Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent al net zo zielig als Rez met je reacties
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
Welkom bij de 30k+ posters Ess
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 38614
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31839
5 essnhills - 30155
6 Moeraskat - 29509
7 Crazy-M - 29382
8 supersof - 29044
9 VoornaamAchternaam - 26389
10 NBT - 25466
Dan brandt het duidelijk niet hard genoegquote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.
Ik geloof dat ze het hier wel gezellig vondenquote:
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh Stuart, mijn hart brandt ook met de kracht van een duizend zonnen voor jou.
Ja, flikker op Rezquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.
Nou nou, duizend zonnen, dat is genoeg energie voor 100 miljoen miljard jaar ja. Wees gevleid.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan brandt het duidelijk niet hard genoeg![]()
Slaap lekkerquote:
Ja, da's waar. Het is maar dat figuur van de overkant.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat 'm nou gaan joh, het is stu maar.
Je bent Feyenoorder? 5 achter Ajax nu toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond het als dichtbijzijnde Feyenoord-supporter ook wel mooi
Soms is het beter als dingen verbrandenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, duizend zonnen, dat is genoeg energie voor 100 miljoen miljard jaar ja. Wees gevleid.
OMG, onze heilige Etsuquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez mag hier posten hoor, als je daarmee niet kan dealen, weet je Fopje te vinden.
Ja, kan jij dat wel aan met je vmbo niveauquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hihi, leuk woordgrapje. Zo slim, wow.
Hnng. Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent Feyenoorder? 5 achter Ajax nu toch?
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.quote:
Nee, pas sinds ik dat heb geleerd op de TU Delft.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kan jij dat wel aan met je vmbo niveau![]()
Je denkt dat ik Etsu nu mag?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.
De eeuwige studentquote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, pas sinds ik dat heb geleerd op de TU Delft.
Goed. Alles gehaald op één tentamen na. Maar dat is meer dan de meesten.quote:
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die je ook ooit haatte btw. Verandering is een mogelijk zolang je maar over je hart kunt strelen.
Na een half jaar al?quote:
Oh ja, je mag alleen mensen die helemaal fantastisch vinden hè.quote:
Kan je je p nog wel halen dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed. Alles gehaald op één tentamen na. Maar dat is meer dan de meesten.
Etsu, ik mag je niet. Soms heb ik minder moeite met je. Maar verder vind ik je maar een gladjanusquote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.
Tja. Algeheel geliefd zijn zoals ik heeft ook zo zijn keerzijde hoor. Het is een constante druk op mijn schouders.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stu is raar. Ene moment haat die me, dan vindt die me tof, en dan als ik iets over z'n gekaap zeg, gaat die persoonlijk worden en haat die me weer. Zo wispelturig als ik dus.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan ben je 'opeens' afgestuurd? Gaat snel bij jou danquote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na een half jaar al?Dan is een eeuwigheid wel erg kort.
[..]
Oh ja, je mag alleen mensen die helemaal fantastisch vinden hè.
Ik studeer pas een half jaar bedoel ik. Ik ben ook pas een half jaar een student. Dus niet eeuwig.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan ben je 'opeens' afgestuurd? Gaat snel bij jou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |