Oh wat is er dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen weten
[..]
Deze niet
Kanariequote:
Polen mang, beter breng je Antillianenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb daar contacten
je hebt geen schijn van kans
tjacka neem je polen mee
Ik ben trots op jullie stad hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig was onze stad sterker dan het merendeel van Engeland.
welterusten schatquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Ik laat deze sc over aan lh en fokkie.
Liefde dezen, trusten chick.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Sweet dreams en succes morgenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
dit klopt nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vrolijk. Laat mij dat zijn.
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
Ik dacht aan Hoornquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Stu denkt laten we random dierennamen posten.
Je moet naar MEN Stu!
Never been betterquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
slaap lekker schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Behoefte aan een lief meisje om te knuffelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
einde bericht
hoe gaat het met jullie?
Nieuw bericht binnen een post.quote:
Same, maar ik weinig anders dan een telefoonnummer op het momentquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoefte aan een lief meisje om te knuffelen.
doe je weer domquote:Op maandag 10 februari 2014 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Willen jullie het modschap van user Tjacka nog eens overwegen. Bvd dank
Awh. Koop een huisdier, dat helptquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Polen genoeg hierquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Polen mang, beter breng je Antillianen
waarom denk jij daar zoveel aanquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Emiel Ratelband.quote:
Hoe scheef kunnen je tanden staan trouwensquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same, maar ik weinig anders dan een telefoonnummer op het moment
Geen moneys voor.quote:
Asiellquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Geen moneys voor.
Doet me altijd denken aan Tjakkaquote:
hij lijkt er wel beetje op ja.quote:
Ja true. Maar toch zou ik het meteen kopen als ik uit huis gaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook eten en dergelijke. En huisarts en alles.
Nee, saaie brombeer.quote:
Fapzequote:
succesquote:
Deed ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Maar toch zou ik het meteen kopen als ik uit huis ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |