Elk nadeel heb z'n voordeel, zo kan het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, was achteraf goedkoper geweest. Beetje lullig als je met repareren steeds nieuwe dingen tegen komt. Dan blijkt ie gewoon einde oefening te zijn, financieel dan, als je al halverwege bent.
Ach ja. Zuur. Maar, van de andere kant, ik heb nu geen eigen vervoer nodig persé, en het is nu een principekwestie gewordenHij moet en zal nu weer rijden. Toch wel leuk om straks te kunnen zeggen dat ik werkelijk elk schroefje van mijn motor in mijn handen heb gehad. Plus, hij was een beetje in matige conditie. Nu laat ik meteen het frame powdercoaten, vervang ik de distributieketting, alle lagers, nieuwe vering voor en achter, nieuwe ketting, alles even helemaal schoon, etcetera. Dus ik eindig straks wel met een veel betere motor
Het zure is dan altijd dat iemand anders ertegen aanrijdt ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Dus ik eindig straks wel met een veel betere motor
Op een motor minder snel, denk ik. Dat ding staat alleen op de weg als ik er zelf op zit, en dan raakt geen enkele auto me, daar zorg ik wel voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het zure is dan altijd dat iemand anders ertegen aanrijdt ofzo
Mwa, ik zie het liefste gewoon bij beide tijden 08:00 - 17:00 staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind het nu wel lekker om wat later te beginnen, ik heb nog wat schoolwerk wat donderdagochtend af moet zijn en dat kan ik dan even voor werk aan doen.
Is ook, maar van de andere kant, ik ben absoluut geen ochtendmens. Als ik de rest van de dag niks te doen heb, blijf ik het liefste zo lang mogelijk liggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef Kiprollade het volgende:
Zo vroeg mogelijk beginnen vind ik echt het lekkerst, net als school.
Vroeg beginnen = vroeg klaar = meer van je dag over =
Ik reed vandaag voor een LM waar in de instructies stond dat niet door DE gereden mocht worden. Waarom dat nu zo was weet ik niet, maar ik denk dat je dat dan gaat krijgen. Je kunt elke plaats in Nederland bereiken zonder in DE te komen. Wordt alleen tricky als België hetzelfde geintje uithaalt, en je naar Baarle-Nassau moetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef meneer_valk het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de invoering van vignetten/tol op de Duitse wegen? De navi stuurde me vandaag een stukje door Duitsland (moest in het grensgebied beginnen) en toen moest ik daar ineens aan denken.
Ik ben ook geen ochtendmens, maar ik sta op en ben vrijwel klaarwakker. Weet niet waar ik de energie vandaan haal, maar ik kan prima van 7:00 tot 1:00 uur de volgende dag wakker blijven zonder echt moe te zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook, maar van de andere kant, ik ben absoluut geen ochtendmens. Als ik de rest van de dag niks te doen heb, blijf ik het liefste zo lang mogelijk liggen.
Ik presteer het op een vrije dag ook rustig om om 3 uur 's middags pas uit mijn bed te komen. Leven doe ik 's avonds wel.
Morgen wil ik aan de motor verder, en aangezien ik buiten sleutel () moet dat overdag. Maar anders, hoe later hoe beter.
Ik snap het wel voor ritten van Limburg naar Groningen, om te voorkomen dat hikers met 200+ over de A31 gaan scheurenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik reed vandaag voor een LM waar in de instructies stond dat niet door DE gereden mocht worden. Waarom dat nu zo was weet ik niet, maar ik denk dat je dat dan gaat krijgen. Je kunt elke plaats in Nederland bereiken zonder in DE te komen. Wordt alleen tricky als België hetzelfde geintje uithaalt, en je naar Baarle-Nassau moet
Edit: Man, wat ik zo'n biertje lekker zeg na een dag werken.
Ik vind dit stukje een beetje raar (ik snap het wel hoor, niet dat je alles hoeft uit te leggen)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag was ik er wel vroeg uit omdat ik bij mijn vriendin sliep en die naar school moestOm fucking 8 uur. En uitgerekend vandaag mocht ik hem pas later ophalen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje een beetje raar (ik snap het wel hoor, niet dat je alles hoeft uit te leggen)
Je vriendin ging naar school en mocht hem pas later ophalen?
quote:
Meld, een Mercedes C180 met ook navigatie... En als je dan toch op de Autobahn zit.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik snap het wel voor ritten van Limburg naar Groningen, om te voorkomen dat hikers met 200+ over de A31 gaan scheuren![]()
Ik had het zelf niet eens door. Navi ingesteld en gewoon gaan rijden. Ineens zag ik het bordje Duitsland langs de weg staan
Ik zou er alsnog mee uitkijken, heb bij mijn oude auto ook al forse parkeerschade gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op een motor minder snel, denk ik. Dat ding staat alleen op de weg als ik er zelf op zit, en dan raakt geen enkele auto me, daar zorg ik wel voorEn ik parkeer hem altijd op de stoep, daar wordt ie hooguit aangereden door een bejaarde met een rollator. En die slaan we dan in dat geval natuurlijk rechtstreeks het graf in.
Doen we!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik weer eens een rit naar Grunn heb gaan we koffie drinken, okay?
Nog niet nee, maar het zit er wel aan te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Viezze het volgende:
Ik Duitsland betaal je geen tol. Ben zelf twee keer via Duitsland gegaan en dat was ook echt sneller. Qua verbruik kan het natuurlijk niet uit
Als ik weinig brandstof heb, maak ik er een sport van de actieradius te verslaan. Lukt me best vaak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Die boordcomputers zijn altijd stuk bij mij. Ze zeggen dan terwijl je 50 km moet rijden iets van 'nog 500km tot tanken' en als je aankomt is het opeens 400km of lager, maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen.
Ninja edit. Ik zag het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Die boordcomputers zijn altijd stuk bij mij. Ze zeggen dan terwijl je 50 km moet rijden iets van 'nog 500km tot tanken' en als je aankomt is het opeens 400km of lager, maar dat zal wel aan mijn rijgedrag liggen.
Mijn ritten waren dan ook (omgeving) Groningen - Bornquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
Het helpt wel amper , pas bij ritten van van een uur of langer gaat een hogere snelheid pas helpen
Treurigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar het zit er wel aan te komen.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Vignet.
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, tot ik bij de stadsgarderobe ging werken. Daar werd ik toch wel een beetje chaggie van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan zo lang doorgaan als ik wil, maar 's ochtends is het helemaal niks. Heb toen ik nog in de horeca werkte ook wel tot 6, 7 uur 's ochtends doorgewerkt en dan is er niks aan de hand. Maar om 10 uur 's ochtends openen? Drama.
Vandaag was ik er wel vroeg uit omdat ik bij mijn vriendin sliep en die naar school moestOm fucking 8 uur. En uitgerekend vandaag mocht ik hem pas later ophalen
Maar goed, ik denk sowieso niet dat dat nog lang mijn vriendin gaat zijn, dus dat probleem gaat binnenkort zichzelf oplossen
Jij zag een getalletje veranderen en een smiley toegevoegd worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ninja edit. Ik zag het wel.
Volgens mij ben ik vandaag met de laatste Diesel dampen het terrein van de LM op gerold. Begon met 240km bereik, was 230km rijden, dus dat gaan we proberen. In die file op de A50 was ie gezakt naar 60, dus 5 liter erbij gegooid, bleef op 60 staan en toen ik aankwam stond ie te knipperen en te loeien om Diesel.
Ach ja, hij is er. Al betwijfel ik of ze het tankstation nog gaan halen met dat ding als ie weer weg moet.
Zo'n ritje zou ik ooit ook eens krijgen... In een Aygo, werd destijds geannuleerd.. Maar met een goede auto is het wel een lekker stuk kachelen....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mijn ritten waren dan ook (omgeving) Groningen - Born
[..]
Treurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |