hou nou op janceesquote:
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over maketing relations en human resources.
InHolland en de HRO ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij InHolland gezeten? Jeetje.
Wannabe modquote:
jij bent echt bekquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
Is het voor vrijdag?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je boeken er niet voor nodig hebt, wil ik je best helpen om het af te krijgen
oke sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou nou op jancees
we kunnen beter de versierpogingen van stuart negeren
niet zo aso doen, ik ben geen paardquote:
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet eerst maar lekker van elkaarquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Denk hetquote:
Hahaha, wauw.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
InHolland en de HRO ja.
Succesverhaal. Mijn Milieukunde opleiding werd opeens een Ruimtelijke ordening om meer studenten te kunnen werven door teruglopende cijfers![]()
Hoe kan InHolland nog bestaan...
jaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is moeilijk ik besef dat
maar we pakken hem wel ooit
Nee maar ik bedoel, beetje lame als je daardoor zou zakken als je niet genoeg tijd hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is erg lief maar dat hoeft niet hoor fokkie. Ik ga gewoon alle tijd gebruiken die ik heb. Tevens kregen vorig semester 9 andere leerlingen nog een 2e her. Dus ik ga dat ook opeisen. Toch bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |