SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nic0n Dijkshoorn ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel een keer goed door willen zakken met Patty Brard
He bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Wat een prachtige man, zeg ik als man.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor die tijd wel:
[ afbeelding ]
Dan ben je trouwens wel echt oud.... als je al op TV was toen de uitzendingen nog in zwart-wit waren
Henk Krol?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?
Maar dat kan ook medisch zijn en niet cosmetisch omdat je er last van hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
"Als mijn oogleden hangen, laat ik er een stukje uithalen. Maar ik ben niet van de ingrepen."
Was getekend: Angela Groothuizen.
Stalen Jezus.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?
Clown Bassiequote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Emile Schelvis.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Warmquote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Bassie
Anton Heyboer
Dan is het nog steeds een ingreep...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat kan ook medisch zijn en niet cosmetisch omdat je er last van hebt.
Ach bij ons RTL 7 mannen lift er ook wel eens wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik laat mijn ogen liften, maar ben niet van de ingrepen
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach bij ons RTL 7 mannen lift er ook wel eens wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die willen de leeuwen niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat dat een bruggetje was naar Els Borst
Hansie ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat komt van de campingzender
Die komt nog als ze angela de pil van drion gaan aanprijzen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat dat een bruggetje was naar Els Borst
Note gemacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die komt nog als ze angela de pil van drion gaan aanprijzen.
'Dan blijf je in het moment van je leven'
Eichmann, bureaumoordenaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Marc Damen heeft wel een nazi-kop.
Opvallend voor een directeur van een Rotterdamse diergaardequote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Marc Damen heeft wel een nazi-kop.
Word je hard van.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is toch wel apart met die kinderen erbij ...
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is toch wel apart met die kinderen erbij ...
Wat was jouw alternatief?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet de eerste directeur nog zien die zijn nek uitsteekt voor een giraf
Dikkertje Dap.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet de eerste directeur nog zien die zijn nek uitsteekt voor een giraf
Ik vind het wel goed eigenlijk. Mooi ook dat ie opgevoerd is aan de leeuwen. Het was wel een beetje teveel show misschien.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.
Ruggenmergpijpjesquote:Op maandag 10 februari 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
Banketbakker Marius
Ach met het restant van die nek kan je wel wat banketstaafjes in de verkoop gooien.
Zeg dat tegen je vriendin.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Je zus dekken. Dat vinden wij hier heel normaal.
De kinderboerderij in Katwijk had dus wel een plekje.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Deze hilarische grap had ik al gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Welke vriendin?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin.
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin.
Heej dit heb ik eerder vandaag gelezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"quote:
Je hebt zeker een groot huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"
Stefan?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker een groot huis.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Lijkt een beetje nazi dierenbeheer met dat 'genetisch superieure' gezeik
Dat is het eigenlijk gewoon ook....als we dieren zouden zijn in een dierentuin konden FOK!kers het wel schudden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Lijkt een beetje nazi dierenbeheer met dat 'genetisch superieure' gezeik
Als Kees mijn zus was lag ik daar ook elke avond mee te krikken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"
"Accepteer je American Express of VISIA? Nee, gewoon contant betalen, anders kom je er niet in."quote:Op maandag 10 februari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Kees mijn zus was lag ik daar ook elke avond mee te krikken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
Dit heeft ze al een keer bij P&W of DWDD gezongen. Heeft ze maar 1 liedje of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Het is niet eens sloom genoeg om bij in slaap te vallen.
Zelfs Paul Witteman bleef wakker.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Het is niet eens sloom genoeg om bij in slaap te vallen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
Een lied over Vinkeveen. Er zijn mooiere liedjes over Katwijk gemaakt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een rullevante watergifHet houdt niet op.... niet vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een rullevante watergifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.booeee hij doet het nietknow'm sayin?
word? word.
Dit in het kader van de strijd tegen het water. Daar zijn wij goed in volgens Angela.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het houdt niet op.... niet vanzelf
Eerst half uur een 8, daarna een 5, liedje een 2. Al met al een krappe voldoendequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat vonden we van de aflevering jongens?
Dat is duidelijke taal. Mocht het op RTL Seven komen kan ik daar wel tien topics over vullen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Dat Into The Blue is wel een wereldfilmpie. Daar kan geen Miranda tegenop.
Doomtroopers is er niets bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat vonden we van de aflevering jongens?
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerst half uur een 8, daarna een 5, liedje een 2. Al met al een krappe voldoende
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]De echte fans hebben de afbeelding in een nieuw tabblad geopend en dan werkt hij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.booeee hij doet het niet
Ik had het geluid even af.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.
Een 2 voor de moeite.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.
quote:
Ik vind dat je nu te ver gaat Dentzie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik mag zeggen dat Freek de Jonge in die studio betere liederen heeft gezongen
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.quote:
Ik kom bij deze ook uit de kast.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.
Ik luister Mickey Newbury, Jimmy LaFave en andere Americana artiesten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.
Maar jou namen we al niet meer serieus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik luister Mickey Newbury, Jimmy LaFave en andere Americana artiesten.
En man met hitlersnor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
HOUD TOCH JE KOP DICHT MAN!
~ Man bij RR
Muziek voor volwassenen dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij draait gewoon de plaatjes uit de kast van je vader, jij hebt niet zelf het bluesleven geleefd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week nog, ik kan nog steeds niet lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar jou namen we al niet meer serieus.
485 posts van jou gisterenquote:
Leven van de straat in Parijs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij draait gewoon de plaatjes uit de kast van je vader, jij hebt niet zelf het bluesleven geleefd.
05:30 de wekker ivm met de voorbeschouwing?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarvan 400 over Curling.
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
05:30 de wekker ivm met de voorbeschouwing?
Zelfkennis. Ik heb het.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet echt ophouden met posten anders kom ik bovenaan in het lijstje van levenlozen, oftewel de dagcijfers.
Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?
7,5 ton per man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.quote:
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.quote:
Plek #30 alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
16. 198 Mani89
Dit moet wel een persoonlijk record zijn, en allemaal kwaliteitstegels ook nog.
kk nerdjes wollahquote:
Je krijgt er spontaan buikgriep van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probleemwijken is weer op de kaart gezet. Het is virus overgedragen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan buikgriep van.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan buikgriep van.
Oké Camiel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij jullie haat ik Probleemwijken nu.
Ja hoor best welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hebben we ons weer goed gedragen?
Dat was ook duidelijk te merken. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik erg blij mee, en ik moet toegeven dat ik er erg mijn best op heb gedaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook duidelijk te merken. Keep up the good work!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meneer Jansen Steur zag de ernst van zijn daden niet in.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Dit zijn de gasten trouwens, zippy postte het verkeerde:
[ afbeelding ]
Dat zou pas echt levenloos zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat iemand anders vandaag ook oeverloos heeft zitten zwetsen, anders sta ik weer bovenaan die kutlijst.
Al mijn uitspraken onthouden ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou pas echt levenloos zijn.
D66 niet? Schouw was redelijk kritisch.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Zowaar relevante onderwerpen.
Ik denk trouwens dat Plasterk ongeschonden uit de strijd komt. Alleen PVV en SP gaan een motie van wantrouwen indienen; misschien gesteund door het CDA (hooguit).
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Zowaar relevante onderwerpen.
Ik denk trouwens dat Plasterk ongeschonden uit de strijd komt. Alleen PVV en SP gaan een motie van wantrouwen indienen; misschien gesteund door het CDA (hooguit).
Ik heb het debat de hele avond als een soort behang aan gehad. Het was echt tenenkrommend, vooral dat theatrale gedoe van Van Raak en Bosma.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
D66 niet? Schouw was redelijk kritisch.
Bosma was juist aardig stil voor zijn doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het debat de hele avond als een soort behang aan gehad. Het was echt tenenkrommend, vooral dat theatrale gedoe van Van Raak en Bosma.
Ik denk dat D66, CU en SGP de constructieve oppositie blijven vormen.
Vanuit Amsterdam slash de Westergas fabriekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een nieuwe aflevering van Pauw en Witteman #zinin
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.quote:
Frank Evenblij is wel zeer bekend/populair op het internet en de radio.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.
Een dikzak die het over sport gaat hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom is die dokter niet naar het buitenland gevlucht ?
Ook dikke mensen kunnen sporten. Ik noem een Raymond van Barneveld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dikzak die het over sport gaat hebben.
Naar Brazilie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is geen sport, dat is een cafespelletje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook dikke mensen kunnen sporten. Ik noem een Raymond van Barneveld.
Frank Evenblij is dikker dan dik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eén van de beste komieken van zijn tijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frank Evenblij is wel zeer bekend/populair op het internet en de radio.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dikzak die het over sport gaat hebben.
Of je volgt het nieuws. Hij heeft tijdenlang in Duitsland gezeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Ook zeer bedreven in cabaret, humor om te lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén van de beste komieken van zijn tijd.
En een humorist met een diploma, dat zie je niet vaak.
Maakt goed zijn doel klein.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel Jeroen eigenlijk lekker gezet is.
Hij heeft laatst anders wel een doelpunt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel Jeroen eigenlijk lekker gezet is.
Daar was ie ook dokter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of je volgt het nieuws. Hij heeft tijdenlang in Duitsland gezeten.
We kunnen het ook over iets anders hebben hoor, hoe was je dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hier ook helemaal geen zin in joh.
Bruggetje stond open?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hier ook helemaal geen zin in joh.
Stel dan niet van die domme vragen zeg..quote:
Druk. Morgen kan ik hopelijk wel wat OS volgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over iets anders hebben hoor, hoe was je dag?
Hoezo dom ? Hij had toch kunnen vluchten toen justitie achter hem aanzat ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen zeg..
Die liedjes bij de Mike en Thomas show waren ook wel leuk.quote:
Ik was wel fan van masturbeertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes bij de Mike en Thomas show waren ook wel leuk.
Klopt, nieuwe deel is weinig aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
CDA zit wel in mooiste vleugel van de Kamer
Van Gaal trapt louter open deuren in ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft -ie bij Louis van Gaal in de leer gezeten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Gaal trapt louter open deuren in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |