Die ander was gewoon huge! Oh en lampjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nadeel van een kleine puk zijn, ik heb wel eens een elleboog op m'n oog gehad
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier trouwens nog de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Dat ook! En hij voelde zich heel schuldigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ander was gewoon huge! Oh en lampjes
Ff een snelle. In de haven kun je volgens mij nog gratis parkeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
Het was idd-weer! Minder wind, lekker koel, droog. Garmin vergeten dus geen stats, maar pyramideloop: 300-500-800-500-300 en dan x2. Wat ging dat moeiteloos, niet eens buiten adem
Yur, stuk over de boulevard? Ik zoek nog een 10km trainingsrondje voor een clubje CPCers komende zondag, deels over parcours (incl boulevard). Tips?
Hey thanks! Goeie tip: in de haven parkeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff een snelle. In de haven kun je volgens mij nog gratis parkeren.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1261050
Edit - ik zie net dat ik niet de boulevard af ga op hetzelfde punt als het CPC-parcours..
De haven helemaal doorzigzaggen is sowieso een keertje leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey thanks!
Ik ga sowieso er zelf eentje uitstippelen, maar dit is ff een fijn voorbeeld
De hemel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef YUR het volgende:
Sjonge, het was veel lekkerder weer dan ik had verwacht! Droog, iets minder wind dan vanmiddag...Dus het werd een lekker ontspannen loopje over o.a. de boulevard van Scheveningen
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:28 schreef Frsh het volgende:
Toch maar even een klein rondje gedaan, vlak voor t wakker worden.
Respect voor zo'n ochtendloopje. Vooral als je daarna pas wakker wordtquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:28 schreef Frsh het volgende:
Toch maar even een klein rondje gedaan, vlak voor t wakker worden.
Geen idee....de meeste mensen hier die een app gebruiken, gebruiken Endomondo geloof ik. Die kent trouwens standaard livetracking, voor wat het waard is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Mgolovic het volgende:
Sinds kort gebruik ik Runtastic Pro, eigenlijk vooral vanwege de Live tracking functie. Bij Runkeeper, wat ik eerst gebruikte, kost een dergelijke functie redelijk wat geld, dus ben ik voor ¤ 5,- overgestapt naar Runtastic Pro.
Nu krijg ik alleen die Live tracking functie niet aan de praat. De instellingen in Runtastic staan goed, ik geef bij het starten van de sessie toestemming om Live tracking te activeren maar er gebeurt vervolgens niks op mijn Facebook pagina. Ook als ik klaar ben met hardlopen en ik wil mijn resultaten uploaden naar Runtastic geeft deze aan dat ik "waarschijnlijk ben uitgelogd van Facebook", terwijl ik gewoon ingelogd ben. Ik moet dan eerst uitloggen, opnieuw inloggen en dan kan ik pas mijn resultaten uploaden. Ik heb de app al opnieuw geīnstalleerd, zelfs mijn telefoon gereset, Facebook instellingen helemaal nagekeken maar niks helpt.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en belangrijker nog, is er iemand die een oplossing heeft?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef Quoi het volgende:
Die combi van langzame LDL (met flinke opbouw van km's) met intervaltraining begint echt z'n vruchten af te werpen. Mijn conditie is niet zo goed geweest als nu. Wederom fiets-trappen-sprintje zonder enige moeite & gister ging ook al zo lekker
Verschillende trainingstempo's en LDL niet te hard is zo'n beetje mijn recept
/blijeimodus
[..]
Respect voor zo'n ochtendloopje. Vooral als je daarna pas wakker wordtIk lig dan eindeloos te snoozen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee....de meeste mensen hier die een app gebruiken, gebruiken Endomondo geloof ik. Die kent trouwens standaard livetracking, voor wat het waard is.
Daar had je vast een goede reden voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef Mgolovic het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit met Endomondo begonnen maar ben daarna al snel overgestapt naar Runkeeper. Weet alleen niet meer waarom.
ik heb wel een runtastic account, maar ik gebruik geen runtastic app, en uploaden naar FB doe ik al helemaal niet aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Mgolovic het volgende:
Sinds kort gebruik ik Runtastic Pro, eigenlijk vooral vanwege de Live tracking functie. Bij Runkeeper, wat ik eerst gebruikte, kost een dergelijke functie redelijk wat geld, dus ben ik voor ¤ 5,- overgestapt naar Runtastic Pro.
Nu krijg ik alleen die Live tracking functie niet aan de praat. De instellingen in Runtastic staan goed, ik geef bij het starten van de sessie toestemming om Live tracking te activeren maar er gebeurt vervolgens niks op mijn Facebook pagina. Ook als ik klaar ben met hardlopen en ik wil mijn resultaten uploaden naar Runtastic geeft deze aan dat ik "waarschijnlijk ben uitgelogd van Facebook", terwijl ik gewoon ingelogd ben. Ik moet dan eerst uitloggen, opnieuw inloggen en dan kan ik pas mijn resultaten uploaden. Ik heb de app al opnieuw geīnstalleerd, zelfs mijn telefoon gereset, Facebook instellingen helemaal nagekeken maar niks helpt.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en belangrijker nog, is er iemand die een oplossing heeft?
Meer geruststelling voor mijn vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar had je vast een goede reden voor
Uit pure nieuwsgierigheid: Waarom is de livetracking zo belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |