wat voor verslagen zijn het?quote:
ik snap er niks vanquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, lezen volstaat in deze
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de HRO wijkt dus af.
Dat van het zelf bepalen weet ik maar al te goed. InHolland stopte met het geven van vakanties toen ze negatief in het nieuws stonden. Kennelijk dachten ze zo een witvoetje te halen
Anders glij je van je stoelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je je harses maar niet hier post
Ja, kots geeft zo'n zooitje en is best glad inderdaadquote:
hou nou op janceesquote:
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over maketing relations en human resources.
InHolland en de HRO ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.
Wannabe modquote:
jij bent echt bekquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
Is het voor vrijdag?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
oke sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou nou op jancees
we kunnen beter de versierpogingen van stuart negeren
niet zo aso doen, ik ben geen paardquote:
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet eerst maar lekker van elkaarquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Denk hetquote:
Hahaha, wauw.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
InHolland en de HRO ja.
Succesverhaal. Mijn Milieukunde opleiding werd opeens een Ruimtelijke ordening om meer studenten te kunnen werven door teruglopende cijfers![]()
Hoe kan InHolland nog bestaan...
jaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Nee maar ik bedoel, beetje lame als je daardoor zou zakken als je niet genoeg tijd hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |