Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
zit zij ook op FOK!?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn username
KNO arts. Ik heb al wekenlang last van mijn keelquote:
Slaap lekker sofjequote:
Ik zou MINDER topics kapenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
Jij zou heul geen topics meer kapen
Ohquote:Op maandag 10 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
KNO arts. Ik heb al wekenlang last van mijn keel
En nu kaap je gelijk die van mij weerquote:
Ik ook weleens, maar persoonlijk ik ben toch wel blij dat ik mij door die grens heb heen geduwd. Het helpt toch bij een hoop dingen. Van vakanties tot als je je verveelt zonder schaamte ergens naar binnen werken.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om af te spreken hoor. Maar ik kijk net zo graag alleen een film en alleen naar de stad vind ik veel fijner.
Toch gaat geen van mijn contacten diep genoeg om het over FOK! te hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn username
Niet eens op gelet. Had gehoopt dat het van Etsu was. Die kaapt niet maar die hunt. Net zo sneuquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu kaap je gelijk die van mij weerhè hè hè?
Smoesjesquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet eens op gelet. Had gehoopt dat het van Etsu was. Die kaapt niet maar die hunt. Net zo sneu
Okquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet eens op gelet. Had gehoopt dat het van Etsu was. Die kaapt niet maar die hunt. Net zo sneu
Vingertje wijzen. Net zo sneu.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me too. Zal wel kebab wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef essnhills het volgende:
Oké.
Morgen moet ik weer knap eten van mezelf.
Morgen weerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vingertje wijzen. Net zo sneu.
Al is Etsu wel een flikker dat hij met mijn naamtopics is gestopt
True! Maar goed, I don't carequote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vingertje wijzen. Net zo sneu.
Al is Etsu wel een flikker dat hij met mijn naamtopics is gestopt
Ik had geen eetlust vandaag.quote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 09-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 323 Fok-it
02. 309 Etsu
03. 263 supersof
04. 254 essnhills
05. 222 JanCees
06. 175 arachide.
07. 157 VoornaamAchternaam
08. 152 LETMEIN
09. 131 Tjacka
10. 130 Stuart
11. 106 Littlerabbit
12. 105 Toto69
13. 071 Crack_
14. 069 Typisch
15. 064 Kaneelstokje
16. 064 Tchock
17. 058 Jimbo
18. 054 heloef
19. 045 FL_Freak
20. 041 Divje
Reeks-statistieken!
Ik heb vandaag 1 'maaltijd' gehad en dat was McDonald'squote:
Ik heb cornflakes met melk gehad vandaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 'maaltijd' gehad en dat was McDonald's
Ik had nog wel 3 zakjes chipsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb cornflakes met melk gehad vandaag.
En een appel
Meidquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Maar goed, I don't care
Ik denk, ik jank ook even zoals die relnicht steeds doet
zo weinig eten word je dik vanquote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb cornflakes met melk gehad vandaag.
En een appel
Je bent al net zo zielig als Rez met je reactiesquote:
Haten op Rezaniaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent al net zo zielig als Rez met je reacties
Weet ik. Hongersnoodstand van je lichaam en alles. Ik weet er alles van,quote:
Meidquote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Vaak hoor je toch dat bij homo's iemand 'het vrouwtje' isquote:
Tjackaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga mijn aandacht weer verleggen naar Stuart
Stuart
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Vaak hoor je toch dat bij homo's iemand 'het vrouwtje' is
Ben jij meestal het vrouwtje of wisselt zoiets
Keelpijn vooral. Ze dachten eerst dat het kwam door een keelinfectie, toen 'thrush' doordat ik inhalers gebruik en nu hebben ze me maar doorverwezenquote:
Jaquote:
Diepquote:
Gelukkigquote:
Heb je hem leeggezogen?quote:
Gister was ik aangeschoten dat ik hier wasquote:
Niets mis meequote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was ik aangeschoten dat ik hier was
Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
Welkom bij de 30k+ posters Ess
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 38614
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31839
5 essnhills - 30155
6 Moeraskat - 29509
7 Crazy-M - 29382
8 supersof - 29044
9 VoornaamAchternaam - 26389
10 NBT - 25466
Dan brandt het duidelijk niet hard genoegquote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.
Ik geloof dat ze het hier wel gezellig vondenquote:
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.
Ja, flikker op Rezquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.
Nou nou, duizend zonnen, dat is genoeg energie voor 100 miljoen miljard jaar ja. Wees gevleid.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan brandt het duidelijk niet hard genoeg![]()
Slaap lekkerquote:
Ja, da's waar. Het is maar dat figuur van de overkant.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.
Je bent Feyenoorder? 5 achter Ajax nu toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond het als dichtbijzijnde Feyenoord-supporter ook wel mooi
Soms is het beter als dingen verbrandenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, duizend zonnen, dat is genoeg energie voor 100 miljoen miljard jaar ja. Wees gevleid.
OMG, onze heilige Etsuquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez mag hier posten hoor, als je daarmee niet kan dealen, weet je Fopje te vinden.
Ja, kan jij dat wel aan met je vmbo niveauquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hihi, leuk woordgrapje. Zo slim, wow.
Hnng. Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent Feyenoorder? 5 achter Ajax nu toch?
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.quote:
Nee, pas sinds ik dat heb geleerd op de TU Delft.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kan jij dat wel aan met je vmbo niveau![]()
Je denkt dat ik Etsu nu mag?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.
De eeuwige studentquote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, pas sinds ik dat heb geleerd op de TU Delft.
Goed. Alles gehaald op één tentamen na. Maar dat is meer dan de meesten.quote:
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.
Na een half jaar al?quote:
Oh ja, je mag alleen mensen die helemaal fantastisch vinden hè.quote:
Kan je je p nog wel halen dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed. Alles gehaald op één tentamen na. Maar dat is meer dan de meesten.
Etsu, ik mag je niet. Soms heb ik minder moeite met je. Maar verder vind ik je maar een gladjanusquote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.
Tja. Algeheel geliefd zijn zoals ik heeft ook zo zijn keerzijde hoor. Het is een constante druk op mijn schouders.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan ben je 'opeens' afgestuurd? Gaat snel bij jou danquote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na een half jaar al?Dan is een eeuwigheid wel erg kort.
[..]
Oh ja, je mag alleen mensen die helemaal fantastisch vinden hè.
Ik studeer pas een half jaar bedoel ik. Ik ben ook pas een half jaar een student. Dus niet eeuwig.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan ben je 'opeens' afgestuurd? Gaat snel bij jou dan
Je bent op een leeftijd dat je al bijna een degree had mogen hebben bedoel jequote:Op maandag 10 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik studeer pas een half jaar bedoel ik. Ik ben ook pas een half jaar een student. Dus niet eeuwig.
Degree op je 20ste? Zeker bij een pakje boter gekregen dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent op een leeftijd dat je al bijna een degree had mogen hebben bedoel je
Dan pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, herkansing is over twee maanden.
Het systeem voor jou dus, jij bent ook raar.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
Blijft een raar systeem eigenlijk. vmbo-havo-vwo en dan pas studeren
BIJNA zeg ik tochquote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Degree op je 20ste? Zeker bij een pakje boter gekregen dan.
Bij ons worden alleen slimme leerlingen toegelatenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
Trouwens vind je ik je houding tegenover doorzetters een beetje raar. Snauw jij je leerlingen ook zo af als ze niet op willen geven?
Ja, duurt lang inderdaad, meestal al drie weken na het echte tentamen.quote:
Faal.quote:Mijn herkansing (ofja die heb ik al gehad dit jaar maar ok) heb ik over een jaar
La-at hemquote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Degree op je 20ste? Zeker bij een pakje boter gekregen dan.
Rijke*quote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen slimme leerlingen toegelaten
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen slimme leerlingen toegelaten
En jij hebt ook nog steeds geen enkel degree met je grote smoelquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
La-at hemhij snapt er niks van en is maar een wiskundeleraar die gek wordt van getallen die eindigen met 13, hoe dan ook
Als je dat denkt ben je wel naïef. Ik heb het hier van de week nog uitgelegdquote:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Rez. Met trots.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij hebt ook nog steeds geen enkel degree met je grote smoel![]()
Ja, want de beste scholen hebben plaats voor 1000+ rijke leerlingen die zich aanmelden per jaarquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]Degene met rijke ouders bedoel je.
Ja, kijk naar Harvard.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want de beste scholen hebben plaats voor 1000+ rijke leerlingen die zich aanmelden per jaar
Dat zal best. Vooralsnog heb je nietsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje als Rez. Met trots.
Nee inderdaad. Puur op intelligentie uitgezocht. Mensen uit een goed milieu krijgen betere voeding en ontstijgen hun mede leeftijdsgenoten daarom op elk vlakquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je wel naïef. Ik heb het hier van de week nog uitgelegd
Niet iedereen met geld wordt toegelaten. Ongeveer 1 op de 5 mensen worden slechts toegelatenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Puur op intelligentie uitgezocht. Mensen uit een goed milieu krijgen betere voeding en ontstijgen hun mede leeftijdsgenoten daarom op elk vlak
In Engeland ligt het iets gematigder ja, maar de echt grote universiteiten met diploma's waar je echt wat mee kunt zijn natuurlijk net zo erg voor de rijken.quote:
Nog niet nee, goed opgemerkt. Wel grappig trouwens, werkgevers zijn meer happig op mensen die wat ouder zijn en meer ervaring hebben dan jonkies die op hun 22ste al klaar zijn met 0,0 ervaring. Wellicht dat het daar anders is, maar in mijn vakgebied is het ongeveer zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best. Vooralsnog heb je niets
Jij denk dat je naar Cambridge kunt als je geld hebt?quote:
Hier zijn de universiteiten vrij toegankelijk met de juiste papieren, gewoon, voor iedereen. Dus zou het eigenlijk niet weten, en het boeit me niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij denk dat je naar Cambridge kunt als je geld hebt?![]()
Dan heb je werkelijk geen idee hoeveel rijke families er alleen al in London wonen die dat dolgraag zouden willen
Stu lult gewoon hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Ach, boeie dat ik niet volgens de norm ben. Sowieso normaal zijn.![]()
Op Cambridge en Oxford of zelfs LSE komen de beste mensen. Dat die uit het private onderwijs komen mag geen verassing zijn natuurlijk. Maar als er 10 rijke leerlingen zijn worden er maar 1 of 2 op Oxbridge toegelaten. De rest van de rijkelui moeten hun heil dus elders zoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Engeland ligt het iets gematigder ja, maar de echt grote universiteiten met diploma's waar je echt wat mee kunt zijn natuurlijk net zo erg voor de rijken.
Wat voor ervaring heb jij dan precies?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet nee, goed opgemerkt. Wel grappig trouwens, werkgevers zijn meer happig op mensen die wat ouder zijn en meer ervaring hebben dan jonkies die op hun 22ste al klaar zijn met 0,0 ervaring. Wellicht dat het daar anders is, maar in mijn vakgebied is het ongeveer zo.
Klaar nu? Mooi. Kusje.
Maar een blok is gelukkig wel voldoende om mijn FOK!-ervaring te bevorderen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op Cambridge en Oxford of zelfs LSE komen de beste mensen. Dat die uit het private onderwijs komen mag geen verassing zijn natuurlijk. Maar als er 10 rijke leerlingen zijn worden er maar 1 of 2 op Oxbridge toegelaten. De rest van de rijkelui moeten hun heil dus elders zoeken
Kortom, alleen geld is niet voldoende
Gosh, I almost forgotquote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Ach, boeie dat ik niet volgens de norm ben. Sowieso normaal zijn.![]()
Hier zijn ze ook vrij toegankelijk, voor de BESTE studenten. Niet voor iedereen. Dat is in Nederland niet anders. Niet elke imbeciel wordt toegelatenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier zijn de universiteiten vrij toegankelijk met de juiste papieren, gewoon, voor iedereen. Dus zou het eigenlijk niet weten, en het boeit me niet.
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor ervaring heb jij dan precies?
Is dat wat je tegen jezelf zegt?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?
Maar wat heeft dat verder met 'ervaring' te makenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?
Nee hoor, ik vind het ergens wel aandoenlijk zelfsquote:
Als je dat niet kan bedenken, ben je dom.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat verder met 'ervaring' te maken![]()
Moest wel, anders kon ik het verhaal na dequote:
Rez wat doe je hierquote:Op maandag 10 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Oh, nu praat ik tegen mezelf blijkbaar.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest wel, anders kon ik het verhaal na de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet lekker lezen.
Net alsof jij naar college moet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn beide best fout bezig. Beiden gezegd dat we gingen slapen, maar ja.
11:00 tentamenbespreking van tentamen dat ik niet gehaald hebquote:Op maandag 10 februari 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij naar college moet._!
Lekker voor je.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
11:00 tentamenbespreking van tentamen dat ik niet gehaald heb
Gewoon het wetboek kopiëren plakken op een tentamen, haal je het sowieso.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
11:00 tentamenbespreking dat ik niet gehaald heb
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik was je kwijt en las net over een jongen grtd dus je moest hier wel zijn lol
Is ook m'n strategie voor komend semester. Had ik al vanaf het begin kunnen bedenken, maar ja, ik ben dom, dus zoiets kan ik niet verzinnenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon het wetboek kopiëren plakken op een tentamen, haal je het sowieso.
Lol ga maar gauw baar bed en niks in je reet stoppen hequote:Op maandag 10 februari 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]Moet eigenlijk wel naar bed, maar goed.
Geen wonder dat je je tentamen dan niet hebt gehaaldquote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is ook m'n strategie voor komend semester. Had ik al vanaf het begin kunnen bedenken, maar ja, ik ben dom, dus zoiets kan ik niet verzinnen
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is ook m'n strategie voor komend semester. Had ik al vanaf het begin kunnen bedenken, maar ja, ik ben dom, dus zoiets kan ik niet verzinnen
Ben geen bottom ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol ga maar gauw baar bed en niks in je reet stoppen he
Later.quote:Tot morgen baas!
Koop gewoon al die wet bundels lever ze in bij je toets en bij elke vraag zet je erbij zie bijlagequote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter nog: het is rechtsgeschiedenis, geen wetboeken enzo in gebruik, alles uit je kop, en ik heb blijkbaar niet goed genoeg geleerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je tentamen dan niet hebt gehaald
Bedankt voor je tipquote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Koop gewoon al die wet bundels lever ze in bij je toets en bij elke vraag zet je erbij zie bijlage
Moet goed komenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter nog: het is rechtsgeschiedenis, geen wetboeken enzo in gebruik, alles uit je kop, en ik heb blijkbaar niet goed genoeg geleerd.
Ach, kijk morgen wel. Wellicht een puntje uit te slepen, had immers een 5![]()
Nu ga ik wel slapen, trusten
Vroeger had je geen recht. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter nog: het is rechtsgeschiedenis, geen wetboeken enzo in gebruik, alles uit je kop, en ik heb blijkbaar niet goed genoeg geleerd.
Ach, kijk morgen wel. Wellicht een puntje uit te slepen, had immers een 5![]()
Nu ga ik wel slapen, trusten
Succes morgenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor je tipZal het onthouden.
Oh.quote:
Prijs jezelf gelukkig dat je geen junk bent want dan wist je precies waar ik het over hadquote:
* Divje Stuurt Effy naar Fok-Itquote:Op maandag 10 februari 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Fokkie is niet lief,
Fokkie is drunk and lonely, en voelt zich kut omdat hij net is ingestort, en moet dus eigenlijk naar bed. maar doet toch geen oog dicht.
Vergeef me voor dit bericht.
Hehe. Ik denk dat ze alle-3 gillend wegrennend op dit moment, but thanksquote:Op maandag 10 februari 2014 01:38 schreef Divje het volgende:
[..]
* Divje Stuurt Effy naar Fok-It
Ah hell. Doe Naomi & Cassie er ook bij
Njah, dan neem ik ze wel mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat ze alle-3 gillend wegrennend op dit moment, but thanks
Het is altijd makkelijk gezegdquote:Op maandag 10 februari 2014 01:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Njah, dan neem ik ze wel mee.mocht ik willen
Niet treuren, lekker slapen en morgen een nieuwe dag
Makkelijk gezegd, sorryInstorten is moeilijk, i know
Maar slapen hielp wel altijd
Bedoel het niet slecht inderdaad. En ik voelde me vannacht waarschijnlijk een beetje hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk gezegdMaar wilt niet zeggen dat het goed bedoelt iss
How come?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoel het niet slecht inderdaad. En ik voelde me vannacht waarschijnlijk een beetje hetzelfde
Hele dag in bed gelegen en nu waller als een *insert heel erg wakker iets*
Compleet lam en mistte gezelschap die ik normaal wel had op die momenten. Nog iets lammer en het had me niet geboeid maar nu was het kutquote:
Oh vervelend.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Compleet lam en mistte gezelschap die ik normaal wel had op die momenten. Nog iets lammer en het had me niet geboeid maar nu was het kut
What's up met jou?
hoquote:
Oh veel aan je hoofd zeg maar?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vervelend.
Oh, ik ben gewoon op, van alles.
lang verhaal dit dat
Had ik maar veel aan m`n hoofd.quote:
ik weet het zslf niet eensquote:Op maandag 10 februari 2014 01:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh shit, de andere kant op? Niks aan je hoofd is ook niks
Je bent niet sad, je bent een vrouwquote:Op maandag 10 februari 2014 01:50 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net 2 uur lang op pinterest bruiloft dingen bekeken
Ik ben sad
Ah crap, ik wil iets troostends zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik weet het zslf niet eensik ben er alleen klaar mee, dat weet ik wel.
Trouwen?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:50 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net 2 uur lang op pinterest bruiloft dingen bekeken
Ik ben sad
Niet nodig.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah crap, ik wil iets troostends zeggenU MAKE ME FEEL IMPOSSIBLE /dramaqueen
[/quote]quote:Op maandag 10 februari 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet sad, je bent een vrouw
Ik ben sad
Haha nee joh. Er is geen betere uitlaatklep dan FOK!quote:Op maandag 10 februari 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet nodig.![]()
Het is sowieso onnodig dit allemala te melden hier, maarja, kan het verder niet aan iemand kwijt dusja
Tja, zo kan je het ook zeggen. Maargoed, ik weet nu waar ik wil trouwen, hoe ik eruit wil zien (haar, nagels, jurk, schoenen, boeket), met wie (grande importante!), hoe mijn bruidsmeisjes eruit zien, hoe mijn foto's moeten, mijn gastenboek, de tafelversiering, het eten..quote:
You`re probably rightquote:Op maandag 10 februari 2014 01:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha nee joh. Er is geen betere uitlaatklep dan FOK!Ook al luistert er soms niemand, of maakt iemand grapjes of gaat ie er te serieus op in. Zolang je het even kwijt kunt toch
Beetje jammer dat de gastenlijst nog mist alleen.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
[quote]
Tja, zo kan je het ook zeggen. Maargoed, ik weet nu waar ik wil trouwen, hoe ik eruit wil zien (haar, nagels, jurk, schoenen, boeket), met wie (grande importante!), hoe mijn bruidsmeisjes eruit zien, hoe mijn foto's moeten, mijn gastenboek, de tafelversiering, het eten..
Klik maar eens een beetje door op pinterest. Je ziet vanzelf iets waarvan je denkt "zo wil ik het!" Doe dit meerdere keren en je weet heel veel.quote:
Nee, niet eensquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef Divje het volgende:
[..]Goed zo. En je hebt trouwplannen zie ik?
Sooryt Tumblr toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klik maar eens een beetje door op pinterest. Je ziet vanzelf iets waarvan je denkt "zo wil ik het!" Doe dit meerdere keren en je weet heel veel.
Dromen mag altijd. Zolang het niet te pervers wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, niet eensIk ben gewoon een stevige dromer
Gewoon doen joh. ValHalen hoeft enkel maar ja te knikken toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net wel gezegd dat als ik begin over welke maat ring ik heb, dat ik dan eigenlijk zeg dat ik binnen 1.5 tot 1 jaar getrouwd wil zijn, maar zelfs dat moment is nog lang niet.
Ja, maar dan voor inspiratie, ik kwam erop doordat ik net op een wholesale site een trouwjurk zag staan, toen wilde ik voor de grap weten of je in je eigen tuin mag trouwen (Wat mag) en dat was op viva forum (ja echt) en iemand postte een inspiratiefoto. Toen dacht ik aan pinterest. Zocht op "wedding" en BAM.quote:
Mooi nummer inderdaadquote:
Ik wacht nog wel een paar jaar, dat waardeert hij wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. ValHalen hoeft enkel maar ja te knikken toch.
jijizit op het vivaforum?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor inspiratie, ik kwam erop doordat ik net op een wholesale site een trouwjurk zag staan, toen wilde ik voor de grap weten of je in je eigen tuin mag trouwen (Wat mag) en dat was op viva forum (ja echt) en iemand postte een inspiratiefoto. Toen dacht ik aan pinterest. Zocht op "wedding" en BAM.
Ik vind een goed feestje van alle tijdenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
ik vind trouwen niet meer van deze tijd
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, google bracht me daar.
Ik ga toch niet op viva forum zitten?
Ach ja. Zo word ik weer stil vanquote:
Seks en relaties ook. Alles op FOK! houden gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
ik vind trouwen niet meer van deze tijd
Uh, nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Seks en relaties ook. Alles op FOK! houden gewoon.
Wauw. Heb ik daarvoor 'Motherlover' gepauzeerd..quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Zo word ik weer stil van
[..]
Seks en relaties ook. Alles op FOK! houden gewoon.
Dat scheelt weer inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. In ieder geval volgende week weer een week vrij. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw. Heb ik daarvoor 'Motherlover' gepauzeerd..
Geen dankquote:Op maandag 10 februari 2014 02:10 schreef Divje het volgende:
'I'm a motherlover. You're a motherlover. We should fuck eachothers mothers. Fuck eachothers moooooooms'![]()
Bij nader inzien bedank ik je inderdaad. Ben op 1 of andere manier bij Marshall Masters uitgekomen.quote:
Hier ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedank ik je inderdaad. Ben op 1 of andere manier bij Marshall Masters uitgekomen.
Omg lol. Dat had helemaal niks met dat nummer te maken dat LR postte. Zat op een andere tab in mn favorieten lijstjequote:
hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 02:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg lol. Dat had helemaal niks met dat nummer te maken dat LR postte. Zat op een andere tab in mn favorieten lijstjedupdupdupdudududupdup.
Ik ben niet zwanger (wel ooit een keer een trolletje gemacht n.a.v. een grapje van Hosselbeer, kan zomaar zijn dat er nog mensen in die waan leven), maar Mono is wel een hoogstaande persoonlijkheid, jaquote:
wtfquote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger (wel ooit een keer een trolletje gemacht n.a.v. een grapje van Hosselbeer, kan zomaar zijn dat er nog mensen in die waan leven), maar Mono is wel een hoogstaande persoonlijkheid, ja
Yolo is daadwerkelijk zwanger raken van deze Hosselbeer om je grap kracht bij te zetten.quote:
Hoezo zou ik zwanger raken van Hosselbeer? Die eer is voor een andere deerne weggelegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yolo is daadwerkelijk zwanger raken van deze Hosselbeer om je grap kracht bij te zetten.
Succes in deze opzet.
Toch vind ik de grap houden bij louter woorden niet zo Yolo. Word je daadwerkelijk zwanger dan heb je ze pas echt te pakken. Wat kan jou het schelen, yolo togquote:Op maandag 10 februari 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zwanger raken van Hosselbeer? Die eer is voor een andere deerne weggelegd.
Dat trolletje was een grapje van Oer dat hij mij feliciteerde met een jongetje en ik en Mono er dan serieus op in gingen dat ik zwanger was (van Mono, dus).
Was een goede (matige) garp.
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger benquote:Op maandag 10 februari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik de grap houden bij louter woorden niet zo Yolo. Word je daadwerkelijk zwanger dan heb je ze pas echt te pakken. Wat kan jou het schelen, yolo tog
Maar op zich, denk eens aan hoe Monokindjes er uit zouden zien. Hmm? Krijg je toch spontane voortplantingsdrang van of heb alleen ik dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger ben
En eerst maar eens m'n studie afmaken voordat ik bazenkindjes ga produceren.
Dat zit hem in de acceptatie. Zodra je omgeving het idee van een toekomstig kind in de armen sluit pleeg je abortusquote:Op maandag 10 februari 2014 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger ben
En eerst maar eens m'n studie afmaken voordat ik bazenkindjes ga produceren.
Nee, dat heb ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar op zich, denk eens aan hoe Monokindjes er uit zouden zien. Hmm? Krijg je toch spontane voortplantingsdrang van of heb alleen ik dat?
Oh dat zou wel een goede (matige) garp zijn, jaquote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zit hem in de acceptatie. Zodra je omgeving het idee van een toekomstig kind in de armen sluit pleeg je abortus
Wellicht moet je Mono in het complot opnemen en je ouders als slachtoffer nemen. Dan is de voorbereiding ook iets minder stressvol.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook
Eigenlijk zou ik er gewoon zo veel mogelijk moeten maken omdat dat gewoon onze plicht is tegen deze verpauperende mensheid
Maar studie
[..]
Oh dat zou wel een goede (matige) garp zijn, ja
Nee, mijn ouders zijn lievquote:Op maandag 10 februari 2014 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je Mono in het complot opnemen en je ouders als slachtoffer nemen. Dan is de voorbereiding ook iets minder stressvol.
not much. weer een volle werkweek.quote:
Zelfde eigenlijk, tussendoor een beetje vliegreizen zoeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
not much. weer een volle werkweek.
en bij jou?
waar wil je naartoe vliegen?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk, tussendoor een beetje vliegreizen zoeken.
hmm, zo ver wilde ik niet gaanquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 februari 2014 11:06 schreef LETMEIN het volgende:
Hoi ik heb mijn rijbewijs ik ben nu cool.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 februari 2014 11:06 schreef LETMEIN het volgende:
Hoi ik heb mijn rijbewijs ik ben nu cool.
interrailen is tofquote:Op maandag 10 februari 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ja
ik haal y over om mee te gaan interrailen
met jou?
jaquote:Op maandag 10 februari 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
interrailen is tof
zeggen ze.
Aardig
Ja dat is wel te begrijpen. Goedkoop is het niet echt natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar ze wilt misschien niet
omdat ze deze zomer ook gaat verhuizen naar amsterdam enzo
kost ook geld blabla
Interrailen lijkt me ook echt vetquote:Op maandag 10 februari 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ja
ik haal y over om mee te gaan interrailen
met jou?
of ik ga op een camping werkenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is wel te begrijpen. Goedkoop is het niet echt natuurlijk
wat staat er nog meer op die lijst?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Interrailen lijkt me ook echt vetstaat nog op de to-do-list.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |