Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel durf te kijken
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Wat is het voor iets vaags dat de HRO volgende week al vakantie heeft en werkelijk elke andere scholengemeenschap de week erop pas?
hoezo zak je af?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
Waarom zou dat gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zak misschien af naar mbo niveau 3. Van die gedachte word ik al depressief.
maar hij kan maar door blijven gaanquote:
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettigquote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Jezelf terug zien is altijd confronterend he.
bel je ook al met sof?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom, vooral mijn eigen stem vind ik onprettig
Misschien moet je me er eens overheen duwenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar hij kan maar door blijven gaan
niemand houdt hem tegen
hij gaat dan ook nooit over het randje
altijd net ervoor
Voor mij ook. We appen nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil wel hoor.
dat weekend daarna is goed.
jezus, waar kijk jij naarquote:
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor mij ook. We appen nog wel.![]()
nu slapen dag allen en ryan eventueel voor als ryan er was anders niet ryan en alleen allen xxx
zelfdoodsverwensingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je me er eens overhen duwen
kwam voorbij op fbquote:
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreektquote:
koop sosquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik red mijn verslagen denk ik niet voor vrijdag en zit al in de her. Eigen schuld wel.
basisschool verschilt per regio. noord, midden en zuidquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool wel in ieder geval. (En basisscholen)
Die bedenken we er wel bijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de hoofdletter ontbreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |