NOS appquote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NOS meldt: "Goud voor Michel Mulder, podium geheel oranje"
Dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Flikker op met je internationale schaatsen, elke wintersport wordt gedomineerd door 3,4 landen en wij doen dat bij het schaatsen
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Flikker op met je internationale schaatsen, elke wintersport wordt gedomineerd door 3,4 landen en wij doen dat bij het schaatsen
Dan had hij de eerste omloop maar beter moeten rijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Be-Smart het volgende:
Rijdt je de snelste tijd in de wedstrijd, haal je brons... zure sport.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Richardson en Davis gaan wel even de orde herstellen bij de 1000 en 1500quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
1.000
1. Groothuis
2. Verweij
3. Mulder
1.500
1. Verweij
2. Tuitert
3. Kramer
Zeik niet.quote:
Natuurlijk niet, wat is een winterspelen nou zonder schaatsen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Pepersaus het volgende:
Hardstikke goed voor het Nederlandse schaatsen? De laatste Winterspelen met schaatsen op het programma
Wauw. Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef Zorro het volgende:
Smeekens wint 1e race, wordt 2e
R Mulder wint 2e race, wordt 3e.
M mulder wint geen afstand, maar wel goud
Choketenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef -0- het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de Nederlanders altijd Choketen op dit soort momenten.
Sowieso pas derde keer volledig Nederlands podium. (Wel tweede keer dit toernooi al).quote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Zeik niet.
We hebben deze nog nooit gewonnen.
Groothuis niet genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef -0- het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de Nederlanders altijd Choketen op dit soort momenten.
Als dat gebeurd dan kunnen ze dit onderdeel wel opdoeken, lolquote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Strani het volgende:
We liggen nog helemaal op koers voor 12 gouden medailles
Die zie ik nog wel gebeuren, maar dan:quote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst de 10k
1. Bob
2. Kramer
3. Bergsma
Dan kunnen ze rodelen, bobsleeën, langlaufen en biathlon ook wel afschaffenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Pepersaus het volgende:
Hardstikke goed voor het Nederlandse schaatsen? De laatste Winterspelen met schaatsen op het programma
1500 meter is internationaler.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit was nog de enige internationale afstand
Oh jij..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf wel schattig
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel gebeuren, maar dan:
1. Sven
2. Jorrit
3. bob
Dit dus. Makkelijkste wedje die je kunt leggen. Ik wil op de 1500 meter inzetten op Verweij of Tuitert.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1. Sven
2. Jorrit
3. bob
VI Oranje 2010 diarree.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Erben zijn avond! ER-BEN! ER-BEN! ER-BEN!
[ afbeelding ]
Wel grote kans op, Boer doet mee.quote:
Dit bandje neemt hij mee, bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Erben zijn avond! ER-BEN! ER-BEN! ER-BEN!
[ afbeelding ]
Hij is echt onwerkelijk goed met voorspellen.. gister 1,2 en 6 voorspelt, dat was dus de stand na rit 1, nu 1,2 goed ..... we zullen hem maar vergeven dat hij Ronald iets te laag inschatte...quote:
Het maakt mij niet heel veel uit. Smeekens domineerde vorig jaar, maar Mulder is alweer tweevoudig wereldkampioen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Aguero het volgende:
Ik had liever Smeekens op 1 gezien eigenlijk.
Ik Michel en die is ook nummer 1quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Aguero het volgende:
Ik had liever Smeekens op 1 gezien eigenlijk.
Ja, tuulkquote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1. Sven
2. Jorrit
3. bob
Voor mij ook niet echt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit. Smeekens domineerde vorig jaar, maar Mulder is alweer tweevoudig wereldkampioen.
Heel slecht bezet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Enige internationale schaatswedstrijd is ploegenachtervolging.
Misschien kan je ze met z'n tweeën een avondje boeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Karina het volgende:
Die Muldertjes zien er niet verkeerd uit trouwens
Morgen de 500 bij de vrouwen ook wel. Verwacht geen Nederlandse op het podium.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Enige internationale schaatswedstrijd is de ploegenachtervolging.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
In totaal op deze afstand in totaal pas 2 keer een plak binnen weten te halen en nu ineens 3!!
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Karina het volgende:
tweequote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
In totaal op deze afstand in totaal pas 2 keer een plak binnen weten te halen en nu ineens 3!!
![]()
Goed idee. En als ze niet willen sjoelen is ook goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ze met z'n tweeën een avondje boeken.
Of ze willen mee sjoelen.
Ik ben de enige knapperd uit het gebouwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders doe ik gewoon iemand uit hetzelfde gebouw.
Liever Michel.quote:
Boer zal wel een goede eerste 500 rijden om daarna alwéér te choken.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen de 500 bij de vrouwen ook wel. Verwacht geen Nederlandse op het podium.
En hoeveel 1-2-3 zie je daar? Nou?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Totaal niet internationaal dit neequote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee, de tijd van Michel is gecorrigeerd. Tis gewoon zilver.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef roos85 het volgende:
Jammer voor Jan dat ze geen 2x goud gaan uitreiken
Ik wil Tuitert welquote:Op maandag 10 februari 2014 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie mogen ze hebben. Geef mij Smeekens maar dan.
Oké ik chargeer.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen de 500 bij de vrouwen ook wel. Verwacht geen Nederlandse op het podium.
Sympathieseks kan ook fijn zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de enige knapperd uit het gebouw
niet mee eens. Dat is roosquote:
Eenschquote:Op maandag 10 februari 2014 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Fenomenaal. Veel mooier dan die 1,2,3 op de 5km.
Je bent wel heel erg enthousiast he. Nou okee, je mag hem hebben, ik heb namelijk GGMM al.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie mogen ze hebben. Geef mij Smeekens maar dan.
Ik was gifje voor je aan het maken, maar het misluktequote:
gifjequote:
Nee van Helen van Goozenquote:
Dat is lief van je Johannesquote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg enthousiast he. Nou okee, je mag hem hebben, ik heb namelijk GGMM al.
En wat minder showboy.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het sneu voor Smeekens... vooral dat er werd getoond dat hij had gewonnen
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was gifje voor je aan het maken, maar het mislukte
[ afbeelding ]
Nou en. WE HEBBEN GOUD IN HANDEN!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
dit bevestigt nogmaals dat het internationale schaatsen niets voor stelt, de buitenlandse "concurrentie" bestaat slechts uit oude knarren, er breekt geen enkel internationaal sprinttalent door in het buitenland de laatste jaren
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Fenomenaal. Veel mooier dan die 1,2,3 op de 5km.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het sneu voor Smeekens... vooral dat er werd getoond dat hij had gewonnen
Zekersquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was gifje voor je aan het maken, maar het mislukte
[ afbeelding ]
quote:
Ik leen hem even van Karinaquote:
Negeer vooral Rez niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Daarom moeten ze bij voetbal die regel van geel krijgen als je je shirt uittrekt ook afschaffen. Het vrouwelijk ook wil ook wat
Vooruit dan maar omdat jij het bentquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leen hem even van KarinaKarina vindt mij wel lief
Vind ze vast niet erg
via: http://www.quest.nl/artikel/hoe-nauwkeurig-is-tijdwaarnemingquote:Marge is onzeker
Zo zijn er nog meer factoren die er, hoe klein ze ook zijn, voor zorgen dat we schaatstijden in duizendsten van een seconde met een korrel zout moeten nemen. Hoogleraar sportstatistiek Gerard Sierksma van de Rijksuniversiteit Groningen pleit dan ook voor een onzekerheidsmarge. Een schaatser finisht dan niet meer in een tijd van 1.08,001, maar in een tijd van 1.08,001 ± 0,003 seconden. Overlappen de intervallen van twee schaatsers? Dan krijgen beide sporters de gouden plak.
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:19:19De voornaam van Michel Mulder wordt nu gecorrigeerd naar Ronald Mulder. reageer retweet
quote:
Hij gaat toch niet stoppenquote:
De Nederlanders zijn allen ook minimaal 27, dus veel zinnigs valt er nog niet te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
dit bevestigt nogmaals dat het internationale schaatsen niets voor stelt, de buitenlandse "concurrentie" bestaat slechts uit oude knarren, er breekt geen enkel internationaal sprinttalent door in het buitenland de laatste jaren
Nope, je bent gewoon te laat. Jij mag Erben.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leen hem even van KarinaKarina vindt mij wel lief
Vind ze vast niet erg
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar omdat jij het bent
"Ik heb nu alles gewonnen wat er te winnen valt" is zo'n dooddoenerquote:
LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:19:19De voornaam van Michel Mulder wordt nu gecorrigeerd naar Ronald Mulder. reageer retweet
En de rest VBL gok ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is voor 90% het 3fm topic zie ik
Deze vrouwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Daarom moeten ze bij voetbal die regel van geel krijgen als je je shirt uittrekt ook afschaffen. Het vrouwelijk ook wil ook wat
Gezellig toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is voor 90% het 3fm topic zie ik
Ik zou niet weten hoe Ronald Mulder nu nog op het podium zou moeten komen....quote:
Ze heeft al toestemming gegevenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope, je bent gewoon te laat. Jij mag Erben.
Michel heeft 2x gereden.quote:
Het smaakt altijd naar meer hopelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Ik heb nu alles gewonnen wat er te winnen valt" is zo'n dooddoener
Wij snappen hetquote:
Niet alleen het fysiek ook hun bilpartij mag er zijn, mooi en rondquote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Karina het volgende:
Michel is die met baardje he? Dan neem ik Michel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Vinden de vrouwen hier Michel leuker dan Ronald? Of andersom?
Ook al is het maar voor even, tochquote:
Michelquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Ik ben geen vrouw... maar Michel wint ook deze strijdquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Dat baardje is wat stoerder.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
ja dat krijg je van schaatsen. Ik heb ook geschaatst zaterdag...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen het fysiek ook hun bilpartij mag er zijn, mooi en rond
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Humberto gaat expres Smeekens iets je langer omhelzenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
Zou Humberto het bloemetje weer gaan vangen?
Die heeft een katertje.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Zou Willempie weer uitgenodigd worden voor deze drie medals?![]()
Laten we het erop houden dat hij er aanleg voorheeft dan. Over jouw progressie kan ik enkel oordelen na het inzien van foto'squote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat krijg je van schaatsen. Ik heb ook geschaatst zaterdag...
Na afloop bij Verstappen iets moois uitzoeken op zolder.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Humberto gaat expres Smeekens iets je langer omhelzen
*Zout in de wonden en alles*
golddiggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |