Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel durf te kijken
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Wat is het voor iets vaags dat de HRO volgende week al vakantie heeft en werkelijk elke andere scholengemeenschap de week erop pas?
hoezo zak je af?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
Waarom zou dat gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
maar hij kan maar door blijven gaanquote:
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettigquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.
bel je ook al met sof?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettig
Misschien moet je me er eens overheen duwenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar hij kan maar door blijven gaan
niemand houdt hem tegen
hij gaat dan ook nooit over het randje
altijd net ervoor
Voor mij ook. We appen nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil wel hoor.
dat weekend daarna is goed.
jezus, waar kijk jij naarquote:
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor mij ook. We appen nog wel.![]()
nu slapen dag allen en ryan eventueel voor als ryan er was anders niet ryan en alleen allen xxx
zelfdoodsverwensingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je me er eens overhen duwen
kwam voorbij op fbquote:
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreektquote:
koop sosquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik red mijn verslagen denk ik niet voor vrijdag en zit al in de her. Eigen schuld wel.
basisschool verschilt per regio. noord, midden en zuidquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool wel in ieder geval. (En basisscholen)
Die bedenken we er wel bijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreekt
Gewoon saampjes uitkering trekken tochquote:
hier stuartquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreekt
Mee eens!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Graag gedaan, die Stuart moet een keer gestopt worden.
Dat klopt, maar de HRO wijkt dus af.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
basisschool verschilt per regio. noord, midden en zuid
hoge scholen mogen het zelf bepalen
hoe weet jij dat mijn tr daarover ging?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Graag gedaan, die Stuart moet een keer gestopt worden.
Zolang je je harses maar niet hier postquote:
Hoeft ook niet, lezen volstaat in dezequote:
wat voor verslagen zijn het?quote:
ik snap er niks vanquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, lezen volstaat in deze
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de HRO wijkt dus af.
Dat van het zelf bepalen weet ik maar al te goed. InHolland stopte met het geven van vakanties toen ze negatief in het nieuws stonden. Kennelijk dachten ze zo een witvoetje te halen
Anders glij je van je stoelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je je harses maar niet hier post
Ja, kots geeft zo'n zooitje en is best glad inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |