Ik leen hem even van Karinaquote:
Negeer vooral Rez niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Daarom moeten ze bij voetbal die regel van geel krijgen als je je shirt uittrekt ook afschaffen. Het vrouwelijk ook wil ook wat
Vooruit dan maar omdat jij het bentquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leen hem even van KarinaKarina vindt mij wel lief
Vind ze vast niet erg
via: http://www.quest.nl/artikel/hoe-nauwkeurig-is-tijdwaarnemingquote:Marge is onzeker
Zo zijn er nog meer factoren die er, hoe klein ze ook zijn, voor zorgen dat we schaatstijden in duizendsten van een seconde met een korrel zout moeten nemen. Hoogleraar sportstatistiek Gerard Sierksma van de Rijksuniversiteit Groningen pleit dan ook voor een onzekerheidsmarge. Een schaatser finisht dan niet meer in een tijd van 1.08,001, maar in een tijd van 1.08,001 ± 0,003 seconden. Overlappen de intervallen van twee schaatsers? Dan krijgen beide sporters de gouden plak.
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:19:19De voornaam van Michel Mulder wordt nu gecorrigeerd naar Ronald Mulder. reageer retweet
quote:
Hij gaat toch niet stoppenquote:
De Nederlanders zijn allen ook minimaal 27, dus veel zinnigs valt er nog niet te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:18 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
dit bevestigt nogmaals dat het internationale schaatsen niets voor stelt, de buitenlandse "concurrentie" bestaat slechts uit oude knarren, er breekt geen enkel internationaal sprinttalent door in het buitenland de laatste jaren
Nope, je bent gewoon te laat. Jij mag Erben.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leen hem even van KarinaKarina vindt mij wel lief
Vind ze vast niet erg
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar omdat jij het bent
"Ik heb nu alles gewonnen wat er te winnen valt" is zo'n dooddoenerquote:
LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:19:19De voornaam van Michel Mulder wordt nu gecorrigeerd naar Ronald Mulder. reageer retweet
En de rest VBL gok ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is voor 90% het 3fm topic zie ik
Deze vrouwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Daarom moeten ze bij voetbal die regel van geel krijgen als je je shirt uittrekt ook afschaffen. Het vrouwelijk ook wil ook wat
Gezellig toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is voor 90% het 3fm topic zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |