Dat ligt eraan of ik iets beters te doen hebquote:
nicequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig
eind van de maand als t goedi s
Wat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man met FOK! als uitlaatklep om zijn mislukte jeugd her te kunnen beleven.
xD
Lekker wijfquote:
uhm codquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke games?
[..]
wat is daar precies mis mee dan?
Niet ghost?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
weet nietquote:
oh jammerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
rot eens opquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet?
ik zei dat je kon opkankeren.
Op de Wii toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
alle woorden met kanker erin is een scheldwoordquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet?
ik zei dat je kon opkankeren.
ik durf niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we samen hem terug uitschelden.
jaquote:
dat heb ik best vaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had vandaag bijna mijn 3 maanden terug gekregen Xbox voor het eerst aangesloten maar de zin tot gamen was alweer over toen ik het deed
Heb je nog live nodig?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had vandaag bijna mijn 3 maanden terug gekregen Xbox voor het eerst aangesloten maar de zin tot gamen was alweer over toen ik het deed
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.quote:
Ik ben zo in Arnhem, jij niet zekerquote:
normaal heb je altijd een grote mond toch. of vind je het zielig om domme mensen uit te scheldenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.
ja moiraquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.
ja maar ik ben bang voor jouquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
normaal heb je altijd een grote mond toch. of vind je het zielig om domme mensen uit te schelden
wat doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo in Arnhem, jij niet zeker
Wait moira is zwanger??????quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Je doet altijd singleplayer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik toch maar niet betalen voor iets wat ik nooit doe.
nee ik ben thuisquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo in Arnhem, jij niet zeker
Duurquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.gamecardwinkel.nl
Pauper site + ik ben een goedkoper alternatief.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.gamecardwinkel.nl
oh dan zijn we bij deze bff'squote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet. ik sla geen meisjes en gehandicapten
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben thuis
wat doe je in arnhem
quote:
Je slaat je dochterquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet. ik sla geen meisjes en gehandicapten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |