Jij denk dat je naar Cambridge kunt als je geld hebt?quote:
Hier zijn de universiteiten vrij toegankelijk met de juiste papieren, gewoon, voor iedereen. Dus zou het eigenlijk niet weten, en het boeit me niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij denk dat je naar Cambridge kunt als je geld hebt?![]()
Dan heb je werkelijk geen idee hoeveel rijke families er alleen al in London wonen die dat dolgraag zouden willen
Stu lult gewoon hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Ach, boeie dat ik niet volgens de norm ben. Sowieso normaal zijn.![]()
Op Cambridge en Oxford of zelfs LSE komen de beste mensen. Dat die uit het private onderwijs komen mag geen verassing zijn natuurlijk. Maar als er 10 rijke leerlingen zijn worden er maar 1 of 2 op Oxbridge toegelaten. De rest van de rijkelui moeten hun heil dus elders zoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Engeland ligt het iets gematigder ja, maar de echt grote universiteiten met diploma's waar je echt wat mee kunt zijn natuurlijk net zo erg voor de rijken.
Wat voor ervaring heb jij dan precies?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet nee, goed opgemerkt. Wel grappig trouwens, werkgevers zijn meer happig op mensen die wat ouder zijn en meer ervaring hebben dan jonkies die op hun 22ste al klaar zijn met 0,0 ervaring. Wellicht dat het daar anders is, maar in mijn vakgebied is het ongeveer zo.
Klaar nu? Mooi. Kusje.
Maar een blok is gelukkig wel voldoende om mijn FOK!-ervaring te bevorderen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op Cambridge en Oxford of zelfs LSE komen de beste mensen. Dat die uit het private onderwijs komen mag geen verassing zijn natuurlijk. Maar als er 10 rijke leerlingen zijn worden er maar 1 of 2 op Oxbridge toegelaten. De rest van de rijkelui moeten hun heil dus elders zoeken
Kortom, alleen geld is niet voldoende
Gosh, I almost forgotquote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Ach, boeie dat ik niet volgens de norm ben. Sowieso normaal zijn.![]()
Hier zijn ze ook vrij toegankelijk, voor de BESTE studenten. Niet voor iedereen. Dat is in Nederland niet anders. Niet elke imbeciel wordt toegelatenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier zijn de universiteiten vrij toegankelijk met de juiste papieren, gewoon, voor iedereen. Dus zou het eigenlijk niet weten, en het boeit me niet.
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor ervaring heb jij dan precies?
Is dat wat je tegen jezelf zegt?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?
Maar wat heeft dat verder met 'ervaring' te makenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hoger zijn opgeklommen kennen doorzettingsvermogen itt mensen die met twee vingers in hun neus vwo gehaald hebben. Nog meer?
Nee hoor, ik vind het ergens wel aandoenlijk zelfsquote:
Als je dat niet kan bedenken, ben je dom.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat verder met 'ervaring' te maken![]()
Moest wel, anders kon ik het verhaal na dequote:
Rez wat doe je hierquote:Op maandag 10 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Oh, nu praat ik tegen mezelf blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |