Laatst ook gehad met een auto zonder APK. Teruggemaild dat ik alleen ging rijden als AR of LM zouden instaan voor boetes die dat oplevert, antwoord was bevestigend, had ik het schriftelijk dus ben ik maar gaan rijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik weet dat het inderdaad niet mag, maar dat de kans dat je daadwerkelijk staande gehouden wordt ook vrij klein is. Ik was sowieso al van plan om morgen voor vertrek even AR te bellen dat ik eventuele boetes niet ga betalen.
En je neemt je kenteken mee naar je volgende auto. Sommige moffen hebben al hun leven lang hetzelfde kentekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Kan niet zover ik weet. Dit omdat de kentekens gekoppeld zijn aan de eigenaar/het bedrijf dat de auto in bezit heeft of het district waar ze vandaan komen (weet even niet meer welke van de 2) en dus niet aan de auto, zoals hier in Nederland.
Edit: Gebied waar de auto vandaan komt dus.
Gejat? Hoe lukt ze dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Marco001 het volgende:
Podver. Ze hebben mijn bril gejat..
Wat was dat ook alweer met die lenzen die je 6 maand in kan houden? Iemand een linkje voor mij?
In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.quote:
zie topic klaagbaak. Tijdens zwemmen op een tafeltje gelegd., na het zwemmen foetsie..quote:
thabks for the tip, alleen biet bijzonder geprijsd, eerder zelfs aan de dure kantquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.
Gast, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Solidberg het volgende:
Dan kan ik weer gebeld worden voor ritten
Verveel me nogal, mijn kookkunsten hebben mij wederom in steek gelaten, ben nu al ruim een uur bezig om wat rijst en vlees lekker te krijgen
Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je niks fout doet, dan niet nee
Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.
Haha ooit komt het goed!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.
Doe ik dat pakje open, zie ik dat er rijst + beetje saus inzatDus had nu nog meer rijst, en moest nog maar iets voor de saus verzinnen
Ben overigens nog maar beginner , dat zal ook wel een factor geweest zijn
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef BlackLining het volgende:
Ach ja. Koken
Als ik morgen besluit geen zin te hebben om naar de motor te gaan zou het goed eens kunnen dat ik heel mijn vrije dag in de keuken spendeer. Heerlijk.
Edit: nu een beetje aan het Photoshoppen om te bepalen wat de nieuwe paintjob van mijn motor gaat worden. Heb nu dit
Goed zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag gooi ik maar gewoon dicht, heb ik besloten. .
Alvast gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |