quote:Op maandag 10 februari 2014 02:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw. Heb ik daarvoor 'Motherlover' gepauzeerd..
Geen dankquote:Op maandag 10 februari 2014 02:10 schreef Divje het volgende:
'I'm a motherlover. You're a motherlover. We should fuck eachothers mothers. Fuck eachothers moooooooms'![]()
Bij nader inzien bedank ik je inderdaad. Ben op 1 of andere manier bij Marshall Masters uitgekomen.quote:
Hier ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedank ik je inderdaad. Ben op 1 of andere manier bij Marshall Masters uitgekomen.
Omg lol. Dat had helemaal niks met dat nummer te maken dat LR postte. Zat op een andere tab in mn favorieten lijstjequote:
hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 02:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg lol. Dat had helemaal niks met dat nummer te maken dat LR postte. Zat op een andere tab in mn favorieten lijstjedupdupdupdudududupdup.
Ik ben niet zwanger (wel ooit een keer een trolletje gemacht n.a.v. een grapje van Hosselbeer, kan zomaar zijn dat er nog mensen in die waan leven), maar Mono is wel een hoogstaande persoonlijkheid, jaquote:
wtfquote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger (wel ooit een keer een trolletje gemacht n.a.v. een grapje van Hosselbeer, kan zomaar zijn dat er nog mensen in die waan leven), maar Mono is wel een hoogstaande persoonlijkheid, ja
Yolo is daadwerkelijk zwanger raken van deze Hosselbeer om je grap kracht bij te zetten.quote:
Hoezo zou ik zwanger raken van Hosselbeer? Die eer is voor een andere deerne weggelegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yolo is daadwerkelijk zwanger raken van deze Hosselbeer om je grap kracht bij te zetten.
Succes in deze opzet.
Toch vind ik de grap houden bij louter woorden niet zo Yolo. Word je daadwerkelijk zwanger dan heb je ze pas echt te pakken. Wat kan jou het schelen, yolo togquote:Op maandag 10 februari 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zwanger raken van Hosselbeer? Die eer is voor een andere deerne weggelegd.
Dat trolletje was een grapje van Oer dat hij mij feliciteerde met een jongetje en ik en Mono er dan serieus op in gingen dat ik zwanger was (van Mono, dus).
Was een goede (matige) garp.
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger benquote:Op maandag 10 februari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik de grap houden bij louter woorden niet zo Yolo. Word je daadwerkelijk zwanger dan heb je ze pas echt te pakken. Wat kan jou het schelen, yolo tog
Maar op zich, denk eens aan hoe Monokindjes er uit zouden zien. Hmm? Krijg je toch spontane voortplantingsdrang van of heb alleen ik dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger ben
En eerst maar eens m'n studie afmaken voordat ik bazenkindjes ga produceren.
Dat zit hem in de acceptatie. Zodra je omgeving het idee van een toekomstig kind in de armen sluit pleeg je abortusquote:Op maandag 10 februari 2014 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als ik daadwerkelijk zwanger ben is het toch geen grapje meer als ik zeg dat ik zwanger ben
En eerst maar eens m'n studie afmaken voordat ik bazenkindjes ga produceren.
Nee, dat heb ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar op zich, denk eens aan hoe Monokindjes er uit zouden zien. Hmm? Krijg je toch spontane voortplantingsdrang van of heb alleen ik dat?
Oh dat zou wel een goede (matige) garp zijn, jaquote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zit hem in de acceptatie. Zodra je omgeving het idee van een toekomstig kind in de armen sluit pleeg je abortus
Wellicht moet je Mono in het complot opnemen en je ouders als slachtoffer nemen. Dan is de voorbereiding ook iets minder stressvol.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook
Eigenlijk zou ik er gewoon zo veel mogelijk moeten maken omdat dat gewoon onze plicht is tegen deze verpauperende mensheid
Maar studie
[..]
Oh dat zou wel een goede (matige) garp zijn, ja
Nee, mijn ouders zijn lievquote:Op maandag 10 februari 2014 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je Mono in het complot opnemen en je ouders als slachtoffer nemen. Dan is de voorbereiding ook iets minder stressvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |