SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Marktaandeel zegt niets. Gisteren had de 5 kilometer een marktaandeel van 81%. Dat wil zeggen dat op dat moment 81% van de mensen die tv keken naar Schaatsen keken.quote:
Leon Haan.quote:
Het is maar de sprint, anders ben je meteen kansloos.quote:
Ze zijn nu niet meer live?quote:
Dat zegt dat toch juist iets?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Marktaandeel zegt niets. Gisteren had de 5 kilometer een marktaandeel van 81%. Dat wil zeggen dat op dat moment 81% van de mensen die tv keken naar Schaatsen keken.
Ah. Ja. Duidelijk.quote:
quote:
Nederlandse commentator doet alsof zij een soort maat der dingen is bij het langlaufenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef Columbiafan het volgende:
Sachenbacher toch te traag in het langlaufen hoor, wel keurige prestatie
Die was al de snelste na de tweede keer schieten en heeft haar voorsprong nog iets uitgebouwd.quote:
Dopingquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vlak voor de finish lag ze nog 3,5 seconden achter.
Was onderweg langzamer, tot net voor de streep.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was al de snelste na de tweede keer schieten en heeft haar voorsprong nog iets uitgebouwd.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Dit zijn de vrouwen btw en niet de mannen.
S'avonds op prime-time wel, overdag kun je er niet zoveel mee, omdat niet zoveel mensen uberhaupt tv kijken.quote:
Dat komt nogquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mooie sport, het zou alleen nog leuker worden als ze allemaal tegelijk starten zoals in de skiathlon vanmorgen
Fantastisch jaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:01 schreef Columbiafan het volgende:
Kuzmina![]()
![]()
Gaat hier gewoon haar Olympische titel verlengen toch
Laura moet nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland gaat weer geen medaille halen hoor
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef wimderon het volgende:
Maakaarienen spreek je zo niet uit, Leon.
Flattland ook niet op voorhand afschrijven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Of nou ja, Semerenko moet nog naar de 2e schietbeurt.
Precies dit.quote:Nostradamus maakt het wel leuker om te kijken
Jammer dat ik het alleen elke keer fout heb![]()
Zeker niet, en ook nog Dorin, of de andere Semerenko, Zaitseva, Dahlmeier of een grotere verrassingquote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flattland ook niet op voorhand afschrijven.
moet die nog starten of heb ik haar gemist?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flattland ook niet op voorhand afschrijven.
Foutloze Kuzmina verslaan dat zou wel een ferme stunt zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker niet, en ook nog Dorin, of de andere Semerenko, Zaitseva, Dahlmeier of een grotere verrassing
Die moet nog bij de eerste schietbeurt aankomen in elk geval.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef komrad het volgende:
[..]
moet die nog starten of heb ik haar gemist?
Allemaal Vullen of Voelen gelezen.quote:
Geil boekje?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Allemaal Vullen of Voelen gelezen.
Ik denk steeds dat het Noren zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Steven184 het volgende:
Ik kan trouwens niet wennen aan de rode pakken voor de Zwitsers.
Wilfriet Genee heeft wel een lekker wijf ja.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het Noren zijn.
Wel goed geschoten.quote:
zeker, leuk dat ze tweede staat. Semerenko zal er nog wel tussen komenquote:
Nu kan dat niet meer.quote:
Dit zal ik niet ontkennen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mansjester is bang voor de armen en geweren van biathletes.
Maar ik had wel gelijk, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit zal ik niet ontkennen.
Al moet je wel toegeven dat je mijn angst voor hun geweren redelijk in mijn mond hebt gelegd
Ja hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk, toch?
Minuut voor jouw reactie veranderde de nummer 3 nog, weet niet of je dat al had gezien?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de top 3 niet meer veranderen. Of heb ik wat gemist?
Ja, daarom zei ik het ook daarna.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Minuut voor jouw reactie veranderde de nummer 3 nog, weet niet of je dat al had gezien?
Nummer 2 tot en met 30 binnen de minuut, belooft wat voor de achtervolging.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Close wedstrijd wel voor de ereplaatsen
Hopelijk straks ook Felixquote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel opvallend, we hebben dit openingsweekend vooral veel kampioenen die al op eerdere Spelen goud haalden. Kramer, Wüst, Bjoerndalen, Cologna, Bjoergen, nu waarschijnlijk Kuzmina.
En Morgenstern?quote:
Mass startquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
is er ook nog een onderdeel dat ze allemaal in 1 keer starten? dat lijkt me veel spannender om te zien
En relay ook toch? Dat was wel echt super spannend volgens mij.quote:
Dat wordt een spektakelstuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nummer 2 tot en met 30 binnen de minuut, belooft wat voor de achtervolging.
Soukalova was toch ook wel verbazend sterk in het langlaufen, benieuwd wat zij kan de komende dagen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En relay ook toch? Dat was wel echt super spannend volgens mij.
Idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan schakelen want we hebben Kuzmina bij de microfoon staan"
"Ja 10 seconden geleden was Kuzmina hier, toen kwam een official en die nam haar mee, terug naar jullie."
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan schakelen want we hebben Kuzmina bij de microfoon staan"
"Ja 10 seconden geleden was Kuzmina hier, toen kwam een official en die nam haar mee, terug naar jullie."
Met nu de medaille-uitreiking.quote:
Ja johquote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit jij te kijken? De herhaling van 4 jaar terug?
Nee toen volgde ik alleen het schaatsen. Ik heb vorige week ook alle shorttrack afstanden gezien uit 2010.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet de uitslag hier spoileren aub!
Wel cool dat je met terugwerkende kracht ook andere sporten gaat kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee toen volgde ik alleen het schaatsen. Ik heb vorige week ook alle shorttrack afstanden gezien uit 2010.
Zeker wel....de enige reden om niet te starten is als het zicht zo slecht is dat de sthleten de schijven niet meer kunnen zien bij het schieten. Gebeurde onlangs nog bij een WorldCup. (plotselinge hevige mist)quote:
Gelukkig, hopen dat OEB nu echt definitief Daehlie voorbij gaat in de medaillespiegel en de allergrootste wintersporter ooit wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker wel....de enige reden om niet te starten is als het zicht zo slecht is dat de sthleten de schijven niet meer kunnen zien bij het schieten. Gebeurde onlangs nog bij een WorldCup. (plotselinge hevige mist)
Bij regen, sneeuw e.d. gaat het gewoon door.
Daehli was ook een gigant in zijn tijd. Van mij mag OEB winnen, maar ik heb er een hard hoofd in....had ik eergisteren ook, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gelukkig, hopen dat OEB nu echt definitief Daehlie voorbij gaat in de medaillespiegel en de allergrootste wintersporter ooit wordt![]()
Anders de estafette maarquote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daehli was ook een gigant in zijn tijd. Van mij mag OEB winnen, maar ik heb er een hard hoofd in....had ik eergisteren ook, dus dat zegt niet zoveel.
Ook wel wat van heywoodu geleerd hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk he als je opeens bekende namen tegenkomt.
Fourcade is dan weer geen favoriet van mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook wel wat van heywoodu geleerd hoor![]()
Martin Fourcade
Bedankt voor je tweevoudige perspectief.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef Mr.West het volgende:
[..]
Ja zo'n mooi achtergrondgeluid
[..]
Lekker achtergrond geluidje ja
Ja het was de koploper iddquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef Szura het volgende:
Vloog er eentje uit de bocht, volgens mij die Canadees aan kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was z'n ski ook afgebrokenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef Dasjonny het volgende:
Le Guellec wel veel tijd verloren met die val zeg...
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is ook gewoon op zdf heSchaatsen op tv, biatlon op de streams. Althans, ik doe een poging tot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
hier andersom totdat de nedergoden moetenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schaatsen op tv, biatlon op de streams. Althans, ik doe een poging tot.
Hier andersom, ik mis liever een minder boeiende rit bij het schaatsen dan een beslissende schietbeurtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schaatsen op tv, biatlon op de streams. Althans, ik doe een poging tot.
Ja dat was welquote:
Fourcade is een baas hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Zorro het volgende:
De duitsers vonden het schandalig. En terecht.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Zorro het volgende:
De duitsers vonden het schandalig. En terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fourcade - cool oder arrogant?Wat deed ie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor Fourcade trouwens dat hij dan ook zijn gouden medaille heeft.
Na het laatste schieten ging hij niet meteen door naar de finish, maar ging juichen, terwijl zijn concurrenten naast hem nog stonden te schieten.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat deed ie dan?
Goed voor Fourcade trouwens dat hij dan ook zijn gouden medaille heeft.
eerst vond ik het wel mooi om te zien en is het ook niet heel arrogant of zo maar achteraf kan me wel voorstellen dan het enorm storend is voor de atleten naast hem en dat is natuurlijk wel onsportiefquote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na het laatste schieten ging hij niet meteen door naar de finish, maar ging juichen, terwijl zijn concurrenten naast hem nog stonden te schieten.
[ afbeelding ]
Arrogant vond ik het ook niet, vooral een uiting van enorme vreugde, alleen is het niet echt netjes naar je collega's toe, hoewel dat wrs op dat moment niet door zijn hoofd zal hebben gespeeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerst vond ik het wel mooi om te zien en is het ook niet heel arrogant of zo maar achteraf kan me wel voorstellen dan het enorm storend is voor de atleten naast hem en dat is natuurlijk wel onsportief
Ja, ik zag het net. Best storend inderdaad voor zijn collega's, maar het lijkt mij meer iets van ontlading dan echt arrogant.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na het laatste schieten ging hij niet meteen door naar de finish, maar ging juichen, terwijl zijn concurrenten naast hem nog stonden te schieten.
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net. Best storend inderdaad voor zijn collega's, maar het lijkt mij meer iets van ontlading dan echt arrogant.
Njah, het was voor hem ook wachten op die gouden medaille. Fourcade staat al een paar jaar in de top, maar hij won nog niet eerder goud op de Spelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mee eens.
Zijn een beetje van die erecodes die je niet hoort te doorbreken, maar ja.....op zo'n moment....niet onbegrijpelijk.
Moravec sowieso. Schempp? En de derde zou ik echt niet weten, Beatrix toch niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Zonder te spieken....welke 3 mannen hebben vandaag foutloos geschoten?
Moravec is correct. Schempp miste z'n 20-ste schot (en daardoor een medaille) en Beatrix had ook 1 misser.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moravec sowieso. Schempp? En de derde zou ik echt niet weten, Beatrix toch niet?
Ja dat laatste dacht ik al, dat maakt het lastiger, dus heb ze maar even opgezochtquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moravec is correct. Schempp miste z'n 20-ste schot (en daardoor een medaille) en Beatrix had ook 1 misser.
De andere 2 eindigden niet in de top-10.
De ene wist ik (werd genoemd in de uitzending)....de andere was voor mij ook een verrassing.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik al, dat maakt het lastiger, dus heb ze maar even opgezocht
Dankjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om 16.00 uur kun je weer live kijken!
Biatlon had wel een half uur eerder mogen beginnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Begonnen
Slechte timing met schaatsen zometeen![]()
Was beter geweest inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:01 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Biatlon had wel een half uur eerder mogen beginnen.
Bij het schaatsen weet je toch al dat die Zuid-Koreaanse gaat winnen....hier is het tenminste spannend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Begonnen
Slechte timing met schaatsen zometeen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |