Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel durf te kijken
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Wat is het voor iets vaags dat de HRO volgende week al vakantie heeft en werkelijk elke andere scholengemeenschap de week erop pas?
hoezo zak je af?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
Waarom zou dat gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
maar hij kan maar door blijven gaanquote:
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettigquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.
bel je ook al met sof?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettig
Misschien moet je me er eens overheen duwenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar hij kan maar door blijven gaan
niemand houdt hem tegen
hij gaat dan ook nooit over het randje
altijd net ervoor
Voor mij ook. We appen nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil wel hoor.
dat weekend daarna is goed.
jezus, waar kijk jij naarquote:
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor mij ook. We appen nog wel.![]()
nu slapen dag allen en ryan eventueel voor als ryan er was anders niet ryan en alleen allen xxx
zelfdoodsverwensingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je me er eens overhen duwen
kwam voorbij op fbquote:
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreektquote:
koop sosquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik red mijn verslagen denk ik niet voor vrijdag en zit al in de her. Eigen schuld wel.
basisschool verschilt per regio. noord, midden en zuidquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool wel in ieder geval. (En basisscholen)
Die bedenken we er wel bijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreekt
Gewoon saampjes uitkering trekken tochquote:
hier stuartquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreekt
Mee eens!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Graag gedaan, die Stuart moet een keer gestopt worden.
Dat klopt, maar de HRO wijkt dus af.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
basisschool verschilt per regio. noord, midden en zuid
hoge scholen mogen het zelf bepalen
hoe weet jij dat mijn tr daarover ging?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Graag gedaan, die Stuart moet een keer gestopt worden.
Zolang je je harses maar niet hier postquote:
Hoeft ook niet, lezen volstaat in dezequote:
wat voor verslagen zijn het?quote:
ik snap er niks vanquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, lezen volstaat in deze
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de HRO wijkt dus af.
Dat van het zelf bepalen weet ik maar al te goed. InHolland stopte met het geven van vakanties toen ze negatief in het nieuws stonden. Kennelijk dachten ze zo een witvoetje te halen
Anders glij je van je stoelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je je harses maar niet hier post
Ja, kots geeft zo'n zooitje en is best glad inderdaadquote:
hou nou op janceesquote:
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over maketing relations en human resources.
InHolland en de HRO ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.
Wannabe modquote:
jij bent echt bekquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
Is het voor vrijdag?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
oke sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou nou op jancees
we kunnen beter de versierpogingen van stuart negeren
niet zo aso doen, ik ben geen paardquote:
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet eerst maar lekker van elkaarquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Denk hetquote:
Hahaha, wauw.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
InHolland en de HRO ja.
Succesverhaal. Mijn Milieukunde opleiding werd opeens een Ruimtelijke ordening om meer studenten te kunnen werven door teruglopende cijfers![]()
Hoe kan InHolland nog bestaan...
jaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Nee maar ik bedoel, beetje lame als je daardoor zou zakken als je niet genoeg tijd hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedankt
Dat is waar. Ik klop bij je aan zodra ik het nodig heb goed?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, beetje lame als je daardoor zou zakken als je niet genoeg tijd hebt.
Kan je beter wat hulp gebruiken
Okieequote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik klop bij je aan zodra ik het nodig heb goed?
Horkiequote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Deze SC is ondertussen onsamenhangender dan wat er in mijn hoofd om gaat.
De meeste mensen zegt dit wel genoeg geloof ik
Heyquote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Doe voorzichtig. Hij bant je misschien wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef xcachet het volgende:
Tjack je verpest de SC. Even dat je het weet.
Ik snap je niet. Wat is er mis met onze sc?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Hork. Ouwe kontenbonkerquote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
okequote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Klopt kusje.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Willen jullie het modschap van user Tjacka nog eens overwegen. Bvd dankquote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Willen jullie het modschap van user Tjacka nog eens overwegen. Bvd dank
quote:
quote:
quote:
Deze mensen wetenquote:
Deze nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat is er mis met onze sc?
Noep.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet eens wat onsamenhangder betekent
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet eens wat onsamenhangder betekent
Oh wat is er dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen weten
[..]
Deze niet
Kanariequote:
Polen mang, beter breng je Antillianenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb daar contacten
je hebt geen schijn van kans
tjacka neem je polen mee
Ik ben trots op jullie stad hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig was onze stad sterker dan het merendeel van Engeland.
welterusten schatquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Ik laat deze sc over aan lh en fokkie.
Liefde dezen, trusten chick.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Sweet dreams en succes morgenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
dit klopt nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vrolijk. Laat mij dat zijn.
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
Ik dacht aan Hoornquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Stu denkt laten we random dierennamen posten.
Je moet naar MEN Stu!
Never been betterquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
slaap lekker schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Behoefte aan een lief meisje om te knuffelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
Nieuw bericht binnen een post.quote:
Same, maar ik weinig anders dan een telefoonnummer op het momentquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoefte aan een lief meisje om te knuffelen.
doe je weer domquote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Willen jullie het modschap van user Tjacka nog eens overwegen. Bvd dank
Awh. Koop een huisdier, dat helptquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Polen genoeg hierquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Polen mang, beter breng je Antillianen
waarom denk jij daar zoveel aanquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Emiel Ratelband.quote:
Hoe scheef kunnen je tanden staan trouwensquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same, maar ik weinig anders dan een telefoonnummer op het moment
Geen moneys voor.quote:
Asiellquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Geen moneys voor.
Doet me altijd denken aan Tjakkaquote:
hij lijkt er wel beetje op ja.quote:
Ja true. Maar toch zou ik het meteen kopen als ik uit huis gaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook eten en dergelijke. En huisarts en alles.
Nee, saaie brombeer.quote:
Fapzequote:
succesquote:
Deed ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Maar toch zou ik het meteen kopen als ik uit huis ga
Ja dat weet ikquote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik ook.
Ik had een slang.
Oooh, dus geen vuur lopen en shitquote:
Kb de rapquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, true. Handig als je wat moet laten bouwen trouwens, shit kost niets.
Eerst behang, maar paar weken geleden geschilderdquote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
hebben jullie behang op jullie kamer of zijn de muren geschilderd?
Horkje, wanneer zijn de yvonne awards?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop dat je dit overleefd.
Muren zijn geschilderdquote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
geschilderdquote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
Wat voor kleuren?quote:
Goddetering, typisch wel weer, dat dan weer wel. Jammer dat het wijkcentrum hier tijd aan besteed eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kb de rap
Er stond eerst een geniale rap van een van mijn contacten op youtube maar die kan ik niet meer vinden. Zonde.
Ik wil het meisje van mijn UI. Krijg ik ook niet.quote:
Geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Horkje, wanneer zijn de yvonne awards?
Was fijn hoor.quote:
wit, heeeel licht roze en zilver metallic ofzo lolquote:
Sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het meisje van mijn UI. Krijg ik ook niet.
Wees toch eens niet zo verwend man
Gewoon. Een VA-award is veel leukerquote:
Klinkt nice hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
wit, heeeel licht roze en zilver metallic ofzo lol
ziet er mooier uit dan het kinkt
dat roze lijkt gewoon wit eigenlijk
en jouwe?
Waarom zou ik winnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee
Jij zou winnen though!
Buiten deze reeks kent niemand jouquote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Een VA-award is veel leuker
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was fijn hoor.
En vind het ook wel fijn om met de hond van mijn zusje te knuffelen.
Wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buiten deze reeks kent niemand jou
Dat is een leugenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buiten deze reeks kent niemand jou
fok-verkiezingen dan? Die zijn toch ook begin dit jaar?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik winnen?
Ik zou het wel jammer vinden als het dit jaar niet komt
Oh dat is wel mooi ja. Al houd ik niet zo van oranje en geel ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt nice hoor.
Ik heb ook 2 kleine wanden wit gelaten en 1 donker oranje en de ander lichtbruin
Rustgevend
Ja dat zijn die yvonne awards tochquote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fok-verkiezingen dan? Die zijn toch ook begin dit jaar?
Nee, het zal weer een komkommer voor je worden vanavond pikquote:
Nee oranje-geel is heel fel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi ja. Al houd ik niet zo van oranje en geel ofzo.
Maar oranje en bruin staan wel goed bij elkaar
Nee, je hebt de Yvonne-awards en de fok-verkiezingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zijn die yvonne awards toch
Een goede wijn behoeft geen kransquote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de trotse winnaar van meerdere VBL-awards over de jaren en een Yvonne-nominatie. Ik durf al met al te stellen dat ik toch wel erg stoer ben.
Ooooh okequote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt de Yvonne-awards en de fok-verkiezingen.
Ik doe liever ook niet meequote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meedoen is belangrijker dan winnen toch?
Heb je die 10hour video van porter gezienquote:
De ene stemt de crew en de ander de usersquote:
vertelquote:
nee dat wist ik niet.quote:
Mijn banaan kwam ook enigszins geel uit je moeder hihahoquote:
Eh, denk het niet. linklinklinkquote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je die 10hour video van porter gezien
LH voor even vervangen tot hij er is, anders moet ik een komkommer in me stoppenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, denk het niet. linklinklink
Wat moet ik doen dan? En datlaatste vind jij best lekker toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
LH voor even vervangen tot hij er is, anders moet ik web komkommer in me stoppen
Mja je-weet-welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan? En datlaatste vind jij best lekker toch?
Woon jij in de Kersenboogerd?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goddetering, typisch wel weer, dat dan weer wel. Jammer dat het wijkcentrum hier tijd aan besteed eigenlijk
Ik ga m`n piemel niet laten zien viespeukquote:
Ik ken jou nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, men kent mij in R&P, SEX, GC en KLB en DIG.
Haphapquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, men kent mij in R&P, SEX, GC en KLB en DIG.
Whehehehquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga m`n piemel niet laten zien viespeuk
Jou kennen ze overal, ze hadden het alleen niet gewild.quote:
wooorldsquote:
Ze doen alsofquote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou kennen ze overal, ze hadden het alleen niet gewild.
quote:
Doe eens even normaal joh, paardelulquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh, paardelul
Waarom aanpassen en terugzetten Tjakkaquote:
Is niet wat je gisteravond zei.quote:
Zal jou eens happenquote:
I love youquote:Op maandag 10 februari 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet wat je gisteravond zei.
Ik voel me vies
[..]
Zal jou eens happen
Mijn shop is gecrashtquote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh, paardelul
Hahaquote:
Ik vond jou toch leuker met die streep door je naamquote:Op maandag 10 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
LMI krijgt een note erbij
Rechtvaardigheid
26 notes, laatst had ik er nog 14quote:Op maandag 10 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
LMI krijgt een note erbij
Rechtvaardigheid
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond jou toch leuker met die streep door je naam
Nee joh. Gewoon Tong inhalenquote:
postsquote:
Lolquote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
26 notes, laatst had ik er nog 14
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
ik en cachet zitten in een huwelijkscrisis
Jullie moeten je honeymoon ook niet op fok vieren XDquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
Hoezoquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
7.10quote:
Gaat je geen flikker aan stalkerquote:
Ik heb ook Beck'squote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan biedt je me Strongbow aa?
Respectquote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
ik zet mijn wekker om 7.10 of 8.10
niet anders
ik ook 43. Sinds mijn unban is er pas eentje bijgekomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lol
Ik heb er 43vandaag nog gekregen, was positieve maar zeker weten doe ik t niet
ben niet gekquote:
jij om 5.45 ofzo zekerquote:
quote:
vroegquote:
Zigeunersquote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Zag op fb ook dat nicht ging trouwenKennen elkaar echt net 2 jaar ofzo, ze is misschien 21 ofzo?
Zo overdreven
Een vriendin van me is op d'r 18de verloofd na nog geen halfjaar relatiequote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Zag op fb ook dat nicht ging trouwenKennen elkaar echt net 2 jaar ofzo, ze is misschien 21 ofzo?
Zo overdreven
Ja, ik kom uit een zigeuner-familie.quote:
wow mijne ook hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Zo overdreven
Reizigerquote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een zigeuner-familie.
Zo kansloosquote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een vriendin van me is op d'r 18de verloofd na nog geen halfjaar relatie
Wat bedoel jequote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
Wow. Arrow aflevering 1 is gewoon al ziek.
Michael Reiziger was een aardige verdediger. Beetje dikke lip, dat wel.quote:
Uhu.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo kansloos![]()
Ook meteen al aan kinderen willen, flikker toch op zeg, dat gaat toch nooit goed.
Ja, erg knap is hij nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michael Reiziger was een aardige verdediger. Beetje dikke lip, dat wel.
Wij gaan een 65-jaar oude draagmoeder nemen, en dan hopen dat we geen downie krijgen.quote:
Anders stofzuiger eropquote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij gaan een 65-jaar oude draagmoeder nemen, en dan hopen dat we geen downie krijgen.
Gokje wagen XD
Hahahahahah XDDd. Is goed!! :p:Pquote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij gaan een 65-jaar oude draagmoeder nemen, en dan hopen dat we geen downie krijgen.
Gokje wagen XD
Zulke posts moet je eens in OUD plaatsen trouwensquote:
Doei Sof, niet morgen je kaart uitpakken!quote:
Ik ben bang voor OUDquote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke posts moet je eens in OUD plaatsen trouwensheb je meteen poppen aan het dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |