quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:37 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme rot op met die tyfus mensenrechten
Biertjes drinken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat Putin in het Holland House?
Ik word helemaal strontziek dat ze het er alleen maar over kunnen hebben al een jaar langquote:
Poetin drinkt geen bier. Daarmee poetst hij z'n tandenquote:
Gaat hard he?quote:
quote:
Kom sprinten danquote:
In VBL is dit juist een gehaat gifje.quote:
blijkbaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het brein van velen eenzijdig is.
Post hem daar danquote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL is dit juist een gehaat gifje.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Mex.
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Die Wennemars stelt vragen die je van iemand verwacht die nooit schaatsen volgt, niet van iemand die jarenlang zelf aan de top heeft gestaan..
De televisiekijker is dom. Of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Die Wennemars stelt vragen die je van iemand verwacht die nooit schaatsen volgt, niet van iemand die jarenlang zelf aan de top heeft gestaan..
Precies, we zijn hier voor de gouden meedaljes.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:37 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme rot op met die tyfus mensenrechten
Ga je lekker met UI? Wat is dat voor abortus.quote:
De ene stap?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
Dadelijk komt Cheryl Maas ook nog![]()
Hoop dat Erben haar run ook stap voor stap wil doornemen
En dan vertrek je en wat denk je dan op het moment dat je die eerste eenvoudige rail op gaat?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je lekker met UI? Wat is dat voor abortus.
Is ie snel klaar, inclusief stotteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
kut verdomme protestquote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef -0- het volgende:
[..]
En dan vertrek je en wat denk je dan op het moment dat je die eerste eenvoudige rail op gaat?
Niet te voorzien inderdaad, moet je die voor de rest van je leven gebruiken?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap verloren.
Groningen - Heerenveen was onvoorzien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij helpt de luchtcirculatie.
Hoe voelt dat nu. Falen bij een simpele grind op een toernooi waar je 4 jaar naar toe gewerkt hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
bron?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Van Gennip, voorloopster in het gebruik van EPO.
anus xdquote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag een leuke post van Mexicanusbakker
Totdat Groningen weer wint.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet te voorzien inderdaad, moet je die voor de rest van je leven gebruiken?
Die gaan degraderenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Totdat Groningen weer wint.
Dus ongetwijfeld ja.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Totdat Groningen weer wint.
Dus ongetwijfeld ja.
Nou dat nou ook weer nietquote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ziet er jonger uit dan Naomi van As.
Ik verwijs naar je eigen post, wandelende pvc buis.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een leuke post van Pascanus
Mocht toen nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Van Gennip, voorloopster in het gebruik van EPO.
Wat was dat voor leuke postquote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwijs naar je eigen post, wandelende pvc buis.
[..]
Mart zit de hele week bij P&W geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef The_Avatar het volgende:
Als mart er niet meer is . komt deze bagger. Volendam
trolllquote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet even 3FM op hoor voor echt goede muziek.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
* Cee leunt achterover om te kijken hoe dit topic geniet van de komende minuten.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet even 3FM op hoor voor echt goede muziek.
Hoeveel CD's van Nick en Simon heb jij?quote:
3 van Nick, 1 van Simonquote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel CD's van Nick en Simon heb jij?
Allemaalquote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel CD's van Nick en Simon heb jij?
Er is altijd wel 1 die het leuk vindtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
* Cee leunt achterover om te kijken hoe dit topic geniet van de komende minuten.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer gaan jullie weer naar huis?
Die mocht idd niet ontbrekenquote:
Baasje die Henryquote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer gaan jullie weer naar huis?
Vooral ernstig door Eurlingsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef thettes het volgende:
Wat een flopshow tot nog toe. Terwijl gisteren best leuk was.
Typische glijerige bobo. Doe uit dat licht.quote:
Ze verenigt het Nederlandse volk. Tegen haar.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Camiel geeft Cheryl een compliment voor haar fantastische prestatie
Die eeuwige neppe glimlach is vooralquote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typische glijerige bobo. Doe uit dat licht.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef kilon het volgende:
Alsof ze al 5 keer goud heeft gepakt deze Spelen. Het is alleen nog maar 1 goud dat al 99.99999(% zeker was.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar zit Kleintje Pils nu.
Mooie post.quote:
quote:
Vind dit wel iets anders..quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Maas trouwens, die krijgt nu 4 jaar lang net zo veel emmers stront over zich als Van Calker
Poetin is vandaag komen onderhandelen of we ze niet alsjeblieft terug wilden hebben, maar Humberto Tan hield voet bij stuk.quote:
Wie?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Maas trouwens, die krijgt nu 4 jaar lang net zo veel emmers stront over zich als Van Calker
En terecht, zo iemand moet je toch niet op een snowboard zetten?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
En terecht. Die kon er helemaal geen klote van.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ja natuurlijk, maar omdat het nu zo mis is gelopen denkt iedereen meteen dat ze iemand is die normaal 15756e op de wereldranglijst staat ofzoquote:
Dolfgodquote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie is die gast met die baard
Sheryl Maasquote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie is die gast met die baard
en terecht.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Een wereldtopper? Ja op zich welquote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En terecht, zo iemand moet je toch niet op een snowboard zetten?
Je bedoelt die coach? Denk het niet nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, met deze gozer winnen we de oorlog.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
Is die gast Rabbijn in het dagelijks leven?
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi een Fokker, een politicus en twee potten
3 dagen nodig om zijn baard door te zoeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Laten we hopen dat deze man gefouilleerd is.
Nee, het is baart. Net zoals het hont is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |