de helft..

Komt net wel een opdracht binnen :) Rosmalen - Amsterdam in een Ford Fiesta 1.6 TDCi Eco Titan.

quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

[..]

Mooiste is wel dat dat sowieso onzin is. De meeste grote LM's werken zowel met AR als met EW, en concurrenten van elkaar zetten ook vaak zat een van beide bedrijven in om auto's naar elkaar te transporteren :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is wel handig om de wiki er in te plakken ivm de hiker lijst, maar het is geen ramp als dat af en toe niet gebeurt.
Volgens mij leest niemand die lijst, en hij verandert toch niet elke week.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 11-02-2014 17:33:01 ]
pi_136593444
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens mij leest niemand die lijst, en hij verandert toch niet elke week.
Heel af en toe wel als iemand er wat in verandert zoals laatst bij Fiorano :+
pi_136593726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ze hebben mij al gebeld hoor. :')
:')

Als ze maar binnen 45 minuten bellen, daarna zit ik in mijn tentamen.
pi_136593972
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:')

Als ze maar binnen 45 minuten bellen, daarna zit ik in mijn tentamen.
De laatste paar dagen ben ik gewoon gemaild zonder te bellen. Wel zo prettig vind ik.
pi_136594050
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De laatste paar dagen ben ik gewoon gemaild zonder te bellen. Wel zo prettig vind ik.
Inderdaad, net gemaild! Een ritje van Assen naar Amersfoort. In een Caddy. :')
pi_136594297
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Inderdaad, net gemaild! Een ritje van Assen naar Amersfoort. In een Caddy. :')
Die Timo toch.
pi_136594455
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Timo toch.
:6 Ik hoef 'm pas om 13h op te halen, dus lekker rustig beginnen. :)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:22:08 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136595186
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat vind ik echt kuttijden, zo midden op de dag. Ik sta liever om 7 uur op de stoep, wat toch al niet kan aangezien bedrijven 8-9 uur open gaan :{
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:24:17 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136595271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Heel af en toe wel als iemand er wat in verandert zoals laatst bij Fiorano :+
*gaat Lapo hunten bij het komende topic*
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136595318
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Meteen niks meer aan je dag. Ik vind dat niks. Soms wel fijn om nog een paar uur te blijven liggen, maar ik plan dat liever zelf in. Morgen sta ik om 8.30 stipt bij de klant om zijn Fiesta af te halen. :Y hopelijk tegen een uur of 1 weer thuis. Kan ik nog even aan mijn motor klooien. Motorblok weer in elkaar een hopen dat ie wil starten..
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:27:27 #44
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136595363
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Meteen niks meer aan je dag. Ik vind dat niks. Soms wel fijn om nog een paar uur te blijven liggen, maar ik plan dat liever zelf in. Morgen sta ik om 8.30 stipt bij de klant om zijn Fiesta af te halen. :Y hopelijk tegen een uur of 1 weer thuis. Kan ik nog even aan mijn motor klooien. Motorblok weer in elkaar een hopen dat ie wil starten..
Heb je alleen motorische schade of ook wat mechanisch?
pi_136595459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

*gaat Lapo hunten bij het komende topic*
Ben benieuwd :D

Ik dacht trouwens dat je deze weg had gehaald maar het staat er nog :P
pi_136595483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Heb je alleen motorische schade of ook wat mechanisch?
Huh? Een motor is sowieso mechanisch?

Carterhelft gescheurd. En ik voel als ik de krukas handmatig ronddraai op één van de cilinders duidelijk minder compressie, en ik heb geen idee waardoor dat komt of hoe ernstig het is. Maar hij is geland op het motorblok, dus geen idee wat er verder intern nog klappen heeft gehad.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:36:33 #47
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136595648
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Huh? Een motor is sowieso mechanisch?

Carterhelft gescheurd. En ik voel als ik de krukas handmatig ronddraai op één van de cilinders duidelijk minder compressie, en ik heb geen idee waardoor dat komt of hoe ernstig het is. Maar hij is geland op het motorblok, dus geen idee wat er verder intern nog klappen heeft gehad.
Ik bedoel zaken als krom stuur, scheur in het frame e.d.
Dat is wel minder, had n.a.v. de foto's destijds niet zoveel motorische schade verwacht eigenlijk.
pi_136596127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik bedoel zaken als krom stuur, scheur in het frame e.d.
Dat is wel minder, had n.a.v. de foto's destijds niet zoveel motorische schade verwacht eigenlijk.
Het is nogal uiteindelijk..

Carter gescheurd, tank gedeukt, frame geschaafd, stuur krom, voorvork krom, spiegel gebarsten, koplamp doormidden, kilometerteller in stukken, uitlaatophanging afgescheurd, en zo kom ik steeds nieuwe dingen tegen ;( en de kosten lopen zodoende nu al ruim in de vier cijfers :r

Eindelijk weer in Den Bosch trouwens. Wat een dag zeg :O
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:52:52 #49
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136596259
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het is nogal uiteindelijk..

Carter gescheurd, tank gedeukt, frame geschaafd, stuur krom, voorvork krom, spiegel gebarsten, koplamp doormidden, kilometerteller in stukken, uitlaatophanging afgescheurd, en zo kom ik steeds nieuwe dingen tegen ;( en de kosten lopen zodoende nu al ruim in de vier cijfers :r

Eindelijk weer in Den Bosch trouwens. Wat een dag zeg :O :*
Pff, dat is nog een flink lijstje. Heb je ervoor ook nog nagedacht over de aanschaf van een andere, aangezien je er steeds meer tijd en geld in stopt?
pi_136598015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Pff, dat is nog een flink lijstje. Heb je ervoor ook nog nagedacht over de aanschaf van een andere, aangezien je er steeds meer tijd en geld in stopt?
Ja, was achteraf goedkoper geweest. Beetje lullig als je met repareren steeds nieuwe dingen tegen komt. Dan blijkt ie gewoon einde oefening te zijn, financieel dan, als je al halverwege bent.

Ach ja. Zuur. Maar, van de andere kant, ik heb nu geen eigen vervoer nodig persé, en het is nu een principekwestie geworden :') Hij moet en zal nu weer rijden. Toch wel leuk om straks te kunnen zeggen dat ik werkelijk elk schroefje van mijn motor in mijn handen heb gehad. Plus, hij was een beetje in matige conditie. Nu laat ik meteen het frame powdercoaten, vervang ik de distributieketting, alle lagers, nieuwe vering voor en achter, nieuwe ketting, alles even helemaal schoon, etcetera. Dus ik eindig straks wel met een veel betere motor 8-)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:51:46 #51
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136598866
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, was achteraf goedkoper geweest. Beetje lullig als je met repareren steeds nieuwe dingen tegen komt. Dan blijkt ie gewoon einde oefening te zijn, financieel dan, als je al halverwege bent.

Ach ja. Zuur. Maar, van de andere kant, ik heb nu geen eigen vervoer nodig persé, en het is nu een principekwestie geworden :') Hij moet en zal nu weer rijden. Toch wel leuk om straks te kunnen zeggen dat ik werkelijk elk schroefje van mijn motor in mijn handen heb gehad. Plus, hij was een beetje in matige conditie. Nu laat ik meteen het frame powdercoaten, vervang ik de distributieketting, alle lagers, nieuwe vering voor en achter, nieuwe ketting, alles even helemaal schoon, etcetera. Dus ik eindig straks wel met een veel betere motor 8-)
Elk nadeel heb z'n voordeel, zo kan het ook natuurlijk ^O^
Laat nog maar weten wanneer die weer draait, ik ben wel nieuwsgierig ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:56:48 #52
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136599108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Dus ik eindig straks wel met een veel betere motor 8-)
Het zure is dan altijd dat iemand anders ertegen aanrijdt ofzo :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_136599254
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het zure is dan altijd dat iemand anders ertegen aanrijdt ofzo :')
Op een motor minder snel, denk ik. Dat ding staat alleen op de weg als ik er zelf op zit, en dan raakt geen enkele auto me, daar zorg ik wel voor :+ En ik parkeer hem altijd op de stoep, daar wordt ie hooguit aangereden door een bejaarde met een rollator. En die slaan we dan in dat geval natuurlijk rechtstreeks het graf in. :s)
pi_136600011
Ik vind het nu wel lekker om wat later te beginnen, ik heb nog wat schoolwerk wat donderdagochtend af moet zijn en dat kan ik dan even voor werk aan doen. :)
pi_136600272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind het nu wel lekker om wat later te beginnen, ik heb nog wat schoolwerk wat donderdagochtend af moet zijn en dat kan ik dan even voor werk aan doen. :)
Mwa, ik zie het liefste gewoon bij beide tijden 08:00 - 17:00 staan :Y Dan kan ik het mooi zelf beslissen. De ene dag blijf ik tot 12 uur in mijn nest liggen en ga ik daarna op mijn gemak de ritten doen, morgen ben ik van plan meteen om 8.30 wanneer ik hem op mag halen bij de klant te staan, zo snel mogelijk in Amsterdam te zijn en dan meteen naar huis zodat ik nog veel van de dag over houd.

Vandaag mocht ik hem pas om 11:00 ophalen :N En da's kut, aangezien het in totaal een dikke 8 uur was. Had liever meteen om 9 uur begonnen zodat ik nog in het licht thuis aan zou komen. Maar goed, Groningen - Den Bosch is ook gewoon belachelijk lang met het OV. Van deur tot deur meer dan vier uur bezig geweest om terug te komen.

Als ik weer eens een rit naar Grunn heb gaan we koffie drinken, okay? c_/
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:24:16 #56
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136600447
Zo vroeg mogelijk beginnen vind ik echt het lekkerst, net als school.
Vroeg beginnen = vroeg klaar = meer van je dag over = ^O^
pi_136600586
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de invoering van vignetten/tol op de Duitse wegen? De navi stuurde me vandaag een stukje door Duitsland (moest in het grensgebied beginnen) en toen moest ik daar ineens aan denken.
pi_136600639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef Kiprollade het volgende:
Zo vroeg mogelijk beginnen vind ik echt het lekkerst, net als school.
Vroeg beginnen = vroeg klaar = meer van je dag over = ^O^
Is ook, maar van de andere kant, ik ben absoluut geen ochtendmens. Als ik de rest van de dag niks te doen heb, blijf ik het liefste zo lang mogelijk liggen.

Ik presteer het op een vrije dag ook rustig om om 3 uur 's middags pas uit mijn bed te komen. Leven doe ik 's avonds wel.

Morgen wil ik aan de motor verder, en aangezien ik buiten sleutel ( ;( ) moet dat overdag. Maar anders, hoe later hoe beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef meneer_valk het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de invoering van vignetten/tol op de Duitse wegen? De navi stuurde me vandaag een stukje door Duitsland (moest in het grensgebied beginnen) en toen moest ik daar ineens aan denken.
Ik reed vandaag voor een LM waar in de instructies stond dat niet door DE gereden mocht worden. Waarom dat nu zo was weet ik niet, maar ik denk dat je dat dan gaat krijgen. Je kunt elke plaats in Nederland bereiken zonder in DE te komen. Wordt alleen tricky als België hetzelfde geintje uithaalt, en je naar Baarle-Nassau moet :+

Edit: Man, wat ik zo'n biertje lekker zeg na een dag werken.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:31:49 #59
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136600795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is ook, maar van de andere kant, ik ben absoluut geen ochtendmens. Als ik de rest van de dag niks te doen heb, blijf ik het liefste zo lang mogelijk liggen.

Ik presteer het op een vrije dag ook rustig om om 3 uur 's middags pas uit mijn bed te komen. Leven doe ik 's avonds wel.

Morgen wil ik aan de motor verder, en aangezien ik buiten sleutel ( ;( ) moet dat overdag. Maar anders, hoe later hoe beter.
Ik ben ook geen ochtendmens, maar ik sta op en ben vrijwel klaarwakker. Weet niet waar ik de energie vandaan haal, maar ik kan prima van 7:00 tot 1:00 uur de volgende dag wakker blijven zonder echt moe te zijn o.i.d.

Weet iemand trouwens of je OV geldig is volgende week i.v.m. de vakantie? Is een beetje lullig als je moet werken en je hebt geen saldo op je OV-chip namelijk :')
pi_136601001
Ik kan de wekker wel zetten, maar als ik er niet persé uit moet omdat de rittijden niet anders toelaten, snooze ik gewoon. Ookal neem ik me nu voor om dat morgen niet te doen, daar ken ik mezelf goed genoeg voor.

Ik kan zo lang doorgaan als ik wil, maar 's ochtends is het helemaal niks. Heb toen ik nog in de horeca werkte ook wel tot 6, 7 uur 's ochtends doorgewerkt en dan is er niks aan de hand. Maar om 10 uur 's ochtends openen? Drama.

Vandaag was ik er wel vroeg uit omdat ik bij mijn vriendin sliep en die naar school moest :{ Om fucking 8 uur. En uitgerekend vandaag mocht ik hem pas later ophalen :') Maar goed, ik denk sowieso niet dat dat nog lang mijn vriendin gaat zijn, dus dat probleem gaat binnenkort zichzelf oplossen :s)
pi_136601038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik reed vandaag voor een LM waar in de instructies stond dat niet door DE gereden mocht worden. Waarom dat nu zo was weet ik niet, maar ik denk dat je dat dan gaat krijgen. Je kunt elke plaats in Nederland bereiken zonder in DE te komen. Wordt alleen tricky als België hetzelfde geintje uithaalt, en je naar Baarle-Nassau moet :+

Edit: Man, wat ik zo'n biertje lekker zeg na een dag werken.
Ik snap het wel voor ritten van Limburg naar Groningen, om te voorkomen dat hikers met 200+ over de A31 gaan scheuren :+

Ik had het zelf niet eens door. Navi ingesteld en gewoon gaan rijden. Ineens zag ik het bordje Duitsland langs de weg staan :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:43:47 #62
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136601444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag was ik er wel vroeg uit omdat ik bij mijn vriendin sliep en die naar school moest :{ Om fucking 8 uur. En uitgerekend vandaag mocht ik hem pas later ophalen :')
Ik vind dit stukje een beetje raar (ik snap het wel hoor, niet dat je alles hoeft uit te leggen) :')
Je vriendin ging naar school en mocht hem pas later ophalen? :P
pi_136601485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind dit stukje een beetje raar (ik snap het wel hoor, niet dat je alles hoeft uit te leggen) :')
Je vriendin ging naar school en mocht hem pas later ophalen? :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:47:12 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136601631
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef meneer_valk het volgende:
A31
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik snap het wel voor ritten van Limburg naar Groningen, om te voorkomen dat hikers met 200+ over de A31 gaan scheuren :+

Ik had het zelf niet eens door. Navi ingesteld en gewoon gaan rijden. Ineens zag ik het bordje Duitsland langs de weg staan :P
Meld, een Mercedes C180 met ook navigatie... En als je dan toch op de Autobahn zit.....

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Op een motor minder snel, denk ik. Dat ding staat alleen op de weg als ik er zelf op zit, en dan raakt geen enkele auto me, daar zorg ik wel voor :+ En ik parkeer hem altijd op de stoep, daar wordt ie hooguit aangereden door een bejaarde met een rollator. En die slaan we dan in dat geval natuurlijk rechtstreeks het graf in. :s)
Ik zou er alsnog mee uitkijken, heb bij mijn oude auto ook al forse parkeerschade gehad :(
pi_136601683
Ik Duitsland betaal je geen tol. Ben zelf twee keer via Duitsland gegaan en dat was ook echt sneller. Qua verbruik kan het natuurlijk niet uit :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:50:34 #66
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136601803
Het helpt wel amper , pas bij ritten van van een uur of langer gaat een hogere snelheid pas helpen
pi_136601867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik weer eens een rit naar Grunn heb gaan we koffie drinken, okay? c_/
Doen we! ^O^

Overigens nog even mijn vraag herhalen. Vrijdagavond heb ik dus een dinertje gepland om zeven uur, maar verder ben ik vrij. Hele dag open of alleen de ochtend?
pi_136601906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Viezze het volgende:
Ik Duitsland betaal je geen tol. Ben zelf twee keer via Duitsland gegaan en dat was ook echt sneller. Qua verbruik kan het natuurlijk niet uit :D
Nog niet nee, maar het zit er wel aan te komen.

Ein Volk, Ein Reich, Ein Vignet.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:52:22 #69
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136601913
Die boordcomputers zijn altijd stuk bij mij. Ze zeggen dan terwijl je 50 km moet rijden iets van 'nog 500km tot tanken' en als je aankomt is het opeens 400km of lager, maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen. :D
pi_136602018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Die boordcomputers zijn altijd stuk bij mij. Ze zeggen dan terwijl je 50 km moet rijden iets van 'nog 500km tot tanken' en als je aankomt is het opeens 400km of lager, maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen. :D
Als ik weinig brandstof heb, maak ik er een sport van de actieradius te verslaan. Lukt me best vaak. :) Dus ja, dat is vast je rijgedrag. :P
pi_136602060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Ninja edit. Ik zag het wel. :')

Volgens mij ben ik vandaag met de laatste Diesel dampen het terrein van de LM op gerold. Begon met 240km bereik, was 230km rijden, dus dat gaan we proberen. In die file op de A50 was ie gezakt naar 60, dus 5 liter erbij gegooid, bleef op 60 staan en toen ik aankwam stond ie te knipperen en te loeien om Diesel.

Ach ja, hij is er. Al betwijfel ik of ze het tankstation nog gaan halen met dat ding als ie weer weg moet.
pi_136602119
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
Het helpt wel amper , pas bij ritten van van een uur of langer gaat een hogere snelheid pas helpen
Mijn ritten waren dan ook (omgeving) Groningen - Born

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog niet nee, maar het zit er wel aan te komen.

Ein Volk, Ein Reich, Ein Vignet.
Treurig ;(
pi_136602267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan zo lang doorgaan als ik wil, maar 's ochtends is het helemaal niks. Heb toen ik nog in de horeca werkte ook wel tot 6, 7 uur 's ochtends doorgewerkt en dan is er niks aan de hand. Maar om 10 uur 's ochtends openen? Drama.

Vandaag was ik er wel vroeg uit omdat ik bij mijn vriendin sliep en die naar school moest :{ Om fucking 8 uur. En uitgerekend vandaag mocht ik hem pas later ophalen :') Maar goed, ik denk sowieso niet dat dat nog lang mijn vriendin gaat zijn, dus dat probleem gaat binnenkort zichzelf oplossen :s)
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, tot ik bij de stadsgarderobe ging werken. Daar werd ik toch wel een beetje chaggie van. :P Vooral omdat het maar eens of twee keer per week was, waarschijnlijk. Dan blijf je schuiven met je ritme.

Dat klinkt niet zo positief. Niks meer aan te reden met je vriendin?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:59:49 #74
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136602345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ninja edit. Ik zag het wel. :')

Volgens mij ben ik vandaag met de laatste Diesel dampen het terrein van de LM op gerold. Begon met 240km bereik, was 230km rijden, dus dat gaan we proberen. In die file op de A50 was ie gezakt naar 60, dus 5 liter erbij gegooid, bleef op 60 staan en toen ik aankwam stond ie te knipperen en te loeien om Diesel.

Ach ja, hij is er. Al betwijfel ik of ze het tankstation nog gaan halen met dat ding als ie weer weg moet.
Jij zag een getalletje veranderen en een smiley toegevoegd worden? *O*
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:01:39 #75
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136602447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mijn ritten waren dan ook (omgeving) Groningen - Born

[..]

Treurig ;(
Zo'n ritje zou ik ooit ook eens krijgen... In een Aygo, werd destijds geannuleerd.. Maar met een goede auto is het wel een lekker stuk kachelen....

Nadeel van Duitsland vind ik wel altijd die Baustelle, gewoon 5 km 60 moeten rijden op 1 baan :')
pi_136602449
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Doen we! ^O^

Overigens nog even mijn vraag herhalen. Vrijdagavond heb ik dus een dinertje gepland om zeven uur, maar verder ben ik vrij. Hele dag open of alleen de ochtend?
Weet niet of dat bij AR ook kan, maar bij EW kan je opmerkingen invoeren. Als dat kan zou ik de hele dag open gooien en bij opmerkingen neerzetten dat je weer rond een bepaalde tijd thuis moet zijn.
pi_136602731
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weet niet of dat bij AR ook kan, maar bij EW kan je opmerkingen invoeren. Als dat kan zou ik de hele dag open gooien en bij opmerkingen neerzetten dat je weer rond een bepaalde tijd thuis moet zijn.
Nee, kan niet bij AR. Ik zou wel een mailtje kunnen sturen naar de planning, maar ik weet niet hoeveel nut dat heeft.
pi_136603111
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Zo'n ritje zou ik ooit ook eens krijgen... In een Aygo, werd destijds geannuleerd.. Maar met een goede auto is het wel een lekker stuk kachelen....

Nadeel van Duitsland vind ik wel altijd die Baustelle, gewoon 5 km 60 moeten rijden op 1 baan :')
Ik had een S-max en een V70. Die S-max ging prima, lekker meecruisen met die Duitsers. Maar die V70 was de eco diesel dus niet vooruit te branden.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:17:36 #79
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136603340
Ik had Groningen - Born in een V50 D5, 2.0 A4 en een 159 jtdm :9
#26 || Luciano da Silva
pi_136604138
Ik heb ooit een rit Vlaardingen - Keulen gehad, op het stuk Duitse grens - Keulen had ik iets van 3x zoveel verbruikt als op het stuk Vlaardingen - Duitse grens _O-

V50 1.6D was dat, dus ook zo'n eco-geval.
pi_136609259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jij zag een getalletje veranderen en een smiley toegevoegd worden? *O*
Ja.

Mijn leven is echt compleet nu O+
pi_136611837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]
Weet iemand trouwens of je OV geldig is volgende week i.v.m. de vakantie? Is een beetje lullig als je moet werken en je hebt geen saldo op je OV-chip namelijk :')
Welke vakantie? Carnaval is toch pas vanaf 27 februari :+ ? Het is in ieder geval gewoon geldig ;)

Het gaat weer hard vandaag trouwens
pi_136612208
Ik heb een lekker potje thee gezet. O+ Nu even de rit van morgen plannen, paaskoekje erbij en even relaxen voordat ik m'n bed in duik. Met een beetje geluk heeft mijn caddy morgen cc, dan is mijn dag perfect. :D
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:45:41 #84
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136613312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:30 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben benieuwd :D

Ik dacht trouwens dat je deze weg had gehaald maar het staat er nog :P
Had ik in de wiki maar al die Lapo Nurts doen gewoon de Lapo niet bijwerken
pi_136614418
Ik zit me toch een partij uren te boeken zeg _O_

Had nog van twee weken ritten staan. Veel lange dagen gemaakt, dat wordt weer cashen vrijdag :7

Edit: Zo, uurtje of 60 plus nog wat tankbonnen. Kom maar door :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Sarasi het volgende:

Dat klinkt niet zo positief. Niks meer aan te reden met je vriendin?
SPOILER

[ Bericht 41% gewijzigd door BlackLining op 12-02-2014 02:44:26 ]
pi_136615662
Ik hoop dat EW van vrijdag payday maakt, maar zal wel over het weekend heen gaan ;(
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:27:57 #87
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136615689
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat EW van vrijdag payday maakt, maar zal wel over het weekend heen gaan ;(
Zal wel maandag worden ja :{ Rond deze tijd kregen we vorig jaar ook onze jaaropgave toch?
pi_136616095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef zazzel het volgende:

[..]

Zal wel maandag worden ja :{ Rond deze tijd kregen we vorig jaar ook onze jaaropgave toch?
Ik kan het wel gebruiken, ik ben bij mijn nieuwe baan op hun payday begonnen, dus daar ook nog niks van ontvangen ;(

Wel lekkere maand dan nu. EW, paar dagen later huidige baan met de verrekening van nog een week in januari werken... :9
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:15:49 #89
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136616321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Welke vakantie? Carnaval is toch pas vanaf 27 februari :+ ? Het is in ieder geval gewoon geldig ;)

Het gaat weer hard vandaag trouwens
Nouja, ik kom er dus sinds gisteren achter dat ik volgende week een weekje vakantie heb.
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:35:04 #90
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136616655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 02:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit me toch een partij uren te boeken zeg _O_

Had nog van twee weken ritten staan. Veel lange dagen gemaakt, dat wordt weer cashen vrijdag :7

Edit: Zo, uurtje of 60 plus nog wat tankbonnen. Kom maar door :9

[..]

SPOILER
Nou is jnatuurlijk de hamvraag: 'Hoe is de sex?
pi_136616760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 02:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

SPOILER
Meh. Wel jammer, op zich. Aan de andere kant klink je ook niet heel erg verliefd, dus tja. En wat Fiorano zegt. :+

Huiswerk! *O* Met thee. O+ Zo nog even douchen en dan rond twaalf uur de deur uit. Ik ben intussen best benieuwd naar die caddy. :9
pi_136616816
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou is jnatuurlijk de hamvraag: 'Hoe is de sex?
_O-
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Meh. Wel jammer, op zich. Aan de andere kant klink je ook niet heel erg verliefd, dus tja.

Huiswerk! *O* Met thee. O+ Zo nog even douchen en dan rond twaalf uur de deur uit. Ik ben intussen best benieuwd naar die caddy. :9
In geval van SDI: neem een koffiezetapparaat mee en een kalender om inhaalmanoeuvres te plannen.
Als het een TDI is is het wel ok, zeker die ouderwetse 1.9's.
pi_136616865
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

[..]

In geval van SDI: neem een koffiezetapparaat mee en een kalender om inhaalmanoeuvres te plannen.
Als het een TDI is is het wel ok, zeker die ouderwetse 1.9's.
:'( SDI uit 2006. Kan ik de cc dan ook wel vergeten?
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:55:18 #94
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136617092
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha jackpot, sterkte! Moet je ver vandaag?
pi_136617122
quote:

[..]

Er kan gewoon cc inzitten, maar zo'n ding is tergend langzaam. En over het algemeen geen cc :P
pi_136617137
quote:

[..]

Ja. Als ze zelfs geen geld over hadden voor een turbo'tje zal de rest ook wel vrij schraal zijn :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136617248
quote:

[..]

Auch, sterkte :{

Veel kutter wordt het niet :{
pi_136617289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Auch, sterkte :{

Veel kutter wordt het niet :{
Caddy valt wel mee, ja hij is een beetje traag, maar dat zijn tegenwoordig alle ecohokken ook. Zo'n Caddy zit en rijdt verder prima!
pi_136617307
Van Assen naar Amersfoort, dus anderhalf uur oid. Ik ga me bij deze alvast instellen op een maximum snelheid 'vrachtwagen'. :+

Volgens mij ga ik me echt goed vermaken vandaag in dat ding. :') Alleen jammer dat het afleveradres heel chagrijnig klinkt. Niet vragen om OV, koffie etc., maar direct 'vertrekken' a la optyfen. :P
pi_136617648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Caddy valt wel mee, ja hij is een beetje traag, maar dat zijn tegenwoordig alle ecohokken ook. Zo'n Caddy zit en rijdt verder prima!
Heb 1x een paar weken in zo'n ding moeten rijden(schoonmaakbaantje), echt een kloteding was dat zeg! stoelen waren maar redelijk, remmen zat totaal geen gevoel in en had net zo goed een aan-uit schakelaar kunnen zijn en sloom dat die was! Zelfs een C1 is volgens mij sneller.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136618734
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarasi het volgende:
Van Assen naar Amersfoort, dus anderhalf uur oid. Ik ga me bij deze alvast instellen op een maximum snelheid 'vrachtwagen'. :+

Volgens mij ga ik me echt goed vermaken vandaag in dat ding. :') Alleen jammer dat het afleveradres heel chagrijnig klinkt. Niet vragen om OV, koffie etc., maar direct 'vertrekken' a la optyfen. :P
Als ik zoiets lees in de ritinfo dan moet ik altijd denken aan een bedrijf waar allemaal vastgeroeste grijze mannen van middelbare leeftijd werken die werken omdat je MOET werken.
Iets waar ik later zeker niet in terecht wil komen.

Gewoon overdreven vrolijk binnen wandelen daar. ^^
"Goedemorgen deze morgen, allen een goede nachtrust genoten. :') "
pi_136618964
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als ik zoiets lees in de ritinfo dan moet ik altijd denken aan een bedrijf waar allemaal vastgeroeste grijze mannen van middelbare leeftijd werken die werken omdat je MOET werken.

Het komt ook gewoon een beetje zielig over. Ik mag ook absoluut niet bij de hoofdingang naar binnen!,!! :')

Ach, het zonnetje schijnt, mijn nieuwe koptelefoon is hemels, ik hoef me nergens te haasten met de tijden en ik eet vanavond bij mijn ouders. Vandaag is gewoon een super relaxte dag. :) Ontwikkelingspsychologie mee voor in de trein terug, misschien in Amersfoort nog even een leuk tijdschrift/boek halen en zo even genieten van mijn vrije dag. :D
pi_136619457
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het komt ook gewoon een beetje zielig over. Ik mag ook absoluut niet bij de hoofdingang naar binnen!,!! :')

Ach, het zonnetje schijnt, mijn nieuwe koptelefoon is hemels, ik hoef me nergens te haasten met de tijden en ik eet vanavond bij mijn ouders. Vandaag is gewoon een super relaxte dag. :) Ontwikkelingspsychologie mee voor in de trein terug, misschien in Amersfoort nog even een leuk tijdschrift/boek halen en zo even genieten van mijn vrije dag. :D
Waar is dat? (DM)
pi_136620272
Hmm, zo'n Fiesta 1.6 TDCi is toch ook niks zeg :N wat een enorm skeer motorblok is dat.
pi_136620411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, zo'n Fiesta 1.6 TDCi is toch ook niks zeg :N wat een enorm skeer motorblok is dat.
Vond ik ook al.
pi_136620750
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha daar heb ik dan ook altijd zin in :') Dat maakt je dag veel leuker. Die van hun niet waarschijnlijk :+
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:07:07 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136620858
Eén van de meest relaxte auto's die ik voor Easyway heb gereden, staat nu te koop op AutoScout _O_ Was een rit Groningen - Den Bosch toen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136621311
Gister gebeld door EW.. Kon alleen niet opnemen en ze zijn vandaag ''gesloten''. Ben benieuwd!
pi_136621606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef joppie_saus het volgende:
Eén van de meest relaxte auto's die ik voor Easyway heb gereden, staat nu te koop op AutoScout _O_ Was een rit Groningen - Den Bosch toen.
Toevallig een Skoda Superb :+ ?
Nee, toch niet
pi_136621662
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef BlackLining het volgende:
Echt? Lijkt me in een Fiesta best ok. Of heeft ie daar geen 115pk?
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:10:29 #111
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136622690
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Toevallig een Skoda Superb :+ ?
Haha nee, Volvo S60 2.4D :+

Zal vanavond de foto's er eens bijzoeken.
#26 || Luciano da Silva
pi_136623408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef TommieAH het volgende:
Gister gebeld door EW.. Kon alleen niet opnemen en ze zijn vandaag ''gesloten''. Ben benieuwd!
Huh? Het is toch gewoon een normale doordeweekse woensdag? :?
pi_136625197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha nee, Volvo S60 2.4D :+

Zal vanavond de foto's er eens bijzoeken.
Dat blok hebben wij ook in de XC70, wel goed blok, trekt mooi op zonder teveel geluid
Nee, toch niet
pi_136626913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarasi het volgende:

Daar ben ik gisteren nog geweest, ze zijn ook niet bijster vriendelijk. Ik maakte gisteren nog de fout om 'tot ziens' te zeggen, ze keken allebei even op maar namen niet de moeite om iets terug te zeggen..
pi_136627839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Daar ben ik gisteren nog geweest, ze zijn ook niet bijster vriendelijk. Ik maakte gisteren nog de fout om 'tot ziens' te zeggen, ze keken allebei even op maar namen niet de moeite om iets terug te zeggen..
Die langs de A1 bij Knooppunt Hoevelaken bedoel je? Die mensen vond ik niks mis mee hoor.
De locatie is - ondanks dat het wel mooier is qua faciliteiten ed - wat mij betreft dan weer een flink stuk minder dan waar ze in Barneveld zaten.
pi_136628163
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die langs de A1 bij Knooppunt Hoevelaken bedoel je? Die mensen vond ik niks mis mee hoor.
De locatie is - ondanks dat het wel mooier is qua faciliteiten ed - wat mij betreft dan weer een flink stuk minder dan waar ze in Barneveld zaten.
Die ja inderdaad. Tja ik vind het ook geen ramp, maar als je het gewoon hoort is het toch normaal om iets terug te zeggen? Ik maak me er verder niet druk om, maar omdat het hier toch ter sprake kwam.

Die 'oude' locatie in Barneveld ben ik overigens nooit geweest.
pi_136628228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Nou, gelukkig waren ze zeer vriendelijk, want het was echt walhalla toen ik het eindelijk gevonden had. :') Mijn navigatie stuurde me steeds over een busbaan. Uiteindelijk heb ik het goddank gevonden.

Onderweg ook nog moeten tanken, en natuurlijk kreeg ik het klepje niet open. Dus een vrachtwagenchauffeur aangedschoten, die heeft met mij die hele auto onderzocht, bleek dat 'ie gewoon openklapte als je links drukte. :')

Nu maar eens beginnen aan de rit naar huis, ik vraag me af of ik nog voor het eten bij mijn ouders ben. :P Maar het is mooi weer, ik heb de LM kunnen vinden en ik heb weer nieuwe dingen meegemaakt. :D
pi_136628300
Ohja, je moet inderdaad ook even weten waar het zit! Volgens mij stuurt elke navigatie je naar een plek een kilometer verder. Wijsheid achteraf ;)
pi_136628384
En natuurlijk is de bus net weg. Halfuur wachten op de volgende. Dat eten kan ik wel vergeten. :')
pi_136630475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Die ja inderdaad. Tja ik vind het ook geen ramp, maar als je het gewoon hoort is het toch normaal om iets terug te zeggen? Ik maak me er verder niet druk om, maar omdat het hier toch ter sprake kwam.

Die 'oude' locatie in Barneveld ben ik overigens nooit geweest.
Oude locatie was naast station Barneveld Noord. Liep je in een minuut of 5 naartoe, elk kwartier een trein naar Amersfoort. Dikke prima was dat.
pi_136631042
Nog een praatje gemaakt met een senior van AR die met dezelfde bus moest. :) Nu eindelijk op Amersfoort CS, alleen nog een overstap op Zwolle. Maar ik heb even snel een broodje bami naar binnen gewerkt, dus ik houd 't nu wel uit. :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:47:40 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136631694
Vers gezette cappuccino gekregen bij een klant, als dank voor geld wisselen. Heerlijk even bijtanken. Service met hoofdletter S kun je wel zeggen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:50:58 #123
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136631831
En inderdaad EW betaald maandag de salarissen. Zie FB...
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:54:01 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136631955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef zazzel het volgende:
En inderdaad EW betaald maandag de salarissen. Zie FB...
Typisch EW wel, uitbetalen ná het weekend als payday in het weekend valt. Bij mijn huidige werk toch stukken beter. Die betalen altijd vóór het weekend en vóór de feestdagen mocht payday in het weekend vallen :)
#26 || Luciano da Silva
pi_136631956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:33 schreef Sarasi het volgende:
Nog een praatje gemaakt met een senior van AR die met dezelfde bus moest. :) Nu eindelijk op Amersfoort CS, alleen nog een overstap op Zwolle. Maar ik heb even snel een broodje bami naar binnen gewerkt, dus ik houd 't nu wel uit. :)
Een broodje bami?
pi_136632152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Een broodje bami?
Een bruin bolletje met een bamischijf, van de Smullers. Broodje bami. Ga nou niet zeggen dat je dat nog nooit gehad hebt. :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:00:46 #127
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136632267
Nasi/Bamischrijf :r
Doe maar gewoon een frikadel speciaal :)
pi_136632315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef zazzel het volgende:
Nasi/Bamischrijf :r
Doe maar gewoon een frikandel speciaal :)
Fixed :s)
pi_136632317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:

[..]

Huh? Het is toch gewoon een normale doordeweekse woensdag? :?
Ja de vacaturelijn is alle dagen open behalve woensdag en vrijdag..
pi_136632338
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een bruin bolletje met een bamischijf, van de Smullers. Broodje bami. Ga nou niet zeggen dat je dat nog nooit gehad hebt. :P
Een bamischijf wel, maar om dat nou op een broodje te doen :P
pi_136632520
Sowieso Smullers :')
pi_136632613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Een bamischijf wel, maar om dat nou op een broodje te doen :P
Probeer maar, is een kneitse combinatie. O+

Overigens werd mijn keuze voornamelijk bepaald door tijdsnood - wat ligt er in de muur? Ik had ook nog een trein te halen. :P En die burgers van de Smullers zijn niet te vreten.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:10:04 #133
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136632673
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oude locatie was naast station Barneveld Noord. Liep je in een minuut of 5 naartoe, elk kwartier een trein naar Amersfoort. Dikke prima was dat.
Die is toch nog in gebruik? Met dat hokje waar al die mannetjes in rommelen. Afgelopen week nog een busje gebracht. Misschien heeft een andere LM het overgenomen
pi_136632749
Hmm balen, nieuwe caterdeksel was nog niet binnen ;( kan de motor nog niet starten. Dan maar verder met het losmaken van het balhoofd.
pi_136632776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Die is toch nog in gebruik? Met dat hokje waar al die mannetjes in rommelen. Afgelopen week nog een busje gebracht. Misschien heeft een andere LM het overgenomen
Dat is de autoveiling, die is er ook altijd al geweest. De verhuisde zat iets daarvoor, op het kruispunt bij de stoplichten direct rechts.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:19:04 #136
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136632991
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is de autoveiling, die is er ook altijd al geweest. De verhuisde zat iets daarvoor, op het kruispunt bij de stoplichten direct rechts.
Ohh vandaar
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:42:40 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136633835
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso Smullers :')
Ik moet altijd enorm schijten als ik friet heb gegeven van de Smullers, dus dat doe ik maar niet meer.
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die gaan ook verhuizen naar een andere locatie, te zien vanaf de kruising A1/A30 staan nu allemaal busjes en vrachtwagens van die gele pakjes toko.
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:16:42 #138
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136634841
Frikandel met curry en pindasaus O+
pi_136635015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:16 schreef Kiprollade het volgende:
Frikandel met curry en pindasaus O+
Kwijl. De Friet van Piet heeft nu een hamkaassouffle. :D En miniloempiaatjes met chilisaus blijven baas. :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:08:07 #140
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136636486
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kwijl. De Friet van Piet heeft nu een hamkaassouffle. :D En miniloempiaatjes met chilisaus blijven baas. :P
Nee, frikandel, klaar.
pi_136636837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nee, frikandel, klaar.
Autist. :') Waar is je avontuurlijkheid?!
pi_136637007
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe was je caddy?
pi_136637070
quote:

[..]

Hoelang heb jij al dezelfde vriend :{w
Nee, toch niet
pi_136637304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Echt? Lijkt me in een Fiesta best ok. Of heeft ie daar geen 115pk?
Nou ja, vermogen is niet echt het probleem. Motorblok lijkt vooral een identiteitscrisis te hebben. Het weet niet of het nou een normaal of een eco blok is lijkt het wel :{

En dan bedoel ik dat het een bijzonder vreemde gasreactie geeft. Het koppel wisselt zo enorm tussen toerentallen dat je je een ongeluk zit te schakelen, en dan nog krijg je hem niet lekker aan de gang omdat je dan weer te laag zit, dan weer te hoog, etcetera. Blok reageert erg laat op gasreacties, heeft praktisch geen motorrem, etcetera. Erg hinderlijk.
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:42:11 #145
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136637874
quote:

[..]

In m'n broek. :s)
pi_136638801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Hoelang heb jij al dezelfde vriend :{w
Nog maar 2,5 jaar ofzo, valt best mee. ;)

Caddy was wel oke. Traag, geen cc, maar wel verwarming en een werkende radio. Niet echt eventful eigenlijk. Ik zat lekker hoog. :)
pi_136643570
Morgen 2 mooie ritjes, Cuijck-Eindhoven en Tilburg-Nieuwegein. Heeft iemand van jullie enig idee hoe je een kentekencheck kan doen op een Duits kenteken? MAW, is er een vergelijkbare site als van bijvoorbeeld Autoweek maar dan Duits? Ik moet morgen een Duitse wagen vervoeren, in de beschrijving staat 'BMW 5 stw' dus wil er wel meer over weten!
pi_136643782
Je weet dat het verboden is om als Nederlander in Nederland in een buitenlandse auto te rijden he? Volgens mij mag je de rit zo niet uitvoeren.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136644090
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Babananana het volgende:
Je weet dat het verboden is om als Nederlander in Nederland in een buitenlandse auto te rijden he? Volgens mij mag je de rit zo niet uitvoeren.
Ik weet dat het inderdaad niet mag, maar dat de kans dat je daadwerkelijk staande gehouden wordt ook vrij klein is. Ik was sowieso al van plan om morgen voor vertrek even AR te bellen dat ik eventuele boetes niet ga betalen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:49:49 #150
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136644536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen 2 mooie ritjes, Cuijck-Eindhoven en Tilburg-Nieuwegein. Heeft iemand van jullie enig idee hoe je een kentekencheck kan doen op een Duits kenteken? MAW, is er een vergelijkbare site als van bijvoorbeeld Autoweek maar dan Duits? Ik moet morgen een Duitse wagen vervoeren, in de beschrijving staat 'BMW 5 stw' dus wil er wel meer over weten!
Kan niet zover ik weet. Dit omdat de kentekens gekoppeld zijn aan de eigenaar/het bedrijf dat de auto in bezit heeft of het district waar ze vandaan komen (weet even niet meer welke van de 2) en dus niet aan de auto, zoals hier in Nederland.

Edit: Gebied waar de auto vandaan komt dus.
Als AR je met de auto laat rijden (met uiteraard de boetes niet voor jou) adviseer ik je een bevestigingsmail te vragen als bewijs. Als de BPM en MRB niet is betaald ben je namelijk flink de lul, dan kan je die namelijk ter plekke betalen + een boete.
Uitzondering (vrijstelling) is o.a. hier terug te vinden:
http://www.rijksoverheid.(...)kenteken-hebben.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Kiprollade op 12-02-2014 22:02:37 ]
pi_136644850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik weet dat het inderdaad niet mag, maar dat de kans dat je daadwerkelijk staande gehouden wordt ook vrij klein is. Ik was sowieso al van plan om morgen voor vertrek even AR te bellen dat ik eventuele boetes niet ga betalen.
Laatst ook gehad met een auto zonder APK. Teruggemaild dat ik alleen ging rijden als AR of LM zouden instaan voor boetes die dat oplevert, antwoord was bevestigend, had ik het schriftelijk dus ben ik maar gaan rijden.

Heb inderdaad ook wel eens met een .de kenteken rondgereden. Toen niet echt aan gedacht om dat te doen, maar dat was meer omdat het hooguit een belastingkwestie zou zijn. APK kan je bij een ongeluk nog lelijk bijten.

Maar het lijkt me geen probleem :) Wel ff zorgen dat je schriftelijk vast hebt dat boetes gedekt worden.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:57:08 #152
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136644871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kan niet zover ik weet. Dit omdat de kentekens gekoppeld zijn aan de eigenaar/het bedrijf dat de auto in bezit heeft of het district waar ze vandaan komen (weet even niet meer welke van de 2) en dus niet aan de auto, zoals hier in Nederland.

Edit: Gebied waar de auto vandaan komt dus.
En je neemt je kenteken mee naar je volgende auto. Sommige moffen hebben al hun leven lang hetzelfde kenteken
pi_136645829
Podver. Ze hebben mijn bril gejat..
Wat was dat ook alweer met die lenzen die je 6 maand in kan houden? Iemand een linkje voor mij?
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:35:44 #154
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136646877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Marco001 het volgende:
Podver. Ze hebben mijn bril gejat..
Wat was dat ook alweer met die lenzen die je 6 maand in kan houden? Iemand een linkje voor mij?
Gejat? Hoe lukt ze dat?
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:50:44 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136647609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Marco001 het volgende:
Lokquote
In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.
#26 || Luciano da Silva
pi_136647652
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gejat? Hoe lukt ze dat?
zie topic klaagbaak. Tijdens zwemmen op een tafeltje gelegd., na het zwemmen foetsie.. :( geen medewerker die er meer van wijst helaas.
pi_136647754
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.
thabks for the tip, alleen biet bijzonder geprijsd, eerder zelfs aan de dure kant
pi_136647782
Nog 66 minuten _O_
Nee, toch niet
pi_136647847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Solidberg het volgende:
Nog 66 minuten _O_
en dan is het donderdag. Zo?
pi_136647928
Dan kan ik weer gebeld worden voor ritten :9
Verveel me nogal, mijn kookkunsten hebben mij wederom in steek gelaten, ben nu al ruim een uur bezig om wat rijst en vlees lekker te krijgen :P
Nee, toch niet
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:02:52 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136648207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Solidberg het volgende:
Dan kan ik weer gebeld worden voor ritten :9
Verveel me nogal, mijn kookkunsten hebben mij wederom in steek gelaten, ben nu al ruim een uur bezig om wat rijst en vlees lekker te krijgen :P
Gast, zo moeilijk is het niet :')
pi_136648427
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gast, zo moeilijk is het niet :')
Als je niks fout doet, dan niet nee :')
Nee, toch niet
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:09:42 #163
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136648499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als je niks fout doet, dan niet nee :')
Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.
pi_136648545
Meh, ik heb geen ritten voor morgen. Bedacht me ook pas tegen een uur of 7 dat ik hem nog dicht had staan van vorige week toen ik woensdag niet kon. Zal wel te laat geweest zijn.

Dan maar weer dicht zetten en morgen aan de motor verder :)
pi_136648589
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.
Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.
Doe ik dat pakje open, zie ik dat er rijst + beetje saus inzat ;( Dus had nu nog meer rijst, en moest nog maar iets voor de saus verzinnen :P
Ben overigens nog maar beginner , dat zal ook wel een factor geweest zijn :+
Nee, toch niet
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:15:59 #166
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136648767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Solidberg het volgende:
Nog 66 minuten _O_
Dan ben ik jarig *O*
pi_136648793
Ach ja. Koken O+

Als ik morgen besluit geen zin te hebben om naar de motor te gaan zou het goed eens kunnen dat ik heel mijn vrije dag in de keuken spendeer. Heerlijk.

Edit: nu een beetje aan het Photoshoppen om te bepalen wat de nieuwe paintjob van mijn motor gaat worden. Heb nu dit :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:18:53 #168
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136648921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.
Doe ik dat pakje open, zie ik dat er rijst + beetje saus inzat ;( Dus had nu nog meer rijst, en moest nog maar iets voor de saus verzinnen :P
Ben overigens nog maar beginner , dat zal ook wel een factor geweest zijn :+
Haha ooit komt het goed!
pi_136650032
Ik kan niet zo goed koken, ik raak het overzicht veel te snel kwijt omdat ik word afgeleid. Ik vind het wel leuk om te doen, als het niet te erg misgaat. En anders kan ik daar dan ook wel weer om lachen. :P

Ik moet morgen naar college, dan heb ik een mentorgesprekje en 's avonds ga ik naar de film met een vriendin. Tussendoor nog even een valentijnscadeautje halen en de kaartjes op de bus doen. O+ Vrijdag gooi ik maar gewoon dicht, heb ik besloten. Kan ik alvast wat werk doen aan mijn artikelvergelijking.
pi_136650211
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef BlackLining het volgende:
Ach ja. Koken O+

Als ik morgen besluit geen zin te hebben om naar de motor te gaan zou het goed eens kunnen dat ik heel mijn vrije dag in de keuken spendeer. Heerlijk.

Edit: nu een beetje aan het Photoshoppen om te bepalen wat de nieuwe paintjob van mijn motor gaat worden. Heb nu dit :)
Ziet er goed uit

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag gooi ik maar gewoon dicht, heb ik besloten. .
Goed zo :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dan ben ik jarig *O*
Alvast gefeliciteerd!
Nee, toch niet
pi_136650473
Feli Kiprollade!
pi_136650525
Kiprollade gefeliciteerd! *O*
pi_136650711
Gefeliciteerd *O*

Nog werken op je verjaardag?
pi_136653119
Gefeliciteerd enzo. :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:51:35 #175
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136654728
Gefeliciteerd kip w/
pi_136655025
Hmm, werd ik toch nog gebeld voor been spoedje, dacht toch echt dat ik hem dicht gezet had. Toch maar niet gedaan want het zou de hele dag nemen. Nu dus maar wel dicht gezet.

Het was d'n Timo die belde dus ik denk dat ik zojuist ontsnapt ben aan een skeer bestelbusje :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:17:01 #177
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136655273
Bedankt voor de feliciflapstaarten he :P
Werken zit er vandaag niet in, allemaal saaie colleges :{
pi_136656532
Gefeliciteerd kippetje! w/ *O*

*wegens het ontbreken van een smiley met bier*: c_/
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:15:52 #179
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136656931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef trolley het volgende:
Gefeliciteerd kippetje! w/ *O*

*wegens het ontbreken van een smiley met bier*: c_/
Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bier :')
pi_136657068
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in. :')
pi_136657112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Haha, zeker waar! Ik ben gisteren begonnen met m'n stage bij sc Heerenveen, ik kan je zeggen dat ik meer verlang naar koffie dan ooit tevoren. Ik voel me zowaar een echte ambtenaar, met werktijden van 09:00 tot 17:00 en de drang naar koffie. :'( :O
pi_136657761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in. :')
Hoorde dat hij wel leuk was, maar niet speciaal

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dan ben ik jarig *O*
Gefeliciteerd!

Net m'n ov misbruikt voor een 'marktonderzoek' van m'n provider. Half uurtje nieuwe app testen, zeggen wat ik goed en slecht vond en met ¤40,- naar huis. Nu hopelijk vanaf volgende week ook het OV misbruiken als hikert :')
pi_136659263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Als je er blind in gaat, zul je ook nooit te weten komen of het een goede film is :')
pi_136659340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Amateur :+
pi_136659654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef kweenie1 het volgende:
Net m'n ov misbruikt voor een 'marktonderzoek' van m'n provider. Half uurtje nieuwe app testen, zeggen wat ik goed en slecht vond en met ¤40,- naar huis. Nu hopelijk vanaf volgende week ook het OV misbruiken als hikert :')
Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.
pi_136660323
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Babananana het volgende:

[..]

Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.
En terecht. En dan zijn er ook nog politici die vinden dat ze daar wel op kunnen bezuinigen door het af te schaffen.

Alsof wij voor ons plezier met het OV reizen! :')______________
pi_136660604
Gefeliciteerd, Kip! *O*

oO<
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:09:36 #188
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136661082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Schaafkaas het volgende:
Gefeliciteerd, Kip! *O*

oO<
Dank u hartelijk :)

School bleek vandaag niet zo'n goed idee, er viel vanalles uit waardoor ik lang moet wachten op een laatste college. Oftewel, ik zit nu weer lekker thuis. Misschien dat er nog een spoedje binnen komt, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :P
pi_136663004
Hollanders, opgelet!

Via onderstaande website kun je, alleen vandaag tot 23:59 uur, een GRATIS, ja jullie lezen het goed GRATIS 12V duo-autolader bestellen!

http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304

Niks moet, alles mag. Geheel vrijblijvend, maar ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee!

je betaalt alleen ¤5,95 verzendkosten :')

Maar dan nog is het een investering waar je U tegen zegt. Een uurtje voor EW dan wel AR in de trein, en je hebt 'm alweer terug verdiend! ^O^
pi_136663457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef trolley het volgende:
Hollanders, opgelet!

Via onderstaande website kun je, alleen vandaag tot 23:59 uur, een GRATIS, ja jullie lezen het goed GRATIS 12V duo-autolader bestellen!

http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304

Niks moet, alles mag. Geheel vrijblijvend, maar ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee!

je betaalt alleen ¤5,95 verzendkosten :')

Maar dan nog is het een investering waar je U tegen zegt. Een uurtje voor EW dan wel AR in de trein, en je hebt 'm alweer terug verdiend! ^O^
En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc. :)

Edit: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19e8ae1fa9
Wel een auction, maar er staan heel veel van dit soort auctions op ebay. Wel ongeveer 2 weken wachten tot je hem binnen hebt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:23:26 #191
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136663673
Kip gefeliciteerd kerel!

Van 10.00-14.00 praktijkles voor de taxi gehad. Helemaal prima maar moest wel weer 2u in een Prius rond karren...
pi_136663790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc. :)

Edit: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19e8ae1fa9
Wel een auction, maar er staan heel veel van dit soort auctions op ebay. Wel ongeveer 2 weken wachten tot je hem binnen hebt.
Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6

Leuk van die acties op webshop :')
pi_136665366
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:27 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6

Leuk van die acties op webshop :')
Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard :Y

Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
pi_136666090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard :Y

Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
Waarom zijn die dingen gratis dan?
pi_136666213
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze verdienen de kosten wel terug met de verzendkosten.
Die dingetjes passen gewoon in een standaard enveloppe, waardoor de verzendkosten hooguit 2,- per stuk zijn.
Een inkoopwaarde van <1,- lijkt mij zeer realistisch voor die dingen, dus 3,- aan kosten, en ze verdienen 5,95 per sale. Ze hebben dus een winst van 2,95 per stuk, salaris+ inpakkosten e.d. niet meegerekend.(Maar dat zal ook niet meer dan 1,- per item zijn lijkt mij.)
pi_136666220
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gejat door een Turk of Marrokkaan :6 :7

SPOILER
pi_136666352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.

Bij de Action waren ze trouwens 2 euro per stuk vorige week.
pi_136666443
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.

Bij de Action waren ze trouwens 2 euro per stuk vorige week.
Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.
pi_136666549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.
Tot of tot en met? :')

Indien het laatste, dan ga ik zaterdag langs de Action. Indien het eerste, dan moet ik m'n zusje er maar even op uit sturen :+
pi_136666902
Ik had vandaag voor mijn rit even met AR gebeld, en blijkbaar is het in een huurauto toegestaan om als Nederlander onder een buitenlands kenteken te rijden (althans, dat heb ik me laten wijsmaken).

Gelukkig maar, was echt een heerlijke auto die BMW 5 serie stationwagen. Ben er ook eindelijk achter gekomen dat stoelverwarming echt chill is!
pi_136667081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Tot of tot en met? :')

Indien het laatste, dan ga ik zaterdag langs de Action. Indien het eerste, dan moet ik m'n zusje er maar even op uit sturen :+
Beide kan. :P
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/804/
pi_136667807
quote:
Hahaha :D

Toch nog iets geleerd vandaag :')
pi_136667892
Precies. :)
Volgende week ook weer lekker extra uurtjes maken op de taxi. Moet nog een aantal dingen aanpassen/uitbreiden in de scriptie, volgens school kost dat nog 1-2 weken, volgens mij hooguit een paar dagen. :P Dat word dus mooi even 3 dagen extra werken volgende week(heb vaan tussendoor 3-4 uur pauze.)
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:36:18 #204
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136669666
Voor morgen beschikbaar... Als ik nu weer niet gebeld wordt, ben ik toch bang dat ik op een soort van "blacklist" sta ofzo. Zou namelijk de 4e keer op rij zijn. Wel heel toevallig, ook vanuit 2 verschillende regio's.

Edit:
Morgen
Breda - Meerkerk Lexus CT200H
Zeist - Meerkerk Seat Exeo

[ Bericht 18% gewijzigd door zazzel op 13-02-2014 16:48:19 ]
pi_136671050
Lief dagboek,

-Week 3-

Ik weet nog zo goed mijn laatste rit, het was 23 januari, ik mocht in 1 van mijn mooiste auto's rijden, namelijk een nieuwe BMW 7-serie. Ik kon mijn lol niet op en heb de hele rit genoten dat ik in deze machtige voiture mocht rijden. Maar na deze rit ging het mis, ik kreeg niks meer te horen, ik viel in een groot zwart gat, lief dagboek! :'(
Mijn leven bestond uit leegte, maar toch ook hoop. Hoop dat ik toch gebeld zou worden. Dag in, dag uit zat ik te staren naar mijn telefoon in de hoop gebeld te worden, maar helaas. Ik zit nu in week 3 en ik ben mijn hoop verloren, ik heb niks meer. :'(

Een beetje troost vind ik in het kijken naar de Olympische Spelen, wat doen wij het toch goed! Maar ook hier geef ik bijna de moed op dat ik de mooie schone Noorse schaatster niet meer zal zien.

Het zit me niet mee lief dagboek. Ik ga nu weer even mijn hoekje zoeken om een paar traantjes te laten vloeien. Morgen ga ik weer proberen om met goede moed te hopen op een rit.

(Verveling heerst :') )
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:15:33 #206
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136671193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Lief dagboek,

-Week 3-

Ik weet nog zo goed mijn laatste rit, het was 23 januari, ik mocht in 1 van mijn mooiste auto's rijden, namelijk een nieuwe BMW 7-serie. Ik kon mijn lol niet op en heb de hele rit genoten dat ik in deze machtige voiture mocht rijden. Maar na deze rit ging het mis, ik kreeg niks meer te horen, ik viel in een groot zwart gat, lief dagboek! :'(
Mijn leven bestond uit leegte, maar toch ook hoop. Hoop dat ik toch gebeld zou worden. Dag in, dag uit zat ik te staren naar mijn telefoon in de hoop gebeld te worden, maar helaas. Ik zit nu in week 3 en ik ben mijn hoop verloren, ik heb niks meer. :'(

Een beetje troost vind ik in het kijken naar de Olympische Spelen, wat doen wij het toch goed! Maar ook hier geef ik bijna de moed op dat ik de mooie schone Noorse schaatster niet meer zal zien.

Het zit me niet mee lief dagboek. Ik ga nu weer even mijn hoekje zoeken om een paar traantjes te laten vloeien. Morgen ga ik weer proberen om met goede moed te hopen op een rit.

Bel zelf dan :')
En als je echt zo graag gebeld wil worden, gooi je je nummer maar in de groep
pi_136671357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef zazzel het volgende:
Voor morgen beschikbaar... Als ik nu weer niet gebeld wordt, ben ik toch bang dat ik op een soort van "blacklist" sta ofzo. Zou namelijk de 4e keer op rij zijn. Wel heel toevallig, ook vanuit 2 verschillende regio's.

Edit:
Morgen
Breda - Meerkerk Lexus CT200H
Zeist - Meerkerk Seat Exeo
Die Seat Exeo's zijn wel leuke auto's.

Heb overigens voor morgen een wisselrit, BMW 1 Groningen om 14.00 ophalen, en 16.30 in Purmerend afleveren, en dan retour met een VW up :'( .
Zag overigens het kenteken van die BMW 1, dacht dat ik die al eerder gereden had, keek al mijn ritten na, bleek dat ik eerder eentje had met X-XXX-X1 en deze heeft X-XXX-X2 . Ook een 114i ;(
Nee, toch niet
pi_136671869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb overigens voor morgen een wisselrit, BMW 1 Groningen om 14.00 ophalen, en 16.30 in Purmerend afleveren, en dan retour met een VW up :'( .
Zag overigens het kenteken van die BMW 1, dacht dat ik die al eerder gereden had, keek al mijn ritten na, bleek dat ik eerder eentje had met X-XXX-X1 en deze heeft X-XXX-X2 . Ook een 114i ;(
Als die 114i's langzamer zijn als de 116 versie's dan good luck.
Had vandaag een stoplichtsprintje vs zo'n 116i, maar ik kon hem redelijk bij houden, terwijl dat ding toch echt ruim 30pk en veel koppel meer heeft.
pi_136671915
Ik heb voor morgen een rit waarvan ik de ritinfo niet helemaal begrijp. Het gaat om een wisselrit volgens de gegevens. Ik moet een auto afleveren, en dan een *bedrijf*-huurauto mee retour nemen, ik moet de auto echter bij een particulier afleveren. Hoe gaat dit in z'n werk? Of heeft deze particulier een huurauto die ik vervolgens mee terugneem naar het ophaaladres?
pi_136672006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:37 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb voor morgen een rit waarvan ik de ritinfo niet helemaal begrijp. Het gaat om een wisselrit volgens de gegevens. Ik moet een auto afleveren, en dan een *bedrijf*-huurauto mee retour nemen, ik moet de auto echter bij een particulier afleveren. Hoe gaat dit in z'n werk? Of heeft deze particulier een huurauto die ik vervolgens mee terugneem naar het ophaaladres?
Dat tweede
En Marco, 114i heeft zelfde motor als 116i, enkel wat minder pk's
Nee, toch niet
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:40:31 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136672030
quote:

[..]

Het is een station 1.8 TFSI. Nog nooit zo'n ding gehad, dus geen idee.
pi_136672080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Lief dagboek,

-Week 3-

Ik heb intussen best wat medelijden met je. :P

De valentijnskaartjes heb ik op de bus gedaan, ik heb mijn hand gekneusd ( :') ) en volgende week kan ik drie dagen werken. Het gaat de goede kant op! :D
pi_136672206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat tweede
En Marco, 114i heeft zelfde motor als 116i, enkel wat minder pk's
Vroeger was het toch zo dat je uit de typering de motorinhoud kon herleiden?
Nu dus niet meer helaas.
pi_136672212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef zazzel het volgende:

[..]

Het is een station 1.8 TFSI. Nog nooit zo'n ding gehad, dus geen idee.
Wel zat pk's dus :)
pi_136672399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bel zelf dan :')
En als je echt zo graag gebeld wil worden, gooi je je nummer maar in de groep
Ik heb ze zelf al een paar keer gebeld. Bij spoedjes en afgelopen maandag gevraagd waarom ik niet ingezet wordt. Rede daarvan was dat het de afgelopen tijd erg rustig was in mijn regio, ze zou het in de gaten houden. Volgende week bel ik zelf wel weer met dezelfde vraag.

Mijn nummer is: 0612324444 bel mij. :')
pi_136672433
Morgen een Giulietta met 170pk :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:25:56 #217
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136673357
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb intussen best wat medelijden met je. :P

De valentijnskaartjes heb ik op de bus gedaan, ik heb mijn hand gekneusd ( :') ) en volgende week kan ik drie dagen werken. Het gaat de goede kant op! :D
Ik zie de mijne morgen wel op de mat liggen ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mijn nummer is: 0612324444 bel mij. :')
En dan de voicemail inspreken om me vervolgens terug te horen op de radio zeker? :')
pi_136673941
Gefeliciteerd aan de jarige!

Verder wacht ik met smart op maandag, er staat nu 40 euro op mijn rekening, oftewel exact het bedrag dat de sportschool nog van me gaat krijgen :')
pi_136674440
Ik lees en reageer eens in de zoveel tijd! Wel leuke topic moet ik zeggen ;). Normaal gesproken zie ik zelden tot geen collega ew'er haha.. Morgen beginnen in Gent bij een politiebureau :o
pi_136674543
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik lees en reageer eens in de zoveel tijd! Wel leuke topic moet ik zeggen ;). Normaal gesproken zie ik zelden tot geen collega ew'er haha.. Morgen beginnen in Gent bij een politiebureau :o
Ik moest eens een zwarte VW Transporter afleveren bij de Polizei..

Verwacht hem nog steeds een keer terug te zien in de berm van de A2 :')
pi_136676333
quote:
Wismarweg, of niet? :+
Vaak wisseltjes voor dat bedrijf, bijna altijd de eco-modellen. Maar je krijgt ze wel altijd mooi schoon en volgetankt mee, dat scheelt.

En laat me raden, het kenteken van de Up! eindigt op een 4? :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:48:16 #222
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136676651
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:41 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Vaak wisseltjes voor dat bedrijf, bijna altijd de eco-modellen. Maar je krijgt ze wel altijd mooi schoon en volgetankt mee, dat scheelt.

Ik ben slechts één keer voor EW naar Groningen geweest, moest ik 2 straten naast de Wismarweg zijn ;( weet ik nog niet waar iedereen het hier over heeft
pi_136677167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:48 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ik ben slechts één keer voor EW naar Groningen geweest, moest ik 2 straten naast de Wismarweg zijn ;( weet ik nog niet waar iedereen het hier over heeft
Ik heb ook geen idee. Kan er niet rouwig om zijn. Eén keer van Groningen naar Den Bosch OV'en vind ik meer dan genoeg :D
pi_136677276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:41 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Idd, heb je die Up! daar een keer heen gebracht ofzo?
Nee, toch niet
pi_136677363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:03 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Idd, heb je die Up! daar een keer heen gebracht ofzo?
Misschien, ik heb twee keer voor hen een Up! gereden, met kentekens die erg op elkaar lijken. De laatste van die twee heb jij ook gereden. :+
Ik zal het kenteken wel even DM'en :P
pi_136677496
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moest eens een zwarte VW Transporter afleveren bij de Polizei..

Verwacht hem nog steeds een keer terug te zien in de berm van de A2 :')
Ik moet een Renault Megane 1.5dci ophalen. Alleen bussen en belgie is zo rampzalig! Geen afroepsysteem :")! Dus goed haltes tellen ofzo. Maar ben benieuwd wat zo auto in belgie doet..
pi_136677558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Misschien, ik heb twee keer voor hen een Up! gereden, met kentekens die erg op elkaar lijken. De laatste van die twee heb jij ook gereden. :+
Ik zal het kenteken wel even DM'en :P
Leer DMén :+ Overigens volgens kentekenchecker is het een Prius 1.8 uit 2012 _O_ Die dingen hebben maar 100 pk :?
SPOILER
Nee, toch niet
pi_136677693
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Leer DMén :+ Overigens volgens kentekenchecker is het een Prius 1.8 uit 2012 _O_ Die dingen hebben maar 100 pk :?
SPOILER
DM, PM, bijna hetzelfde. :@

Overigens, die 100 pk is alleen de benzinemotor, de elektromotor heeft iets van 80 pk en gecombineerd maakt dat ongeveer 140 pk (even uit mijn hoofd, waarom weet ik dit? :') ), waarmee zo'n ding nog best vooruit wil. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Schaafkaas op 13-02-2014 20:19:49 ]
pi_136678393
Vandaag had ik een 528i en een bestelbusje wat geprepareerd was voor overledenenvervoer. Vet grote vriezer achterin zo'n Transit Custom :P Voelde me niet echt op m'n gemak om met zo'n kar te rijden. De lijkwagen-vlaggetjes lagen onder de voorstoel...
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:53:32 #230
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136679759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Vandaag had ik een 528i en een bestelbusje wat geprepareerd was voor overledenenvervoer. Vet grote vriezer achterin zo'n Transit Custom :P Voelde me niet echt op m'n gemak om met zo'n kar te rijden. De lijkwagen-vlaggetjes lagen onder de voorstoel...
brr..
pi_136680493
quote:
uhh, ja daar zou ik me ook niet erg gemakkelijk bij voelen :{
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:10:27 #232
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136680789
Iemand van hier morgen nog in Meerkerk te vinden?
Ben er 2x rond 10:30 en 14:00
pi_136681023
Voorlopig niet. Geen ritjes gekregen morgen..

Hopen op een spoedje *O*
pi_136681786
quote:
Dat is wel apart lijkt me ja...

Kan me in de categorie aparte auto's trouwens ook nog iemand herinneren die een pornoauto moest rijden _O-
pi_136682159
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is wel apart lijkt me ja...

Kan me in de categorie aparte auto's trouwens ook nog iemand herinneren die een pornoauto moest rijden _O-
Een auto met pornoreclame of wat moet ik mij daar bij voorstellen :') ?
Nee, toch niet
pi_136682403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat 1e rijd sowieso rond in Leeuwarden.
pi_136682842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Geloof dat er overal pornodvd's lagen, Playboys en dergelijke bladen en de bijrijdersstoel lag plat _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:45:04 #238
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136682989
Achterbank vol met witte vlekken :r
pi_136683225
Zo krijgt een plakkende koppeling ook wel meteen een andere betekenis :r
pi_136683826
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geloof dat er overal pornodvd's lagen, Playboys en dergelijke bladen en de bijrijdersstoel lag plat _O-
Daar zit je dan met je nette schoenen, pantalon en overhemd, representatief te wezen :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:18:23 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136684874
Ik had eens een spoedrit, waar ik ter plekke eerst nog de auto leeg moest halen. En een Scenic heeft van die mooie vakjes onder de stoelen. Bij de bestuurder kwam daar uit; ploertendoder, boksbeugel, stiletto en nog wat andere meuk. Ongelooflijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_136685541
Joppie(jij was toch die skoda fan?)
Je hebt gelijk, was inderdaad een Praktik:
http://www.modelcarworld.(...)3.htm?userid=5699819
pi_136689379
Gadverdamme wat duurde die film achterlijk lang. :O Anyway, was wel gezellig.

Direct maar even mijn beschikbaarheid voor volgende week online zetten. :)
pi_136692727
Daarom ga ik morgen naar The other side of the heart is white _O_ _O_
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:09:06 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136692802
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:34 schreef Marco001 het volgende:
Joppie(jij was toch die skoda fan?)
Je hebt gelijk, was inderdaad een Praktik:
http://www.modelcarworld.(...)3.htm?userid=5699819
Zeldzame gebeurtenis dan, de Praktik wordt mondjesmaat in Nederland geleverd. Overigens betekend Praktik niks meer dan 'bestel', en kun je ook alle overige modellen in die uitvoering krijgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136693600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Daar zit je dan met je nette schoenen, pantalon en overhemd, representatief te wezen :')
Pornostache ftw :P

Ik heb nog nooit zo'n aparte auto gehad :(
pi_136695171
Nou, kom op met dat geld..

Ik wil ontbijt gaan halen :')

;(
pi_136695661
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef BlackLining het volgende:
Nou, kom op met dat geld..

Ik wil ontbijt gaan halen :')

;(
Idem, maar ik heb nog geld. :+ Gisteren wel tachtig euro uitgegeven bij de IKEA, kan ik m'n spulletjes niet eens in elkaar zetten vanwege mijn gekneusde hand. }:| Als salaris er vanavond maar is, dan is alles best.

Nu, ontbijt halen! :D
pi_136695680
Goed, ik weet ook weer waarom ik geen dvd's koop. Achterlijke voorfilmpjes |:(
pi_136696295
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Idem, maar ik heb nog geld. :+ Gisteren wel tachtig euro uitgegeven bij de IKEA, kan ik m'n spulletjes niet eens in elkaar zetten vanwege mijn gekneusde hand. }:| Als salaris er vanavond maar is, dan is alles best.

Nu, ontbijt halen! :D
Jaja, doe maar zo :')

Gisteren iets te enthousiast geweest met motoronderdelen bestellen. Stond er ineens 'Geen saldo'. Staat dus nu ook echt nog maar 3 euro op mijn rekening ;(
pi_136696930
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gisteren iets te enthousiast geweest met motoronderdelen bestellen. Stond er ineens 'Geen saldo'. Staat dus nu ook echt nog maar 3 euro op mijn rekening ;(
:* Hapje van mijn croissant?

Ik heb ook meteen maar een lekkere lunch gehaald met broodjes en filet American en kipkerrie en van alles. Vindt vriendje vast wel leuk/lekker. :)
pi_136697054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou, hop, euro-ontbijt bij de Ikea halen!
pi_136697096
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:* Hapje van mijn croissant?

Ik heb ook meteen maar een lekkere lunch gehaald met broodjes en filet American en kipkerrie en van alles. Vindt vriendje vast wel leuk/lekker. :)
Ja, weer vier OV'en voor een hapje van die croissant zeker :')

Ik ben al gestorven voor ik daar aankom ;(
pi_136697164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, weer vier OV'en voor een hapje van die croissant zeker :')

Ik ben al gestorven voor ik daar aankom ;(
:') Mannen kunnen zo overdrijven. Je kan best een tijdje zonder voedsel, was de regel niet 3/3/3? Drie minuten zonder zuurstof, drie dagen zonder water en drie weken zonder eten? Chopchop! Croissant is bijna op! :D
pi_136697173
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') Mannen kunnen zo overdrijven. Je kan best een tijdje zonder voedsel, was de regel niet 3/3/3? Drie minuten zonder zuurstof, drie dagen zonder water en drie weken zonder eten? Chopchop! Croissant is bijna op! :D
Ik heb net ook 2 gehad. :P
pi_136697267
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En nog bijdehand ook. Mens, je hebt geen idee van de ernst van de situatie ;( Die croissant mag je houden :{w

Tevens spoedje *O* Van Den Bosch naar Breda, kom ik werkelijk recht langs mijn ouders. Ga ik daar wel even de voorraadkast plunderen :7
pi_136697370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En nog bijdehand ook. Mens, je hebt geen idee van de ernst van de situatie ;( Die croissant mag je houden :{w

Tevens spoedje *O* Van Den Bosch naar Breda, kom ik werkelijk recht langs mijn ouders. Ga ik daar wel even de voorraadkast plunderen :7
Aww, zo aandoenlijk wel. Maar ik krijg de croissant niet op, dus die gaat verder in de prullenbak. :) Nu even flink opruimen nog en omkleden voordat vriendlief komt!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:34:45 #258
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136697499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Marco001 het volgende:
Goed, ik weet ook weer waarom ik geen dvd's koop. Achterlijke voorfilmpjes |:(
Netflix ftw :D

Vandaag van 15:00 tot 16:00 een verplicht werkcollege :'(
pi_136697589
Hmm, Renault Clio straks :) Ben benieuwd, nog nooit mee gehad. Vind ze er wel nice uitzien met die hogere dorpels. Hopen dat het niet rijdt zoals de andere stokbroden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Aww, zo aandoenlijk wel. Maar ik krijg de croissant niet op, dus die gaat verder in de prullenbak. :) Nu even flink opruimen nog en omkleden voordat vriendlief komt!
Prullenbak :'(

En de arme nege... ehh, hikertjes in Afri.. ehh, Brabant dan? :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Netflix ftw :D

Vandaag van 15:00 tot 16:00 een verplicht werkcollege :'(
Netflix :') Betalen voor een incompleet aanbod C-films :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:41:14 #260
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136697725
Usenet for the win. Films, series, games en Porno.
pi_136697751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, Renault Clio straks :) Ben benieuwd, nog nooit mee gehad. Vind ze er wel nice uitzien met die hogere dorpels. Hopen dat het niet rijdt zoals de andere stokbroden.

[..]

Prullenbak :'(

En de arme nege... ehh, hikertjes in Afri.. ehh, Brabant dan? :P

[..]

Ik vind de Clio wel fijn rijden. :)

Ja nee er is te weinig over om op te sturen. Maar als ik je een keer tegenkom, krijg je een nieuwe croissant van me, deal? :P
pi_136697765
Netflix _O_. Tweede seizoen House of Cards vanaf vandaag uit _O_
pi_136697817
XBMC met Icefilms en Primewire plugins.

Alles, met een druk op de knop, praktisch elke film die ooit uitgebracht is, 720p en 1080p, en gratis ende voornietsch :7

Ik heb ook nog wel een Netflix account maar ik vergeet die steeds op te zeggen :') Dus ik rijd één uur per maand voor jan lul bij AR.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind de Clio wel fijn rijden. :)

Ja nee er is te weinig over om op te sturen. Maar als ik je een keer tegenkom, krijg je een nieuwe croissant van me, deal? :P
Vooruit dan :+
pi_136697919
Godver, rit in die Clio is alweer geannuleerd :{ En hij had ook niks anders meer hier in de buurt.

Dan maar met de trein :r naar mijn ouders. Heb nu al beloofd dat ik langs zou komen :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:00:18 #265
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136698406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]

Amerikaanse Netflix. O+

Oké, moet toegeven dat ik vooral series kijk, maar ook het aanbod aan films en documentaires vind ik prima, helemaal voor 8 euro per maand.
pi_136698436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Amerikaanse Netflix. O+

Oké, moet toegeven dat ik vooral series kijk, maar ook het aanbod aan films en documentaires vind ik prima, helemaal voor 8 euro per maand.
Amerikaanse Netflix :')
Russische streamsites :7
pi_136698842
Sowieso tv kijken :')

Ik kijk alleen voetbal :7
Films kijk ik ook zo goed als nooit. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit Titanic gezien en dat schijnt écht niet te kunnen ofzo
pi_136698908
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Netflix _O_. Tweede seizoen House of Cards vanaf vandaag uit _O_
Haat aan Netflix. Lekker zelf downloaden in FullHD met 5,1 op een lekker groot scherm _O_
pi_136698914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef BlackLining het volgende:Netflix :') Betalen voor een incompleet aanbod C-films :')
Ik zit er ook over te denken om Netflix te nemen, het is makkelijker dan supersimpel om het aanbod van de VS ook te unlocken (Zenmate is met 5 seconden geinstalleerd).

Maar inderdaad, als je een DVD/BluRay koopt krijg je vervolgens te zien dat je niet mag downloaden :') Volkomen kansloos.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso tv kijken :')

Ik kijk alleen voetbal :7
Films kijk ik ook zo goed als nooit. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit Titanic gezien en dat schijnt écht niet te kunnen ofzo
Titanic :')

SPOILER
pi_136698951
Netflix heeft DRM. Da's meer dan genoeg reden om het niet te gebruiken.
pi_136698957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:18 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haat aan Netflix. Lekker zelf downloaden in FullHD met 5,1 op een lekker groot scherm _O_
Dat heb je met Netflix ook.
pi_136699003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:18 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat is wel weer het nadeel van Netflix ja. Wat ik gezien heb is dat HD matige kwaliteit HD. Vooral in de audio merk je dat. Maar ja, ook wel te begrijpen dat ze geen 15GB Full HD 1500kbps audio op de server zetten. Helaas hebben sommige films dat wel nodig.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nah. Bitrate en audiokwaliteit zijn vaak echt minder.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:22:19 #273
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136699040
Ha, smsje van EW ontvangen voor een spoedje Groningen - Maastricht.

Zo jammer dat ik college heb :'(
pi_136699091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:22 schreef Schaafkaas het volgende:
Ha, smsje van EW ontvangen voor een spoedje Groningen - Maastricht.

Zo jammer dat ik college heb :'(
En dan een Up meekrijgen :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:25:45 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136699153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:18 schreef Panthera. het volgende:
Titanic :')

SPOILER
Ik heb die film nog nooit gezien en geloof ook dat ik niks mis. Kansloos idee ook, een romantische film over een scheepramp waarbij 1500 mensen om het leven kwamen. :')

Hoe lang gaat het duren voordat er zo'n soort film komt over 9/11?

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En dan een Up meekrijgen :')
Haha ja. Maar zelfs dan zou ik het wel naar mijn zin hebben. :P
pi_136699216
Hoe cheesy ook, Titanic is een schitterende film. Verhaal, cinematografie en sfeer zijn perfect.

Komt trouwens in de twee jaar geleden uitgebrachte 3D versie nog beter tot zijn recht, maar dat had je wel in de bioscoop moeten zien.

Edit: wat een plaatje ook weer van AR op Facebook :')

SPOILER
En wij maar representatief zijn. Zouden ze dan echt niet weten dat die pagina gewoon openbaar is? :')
pi_136699355
In het geval van die dame, nee dank je :') Wtf.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:34:43 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136699382
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Hoe cheesy ook, Titanic is een schitterende film. Verhaal, cinematografie en sfeer zijn perfect.

Komt trouwens in de twee jaar geleden uitgebrachte 3D versie nog beter tot zijn recht, maar dat had je wel in de bioscoop moeten zien.

SPOILER
En wij maar representatief zijn. Zouden ze dan echt niet weten dat die pagina gewoon openbaar is? :')
Holy f*ck echt? Wat slecht zeg.

Ik had een vergadering vanmorgen om 09.00 dus ben nu heerlijk aan het SOG'en. Beetje skiën kijken en kloten met m'n PC. Kijken of ik Railworks 2014 weer aan de gang kan krijgen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:36:34 #279
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136699439
quote:

SPOILER
Uhh. Wtf AR? :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:37:04 #280
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136699456
Het gaat over films?

SPOILER
pi_136699485
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:33 schreef Panthera. het volgende:
In het geval van die dame, nee dank je :') Wtf.
Nou ja, ze hebben ook seniors in dienst he..

:{

;(

:r

The mental image :r
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:39:46 #282
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136699528
Net even gekeken op de Facebookpagina van AR. lol, wie is verantwoordelijk voor al die shit? :')

SPOILER
pi_136699540
quote:

Thuis op je 3D TV _O_
Gisteren nog Avengers zitten kijken, toch wel leuk zo'n thuisbioscoopje :)
pi_136699579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef Schaafkaas het volgende:
Net even gekeken op de Facebookpagina van AR. lol, wie is verantwoordelijk voor al die shit? :')

SPOILER
Ik vraag me vooral af of ze zich beseffen dat iedereen, en dus ook hun klanten, die onzin kan zien.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:05 #285
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136699798
Lekker dan! Wil ik de 2e auto van vandaag innemen. Geeft de auto aan dat er geen olie in zit. Dus ik olie peilen, en inderdaad peilstok leeg.
Heeft EW de wegenwacht laten komen in opdracht van de LM.
Kreeg ik net zo'n vrouwtje aan de lijn van A (Almere), 'de hulpdiensten zijn binnen een uur bij u'

Goed voor de uren zullen we maar zeggen
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:10 #286
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136699802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef Kiprollade het volgende:
Het gaat over films?

SPOILER
Dat zijn een hoop films... Je bent dus wel redelijk filmliefhebber? :P

Wat vond je van The Monuments Men eigenlijk? Daar ga ik volgende week naartoe :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af of ze zich beseffen dat iedereen, en dus ook hun klanten, die onzin kan zien.
Zou goed kunnen dat ze dat niet doorhebben inderdaad. Maar ook als alleen de medewerkers het konden zien vind ik het nog behoorlijk onprofessioneel.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:55:57 #287
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136700000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:49 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dat zijn een hoop films... Je bent dus wel redelijk filmliefhebber? :P

Wat vond je van The Monuments Men eigenlijk? Daar ga ik volgende week naartoe :)
Hij is te doen, alleen wel langdradig en ik had wat meer actie verwacht.
pi_136700066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat is wel weer het nadeel van Netflix ja. Wat ik gezien heb is dat HD matige kwaliteit HD. Vooral in de audio merk je dat. Maar ja, ook wel te begrijpen dat ze geen 15GB Full HD 1500kbps audio op de server zetten. Helaas hebben sommige films dat wel nodig.
Inderdaad logisch, maar dat maakt het dus niet minder slecht ;)
Echt slecht is het natuurlijk niet, er zijn zat mensen die er tevreden mee zijn. Als je op je laptop zit te kijken maakt het ook weinig uit.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan in de verste verte niet tippen aan een echte blueray hoor. Ik ben zelf een redelijke gadgetfreak, dus als ik een film kijk wil ik wel optimaal kunnen genieten van m'n grote scherm en 5.1. Onder het motto haal eruit wat erin zit ;)
Als je op je laptop zit te kijken maakt het natuurlijk weinig uit of het nou 1080p is of een of ander slap aftreksel, daar komt het toch niet tot z'n recht.

Daarnaast vind ik het aanbod van Netflix gewoon ruk. Ik wil alle seizoenen van een serie zien, en niet alleen de eerste 7. Als ze allemaal al beschikbaar zijn, wil ik ook dat ze er allemaal op staan.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:00:08 #289
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136700126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hij is te doen, alleen wel langdradig en ik had wat meer actie verwacht.
Ah, oké. Dat had ik al een beetje verwacht. Maar de sfeer is wel mooi gelukt?
pi_136700315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

Inderdaad logisch, maar dat maakt het dus niet minder slecht ;)
Echt slecht is het natuurlijk niet, er zijn zat mensen die er tevreden mee zijn. Als je op je laptop zit te kijken maakt het ook weinig uit.

[..]

Kan in de verste verte niet tippen aan een echte blueray hoor. Ik ben zelf een redelijke gadgetfreak, dus als ik een film kijk wil ik wel optimaal kunnen genieten van m'n grote scherm en 5.1. Onder het motto haal eruit wat erin zit ;)
Als je op je laptop zit te kijken maakt het natuurlijk weinig uit of het nou 1080p is of een of ander slap aftreksel, daar komt het toch niet tot z'n recht.

Daarnaast vind ik het aanbod van Netflix gewoon ruk. Ik wil alle seizoenen van een serie zien, en niet alleen de eerste 7. Als ze allemaal al beschikbaar zijn, wil ik ook dat ze er allemaal op staan.
Voor series lijkt Netflix me wel ideaal. Gewoon op Netflix US gaan, staan series veel sneller op. Maar goed, ik ben niet iemand van de series eigenlijk. Heb er altijd zo'n hekel aan als ik merk dat een verhaal gerekt wordt om EPs te vullen. En bijvoorbeeld Dexter, heb ik seizoen 1 van gezien en dat hele verhaal kan in een film van 2 uur beter verteld worden (en is dan niet zo heel bijzonder). Enige serie die ik van begin tot eind gezien heb is The Sopranos. Die is zo goed omdat plot secundair is. Een serie waar het plot het belangrijkst is heb ik het geduld niet voor.

Als ik een goede film wil zien, vind ik geluid het belangrijkste. Op zich kan je met zo'n YIFY 1080p best redelijke kwaliteit krijgen als je op normale afstand zit, maar het geluid is zo slecht vaak.
pi_136700504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Voor series lijkt Netflix me wel ideaal. Gewoon op Netflix US gaan, staan series veel sneller op. Maar goed, ik ben niet iemand van de series eigenlijk. Heb er altijd zo'n hekel aan als ik merk dat een verhaal gerekt wordt om EPs te vullen. En bijvoorbeeld Dexter, heb ik seizoen 1 van gezien en dat hele verhaal kan in een film van 2 uur beter verteld worden (en is dan niet zo heel bijzonder). Enige serie die ik van begin tot eind gezien heb is The Sopranos. Die is zo goed omdat plot secundair is. Een serie waar het plot het belangrijkst is heb ik het geduld niet voor.

Als ik een goede film wil zien, vind ik geluid het belangrijkste. Op zich kan je met zo'n YIFY 1080p best redelijke kwaliteit krijgen als je op normale afstand zit, maar het geluid is zo slecht vaak.
Netflix US ken ik zo niet, dat scheelt dan weer wel dat ze daar sneller op staan. The Sopranos moet ik nog kijken, zo maar even downloaden :9
Suits vind ik de beste serie tot nu toe, echt heerlijk die sfeer. En Megan Markle natuurlijk *;

Geluid doet inderdaad ontzettend veel met het gevoel dat je bij de film krijgt!
pi_136700559
Is House of Cards met goeie qualiteit al te timkuiken?

The Blacklist zit vol met stomme clichës zeg, al is de bad guy wel goed gespeeld
Nee, toch niet
pi_136700621
Ik weet niet wat voor browser je gebruikt, maar zoek op Zenmate (werkt voor Opera development version, FF en Chrome in ieder geval). Installeren en je kan met 1 druk op de knop doen alsof je in de VS woont of in Engeland bijvoorbeeld. Handig als je livestreams van sport wil kijken van andere landen en je kan zo ook alle BBC programma's terugkijken via Iplayer bijvoorbeeld. Als je Zenmate op US zet en dan naar Netflix gaat krijg je automatisch Netflix US aanbod waar ongeveer 10x meer content opstaat volgens mij (zelf nog geen account maar sinds ik Zenmate gebruik zit ik daar wel aan te denken).
pi_136700853
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Panthera. het volgende:
Ik weet niet wat voor browser je gebruikt, maar zoek op Zenmate (werkt voor Opera development version, FF en Chrome in ieder geval). Installeren en je kan met 1 druk op de knop doen alsof je in de VS woont of in Engeland bijvoorbeeld. Handig als je livestreams van sport wil kijken van andere landen en je kan zo ook alle BBC programma's terugkijken via Iplayer bijvoorbeeld. Als je Zenmate op US zet en dan naar Netflix gaat krijg je automatisch Netflix US aanbod waar ongeveer 10x meer content opstaat volgens mij (zelf nog geen account maar sinds ik Zenmate gebruik zit ik daar wel aan te denken).
Goede tip, thanks!
pi_136700865
quote:
Ah top, deze ga ik even onthouden. Dat kan wel handig zijn, thanks! ^O^
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:27:50 #296
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136701143
quote:
Met een soortgelijk trucje heb ik laatst nog Gangster Squad gekeken op de Zweedse Netflix :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:31:13 #297
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136701273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ah, oké. Dat had ik al een beetje verwacht. Maar de sfeer is wel mooi gelukt?
Jahoor, je moet alleen wel van dat soort films houden, oorlog/cultuur.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:02 schreef trolley het volgende:

Lokquote
Bijna lapo! :o

OT: Maandag Barendrecht - Alemere in een Peugeot 308 en Amsterdam - Meerkerk in zo'n gare Superb combi 1.6. Gelukkig wel de combi, want de sedan vind ik net een taxi :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:31:55 #298
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136701297
Fack! Wordt net gebeld door de plaatselijke Seat dealer. Jaa we komen er zo aan. Zit hier al meer dan een uur :p
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:33:10 #299
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136701351
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jahoor, je moet alleen wel van dat soort films houden, oorlog/cultuur.
Daar houd ik zeker van, dus ik vermaak me wel waarschijnlijk. :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:33:57 #300
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136701375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:33 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Daar houd ik zeker van, dus ik vermaak me wel waarschijnlijk. :)
Dan is die wel goed, alleen op het einde lijkt het allemaal een beetje op elkaar waardoor er niets meer echt verrassend is. Dat zul je vanzelf wel zien.

Overigens, deze gaat...
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:34:10 #301
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136701384
Dicht. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')