5 minuten*quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Denken dat er in 4 seconden iemand reageert op z'n paupertopic![]()
![]()
![]()
Godverdeteringquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef TwentyFourr het volgende:
http://oi41.tinypic.com/358qec6.jpg
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Denken dat er in 4 seconden iemand reageert op z'n paupertopic![]()
![]()
![]()
Ja is goed. Neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..
Mag ik in je kont plassen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit was wel heel ernstig qua tijd. Maar is natuurlijk ook een kut topic, maar wel een klacht he.. Dus..
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef EenKriek het volgende:
Ik ken dit. En over een week ga ik weer zeiken dat ik te weinig tijd heb om te leren.
Uhu, komt omdat je denkt dat je 2 weken de tijd hebt, terwijl de realiteit leert dat 75% van je kerstvakantie verneukt wordt door kerst en gerelateerde zaken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Het punt is ook dat ik te weinig tijd heb, maar nu heb ik gewoon echt geen zin.
Ja inderdaad. De dagen gaan ook zo snel voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:32 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Uhu, komt omdat je denkt dat je 2 weken de tijd hebt, terwijl de realiteit leert dat 75% van je kerstvakantie verneukt wordt door kerst en gerelateerde zaken.
En al die mensen om je heen maar bier drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De dagen gaan ook zo snel voorbij.![]()
Er wordt sowieso teveel van ons gevraagd qua studie.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |