Die ander was gewoon huge! Oh en lampjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nadeel van een kleine puk zijn, ik heb wel eens een elleboog op m'n oog gehad
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier trouwens nog de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Dat ook! En hij voelde zich heel schuldigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ander was gewoon huge! Oh en lampjes
Ff een snelle. In de haven kun je volgens mij nog gratis parkeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
Het was idd-weer! Minder wind, lekker koel, droog. Garmin vergeten dus geen stats, maar pyramideloop: 300-500-800-500-300 en dan x2. Wat ging dat moeiteloos, niet eens buiten adem
Yur, stuk over de boulevard? Ik zoek nog een 10km trainingsrondje voor een clubje CPCers komende zondag, deels over parcours (incl boulevard). Tips?
Hey thanks! Goeie tip: in de haven parkeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff een snelle. In de haven kun je volgens mij nog gratis parkeren.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1261050
Edit - ik zie net dat ik niet de boulevard af ga op hetzelfde punt als het CPC-parcours..
De haven helemaal doorzigzaggen is sowieso een keertje leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey thanks!
Ik ga sowieso er zelf eentje uitstippelen, maar dit is ff een fijn voorbeeld
De hemel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef YUR het volgende:
Sjonge, het was veel lekkerder weer dan ik had verwacht! Droog, iets minder wind dan vanmiddag...Dus het werd een lekker ontspannen loopje over o.a. de boulevard van Scheveningen
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:28 schreef Frsh het volgende:
Toch maar even een klein rondje gedaan, vlak voor t wakker worden.
Respect voor zo'n ochtendloopje. Vooral als je daarna pas wakker wordtquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:28 schreef Frsh het volgende:
Toch maar even een klein rondje gedaan, vlak voor t wakker worden.
Geen idee....de meeste mensen hier die een app gebruiken, gebruiken Endomondo geloof ik. Die kent trouwens standaard livetracking, voor wat het waard is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Mgolovic het volgende:
Sinds kort gebruik ik Runtastic Pro, eigenlijk vooral vanwege de Live tracking functie. Bij Runkeeper, wat ik eerst gebruikte, kost een dergelijke functie redelijk wat geld, dus ben ik voor ¤ 5,- overgestapt naar Runtastic Pro.
Nu krijg ik alleen die Live tracking functie niet aan de praat. De instellingen in Runtastic staan goed, ik geef bij het starten van de sessie toestemming om Live tracking te activeren maar er gebeurt vervolgens niks op mijn Facebook pagina. Ook als ik klaar ben met hardlopen en ik wil mijn resultaten uploaden naar Runtastic geeft deze aan dat ik "waarschijnlijk ben uitgelogd van Facebook", terwijl ik gewoon ingelogd ben. Ik moet dan eerst uitloggen, opnieuw inloggen en dan kan ik pas mijn resultaten uploaden. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, zelfs mijn telefoon gereset, Facebook instellingen helemaal nagekeken maar niks helpt.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en belangrijker nog, is er iemand die een oplossing heeft?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef Quoi het volgende:
Die combi van langzame LDL (met flinke opbouw van km's) met intervaltraining begint echt z'n vruchten af te werpen. Mijn conditie is niet zo goed geweest als nu. Wederom fiets-trappen-sprintje zonder enige moeite & gister ging ook al zo lekker
Verschillende trainingstempo's en LDL niet te hard is zo'n beetje mijn recept
/blijeimodus
[..]
Respect voor zo'n ochtendloopje. Vooral als je daarna pas wakker wordtIk lig dan eindeloos te snoozen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee....de meeste mensen hier die een app gebruiken, gebruiken Endomondo geloof ik. Die kent trouwens standaard livetracking, voor wat het waard is.
Daar had je vast een goede reden voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef Mgolovic het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit met Endomondo begonnen maar ben daarna al snel overgestapt naar Runkeeper. Weet alleen niet meer waarom.
ik heb wel een runtastic account, maar ik gebruik geen runtastic app, en uploaden naar FB doe ik al helemaal niet aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Mgolovic het volgende:
Sinds kort gebruik ik Runtastic Pro, eigenlijk vooral vanwege de Live tracking functie. Bij Runkeeper, wat ik eerst gebruikte, kost een dergelijke functie redelijk wat geld, dus ben ik voor ¤ 5,- overgestapt naar Runtastic Pro.
Nu krijg ik alleen die Live tracking functie niet aan de praat. De instellingen in Runtastic staan goed, ik geef bij het starten van de sessie toestemming om Live tracking te activeren maar er gebeurt vervolgens niks op mijn Facebook pagina. Ook als ik klaar ben met hardlopen en ik wil mijn resultaten uploaden naar Runtastic geeft deze aan dat ik "waarschijnlijk ben uitgelogd van Facebook", terwijl ik gewoon ingelogd ben. Ik moet dan eerst uitloggen, opnieuw inloggen en dan kan ik pas mijn resultaten uploaden. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, zelfs mijn telefoon gereset, Facebook instellingen helemaal nagekeken maar niks helpt.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en belangrijker nog, is er iemand die een oplossing heeft?
Meer geruststelling voor mijn vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar had je vast een goede reden voor
Uit pure nieuwsgierigheid: Waarom is de livetracking zo belangrijk?
Ja ook weer waarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als er zo'n grote reus als jou in de weg loopt (NOFI) dan bedenken ze zich ook wel 2 keer voor ze een elleboog in je zij planten.
Helderquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:24 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Meer geruststelling voor mijn vrouw. Ik loop redelijk wat buiten de bebouwde kom, en aangezien ik nu vooral in het donker loop vind ze het prettig dat ze kan zien waar ik ben. En het leek de kinderen leuk via de zelfde functie papa aan te moedigen.
Je hebt ook wel apart de Facebook app op je telefoon geïnstalleerd staan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:24 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Meer geruststelling voor mijn vrouw. Ik loop redelijk wat buiten de bebouwde kom, en aangezien ik nu vooral in het donker loop vind ze het prettig dat ze kan zien waar ik ben. En het leek de kinderen leuk via de zelfde functie papa aan te moedigen.
De Asics shoe-advisor geeft aan dat de GEL-FUJITRABUCO NEUTRAL geschikt is voor een overpronerende loper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Frsh het volgende:
Ik zie net dat de Asics Fuji Trabuco er ook in 'neutral' zijn. Ik dacht altijd dat er alleen een corrigerende versie was. Weet iemand dit? Kan iemand dit bevestigen? Zou mijn nieuwe schoenenkeuze een stuk eenvoudiger maken...
ASICS
Ik krijg een beetje het idee dat de doelgroep voor die run met name vrouwelijk is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:46 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://www.plannederland.nl/towerrun
Zitten wel wat haken en ogen aan deze wedstrijd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Stil vandaag. Iedereen is of aan het werk, of aan het lopen nu het nog enigszins elementvrij weer is.
Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.Vanavond juist lekker tegen de storm in lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zaterdag overigens niet voor de testloop, maar voor een gewone langzame duurloop. Wellicht zien we elkaar nog even in de kantine.F means you're fucked
Terwijl het zaterdag nog veel harder zal waaienquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Vanavond juist lekker tegen de storm in lopen
Ik ga zaterdag overigens niet voor de testloop, maar voor een gewone langzame duurloop. Wellicht zien we elkaar nog even in de kantine.
Maar die geeft me iets veel te weinig ondersteuning... Ik heb nu de GEL-FUJITRAINER, en die loopt als een trein, maar daar zit dan weer net te weinig profiel/grip onder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef YUR het volgende:
[..]
De Asics shoe-advisor geeft aan dat de GEL-FUJITRABUCO NEUTRAL geschikt is voor een overpronerende loper.
http://www.asics.nl/runni(...)gender=1&pronation=2
Waarom ze m dan Neutral noemen....geen idee
De GEL-FUJIELITE is de trailschoen die geschikt is voor de neutrale lopert
Stil vandaag. Iedereen is of aan het werk, of aan het lopen nu het nog enigszins elementvrij weer is.
Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.Kijk, nou weet ik ook eens waar ik op kan letten. Iets eerlijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
druk aan 't werk idd![]()
Die staat niet eens in de Shoeadvisorquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Maar die geeft me iets veel te weinig ondersteuning... Ik heb nu de GEL-FUJITRAINER, en die loopt als een trein, maar daar zit dan weer net te weinig profiel/grip onder.
http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-therequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Die staat niet eens in de Shoeadvisor
Als de trainer te weinig profiel heeft, lijkt de attack inderdaad de volgende optiequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Frsh het volgende:
[..]
http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-there
Misschien toch maar de FUJI ATTACK eens aantrekken, dat kan ook nog
Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.Nauurlijk hard aan het werk, maar ga nog wel lopen straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met elementen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Frsh het volgende:
Ik zie net dat de Asics Fuji Trabuco er ook in 'neutral' zijn. Ik dacht altijd dat er alleen een corrigerende versie was. Weet iemand dit? Kan iemand dit bevestigen? Zou mijn nieuwe schoenenkeuze een stuk eenvoudiger maken...
ASICS
Das inderdaad een goede. Eens kijken of ik nog naar t Leidseplein moet binnenkort.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.
Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef Nanook24 het volgende:
Frsh, Wat was je vroeg!Stiekem vind ik jouw loopjes alleen al leuk omdat het bekend terrein is.
Ik wil heel graag lopen maar de tandarts heeft maandag een kies getrokken en alles wat ik doe dendert nog steeds door in mijn kaak dus maar even niet.
Wel ben ik vanmorgen bij de podoloog geweest waar bleek dat ik bij mij linker voet bijna het hele middenstuk niet op de grond zet en ik inderdaad proneer. Ze gaat dus zooltjes voor me maken om e.e.a. te corrigeren.
Wat ik wel apart vond was dat ze mijn Asics GT-2000 een neutrale schoen vond. Volgens haar had een anti-pronatie schoen ook een verhard blok in de hak en dat hebben deze schoenen niet. Volgende week kan ik mijn zooltjes al ophalen, ik ben benieuwd.
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!
Ik loop nog met Evy, maar vind het niet zo heel fijn. Toch maar op zoek naar iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.
Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopenEhhh ik zou voor je gesprek even uitvinden wat die man precies doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |