SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nic0n Dijkshoorn ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel een keer goed door willen zakken met Patty Brard
He bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Wat een prachtige man, zeg ik als man.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor die tijd wel:
[ afbeelding ]
Dan ben je trouwens wel echt oud.... als je al op TV was toen de uitzendingen nog in zwart-wit waren
Henk Krol?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?
Maar dat kan ook medisch zijn en niet cosmetisch omdat je er last van hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
"Als mijn oogleden hangen, laat ik er een stukje uithalen. Maar ik ben niet van de ingrepen."
Was getekend: Angela Groothuizen.
Stalen Jezus.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag: Met welke voormalig hoofdredacteur en thans uitgever en tv persoonlijkheid gaat hij de theaters langs?
Clown Bassiequote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Emile Schelvis.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Warmquote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Bassie
Anton Heyboer
Dan is het nog steeds een ingreep...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat kan ook medisch zijn en niet cosmetisch omdat je er last van hebt.
Ach bij ons RTL 7 mannen lift er ook wel eens wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik laat mijn ogen liften, maar ben niet van de ingrepen
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach bij ons RTL 7 mannen lift er ook wel eens wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die willen de leeuwen niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat dat een bruggetje was naar Els Borst
Hansie ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat komt van de campingzender
Die komt nog als ze angela de pil van drion gaan aanprijzen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat dat een bruggetje was naar Els Borst
Note gemacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die komt nog als ze angela de pil van drion gaan aanprijzen.
'Dan blijf je in het moment van je leven'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |