Ik dam liever bij de openhaard met een glas whisky, maar ga je gangquote:
Keihard proberen te glimlachen als er een fotograaf staat, terwijl je van binnen dood gaat, maakt ook altijd dat je jezelf weer een beetje beter voelt. Soberso, glimlachen. Of leuk naar de zon kijken (Hai Zon!), of naar de wolken. /inb4 Frsh=hippiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso is m'n 'ik kan niet meer'-tactiek er een van doen alsof het allemaal makkelijk en lekker gaat en juist extra de marshals bedanken en mensen onderweg groeten zodat ik pijntjes even kan vergetenToegeven aan pijntjes en vermoeidheid (er constant aan denken in elk geval) is funest hier!
Ik drink de whisky liever op, en dam op een dambord met damstukken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik dam liever bij de openhaard met een glas whisky, maar ga je gang
Frsh! Hippie!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef Frsh het volgende:
[..]
Keihard proberen te glimlachen als er een fotograaf staat, terwijl je van binnen dood gaat, maakt ook altijd dat je jezelf weer een beetje beter voelt. Soberso, glimlachen. Of leuk naar de zon kijken (Hai Zon!), of naar de wolken. /inb4 Frsh=hippie
En dan zing je: hé zon / kom maar op / ik ben óveral voor in / kijken wie het langst kan stralen / en ik denk dat ik win!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef Frsh het volgende:
[..]
Keihard proberen te glimlachen als er een fotograaf staat, terwijl je van binnen dood gaat, maakt ook altijd dat je jezelf weer een beetje beter voelt. Soberso, glimlachen. Of leuk naar de zon kijken (Hai Zon!), of naar de wolken. /inb4 Frsh=hippie
Komt dit uit je K3 repertoire?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dan zing je: hé zon / kom maar op / ik ben óveral voor in / kijken wie het langst kan stralen / en ik denk dat ik win!
duikt weer snel terug in de slangenkuil die werk heet![]()
Schande, nee!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt dit uit je K3 repertoire?
Ik ga huilen als het écht van K3 blijkt te zijn![]()
![]()
Die mensenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Die supporters.. tja daar heb ik de eerste paar wedstrijden ook wel aan moeten wennen.
Ik loop het snot uit mijn ogen, wetende dat ik er niet als een mooie loper uitzie en loop liever dan ongezien door doing my own thing.
Maar toch, als iemand zoals zondag dan naast de zijlijn in de pisregen op een zwaar stuk van het parcour staat, zijn best doet om je naam te kunnen lezen van het startnummer en dan voluit brult " KOM OP KLUIZENAAR, JE KAN HET!!! " heb ik daar veel respect voor. Thumps up en smile![]()
En ach als iemand dan roept "je bent er bijna" terwijl ik beter weet.. roep ik wel terug "ja, jij ook!" en zie hem nooit meer.
Begin zelfs te genieten van die hoempa muziek onderweg, ook die mensen staan in de kou een beetje sfeer te maken voor iets wat ik graag wil doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind toeschouwers altijd wel leuk. En als ze niet leuk zijn gooi ik ze languit in zee.
Ik ben een uitverkoren loperquote:Beste Guard,
Je bent ingeschreven voor de Regte Heide Cross.
Dat betekent dat jij op 23 februari meedoet aan de Regte Heide Cross. Leuk dat je tot de uitverkoren lopers behoort die deze eerste officiële editie van de Regte Heide Cross mogen meemaken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind toeschouwers altijd wel leuk. En als ze niet leuk zijn gooi ik ze languit in zee.Bij de 7HL stonden er mensen met een bord: dit is de laatste klim! In werkelijkheid moest de klim net na de 10 km (meen ik) nog komen. Dat heeft me wel eventjes van de wijs gebracht (en meer mensen, hoorde ik achteraf).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Languit in zee gooien lukte toen niet
Jammer dat daar geen beelden van zijn overigens.
Ik een rode...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik ben een blauwe loper!
Heb jij KLUIZENAAR op je startnummer staan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Die supporters.. tja daar heb ik de eerste paar wedstrijden ook wel aan moeten wennen.
Ik loop het snot uit mijn ogen, wetende dat ik er niet als een mooie loper uitzie en loop liever dan ongezien door doing my own thing.
Maar toch, als iemand zoals zondag dan naast de zijlijn in de pisregen op een zwaar stuk van het parcour staat, zijn best doet om je naam te kunnen lezen van het startnummer en dan voluit brult " KOM OP KLUIZENAAR, JE KAN HET!!! " heb ik daar veel respect voor. Thumps up en smile![]()
En ach als iemand dan roept "je bent er bijna" terwijl ik beter weet.. roep ik wel terug "ja, jij ook!" en zie hem nooit meer.
Begin zelfs te genieten van die hoempa muziek onderweg, ook die mensen staan in de kou een beetje sfeer te maken voor iets wat ik graag wil doen.
Dat krijg je met die drukke loopjes waar je elkaar in de weg loopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, een rode loper..... daar wordt doorgaans overheen gelopen.
Het is er goed weer voor...ik vertrek straks ook, voor 90 minuten. En morgenavond mag ik weer door het mooie herfstweer heenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef Lastpost het volgende:
Toeschouwers.![]()
Of ze nu stil aan de kant staan, je iets toeschreeuwen, iets lulligs zeggen of gewoon klappen. Ik vind het gewoon tof dat er mensen aan de kant blijven staan ongeacht of ze nu specifiek voor iemand zijn gekomen of niet.
Dat zit er zo meteen niet in vrees ik, dan staat m'n 10km rondje weer op het programma, jippie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is geen druk loopje, want het is voor de uitverkorenenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die drukke loopjes waar je elkaar in de weg loopt.
JA.. want IK BEN GEK mocht niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij KLUIZENAAR op je startnummer staan?
Lekker rustig aan doen nu. Je hebt jezelf al "bewezen" de afstand aan te kunnen. Doe het een weekje rustig en als je enkel weer beter voelt weer wat kilometers gaan makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef mosselmossel het volgende:
Mja, ik ben dus gister niet geweest. Toch last van mijn enkel. Vandaag is het al minder, dus ik kijk gewoon hoe het donderdag ermee staat.
Normaal gesproken wel ja. De drempel waar je overheen moet is net iets groter dan anders maar als je eenmaal bezig bent gaat het wel, en het voldane gevoel (en de warme douche) achteraf is des te beter!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
Trotseren jullie eigenlijk weer en wind om te lopen?Wou vanavond eigenlijk les 8 van Evy doen, maar het regent nu al een paar uur stevig door, en dat gecombineerd met stevige windvlagen weerhoudt mij er nogal van om me om te kleden
Zolang het verantwoord is wel. En het is niet zo snel onverantwoord..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
Trotseren jullie eigenlijk weer en wind om te lopen?Wou vanavond eigenlijk les 8 van Evy doen, maar het regent nu al een paar uur stevig door, en dat gecombineerd met stevige windvlagen weerhoudt mij er nogal van om me om te kleden
Zoals je merkt gaan 'we' gewoon door. Niks aan het handje hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
regen tijdens lopen vind ik heerlijk... krijg normaal zo warm maar dan koel je lekker afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
Ik had ook geen zin, maar ik had gisteren al gemiept in plaats van gelopen, en heb mezelf vandaag de deur uit geschoptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
Haha, het is duidelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik had ook geen zin, maar ik had gisteren al gemiept in plaats van gelopen, en heb mezelf vandaag de deur uit geschoptEn zoals anderen al opmerkten, als je eenmaal loopt, heb je geen of weinig last meer van de regen. Ging lekker
![]()
Dus: niet miepen maar lopen. Tot zo!
*stil**mooi*quote:
Ik heb bij de Safari Run nog getwijfeld om er Guppy op te laten zetten. Paste ook zo mooi in het thema en alles. Maar toch niet gedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij KLUIZENAAR op je startnummer staan?
Als er zo'n grote reus als jou in de weg loopt (NOFI) dan bedenken ze zich ook wel 2 keer voor ze een elleboog in je zij planten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Eigenlijk alleen gemerkt bij de start dat de snelle lopers (die eigenlijk gewoon eerder in het startvak moeten gaan staan) wel langs komen vliegen. Nooit geen duw of trekwerk van gehad verder.
Nadeel van een kleine puk zijn, ik heb wel eens een elleboog op m'n oog gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als er zo'n grote reus als jou in de weg loopt (NOFI) dan bedenken ze zich ook wel 2 keer voor ze een elleboog in je zij planten.
Ikzelf heb er trouwens nooit last van, maar ik kijk dan ook af en toe naar achteren of er niemand langs moet, als ik zelf inhaal ook en vaak wijs ik zelfs altijd even als ik ga inhalen zodat ze achter me ook weten hoe en wat. /Voorbeeldige loper.
Als jij even wilt hobbelen en je voelt dat je lichaam dat toestaat gewoon doen. Als je dan echter de dag erna twijfelt, dan niet doen. Gezond verstand, etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef flipsen het volgende:
Tot nu toe hou ik me aan de 3x per week (ma/wo/vr) met mijn schemaatje. Gisteren dus gelopen, wilde eigenlijk vandaag ook stiekem wel even rennen. Maar morgen "moet" ik weer samen met mijn vrouw. Is het verstandiger om nu binnen te blijven? We hebben het niet over kilometers lang rennen in rondjes van 4:30 heGewoon paar keer rennen, paar keer rust. Misschien schemaatje van morgen al proberen, maar ben bang dat ik dan morgen nergens meer ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |