Vind dit wel iets anders..quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Maas trouwens, die krijgt nu 4 jaar lang net zo veel emmers stront over zich als Van Calker
Poetin is vandaag komen onderhandelen of we ze niet alsjeblieft terug wilden hebben, maar Humberto Tan hield voet bij stuk.quote:
Wie?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Maas trouwens, die krijgt nu 4 jaar lang net zo veel emmers stront over zich als Van Calker
En terecht, zo iemand moet je toch niet op een snowboard zetten?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
En terecht. Die kon er helemaal geen klote van.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ja natuurlijk, maar omdat het nu zo mis is gelopen denkt iedereen meteen dat ze iemand is die normaal 15756e op de wereldranglijst staat ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |