doe nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgende ibood hunt, watch and learn
KLB / Vervelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
waarom heb ik een vermoeden dat khazad-dum laura.b is?
Oké Frans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
KLB / Verveling
Zulke topics open ik niet
welke games?quote:
wat is daar precies mis mee dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een volwassen man die gaat gamen
Gvd wat triest.
Aldus de man met FOK! als uitlaatklep om zijn mislukte jeugd her te kunnen beleven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Dat is mijn probleem toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik lach om je infantiele gedrag en om het feit dat je pener in een koe hebt gestopt
Pleurt toch op, klapjostiquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Gezelligquote:
Dat ligt eraan of ik iets beters te doen hebquote:
nicequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig
eind van de maand als t goedi s
Wat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man met FOK! als uitlaatklep om zijn mislukte jeugd her te kunnen beleven.
xD
Lekker wijfquote:
uhm codquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke games?
[..]
wat is daar precies mis mee dan?
Niet ghost?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
weet nietquote:
oh jammerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
rot eens opquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet?
ik zei dat je kon opkankeren.
Op de Wii toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm cod
en dan
ff zoeken
oh black ops
alle woorden met kanker erin is een scheldwoordquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet?
ik zei dat je kon opkankeren.
ik durf niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we samen hem terug uitschelden.
jaquote:
dat heb ik best vaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had vandaag bijna mijn 3 maanden terug gekregen Xbox voor het eerst aangesloten maar de zin tot gamen was alweer over toen ik het deed
Heb je nog live nodig?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had vandaag bijna mijn 3 maanden terug gekregen Xbox voor het eerst aangesloten maar de zin tot gamen was alweer over toen ik het deed
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |