Dat wordt een spektakelstuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nummer 2 tot en met 30 binnen de minuut, belooft wat voor de achtervolging.
Soukalova was toch ook wel verbazend sterk in het langlaufen, benieuwd wat zij kan de komende dagen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En relay ook toch? Dat was wel echt super spannend volgens mij.
Idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan schakelen want we hebben Kuzmina bij de microfoon staan"
"Ja 10 seconden geleden was Kuzmina hier, toen kwam een official en die nam haar mee, terug naar jullie."
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan schakelen want we hebben Kuzmina bij de microfoon staan"
"Ja 10 seconden geleden was Kuzmina hier, toen kwam een official en die nam haar mee, terug naar jullie."
Met nu de medaille-uitreiking.quote:
Ja johquote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit jij te kijken? De herhaling van 4 jaar terug?
Nee toen volgde ik alleen het schaatsen. Ik heb vorige week ook alle shorttrack afstanden gezien uit 2010.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet de uitslag hier spoileren aub!
Wel cool dat je met terugwerkende kracht ook andere sporten gaat kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee toen volgde ik alleen het schaatsen. Ik heb vorige week ook alle shorttrack afstanden gezien uit 2010.
Zeker wel....de enige reden om niet te starten is als het zicht zo slecht is dat de sthleten de schijven niet meer kunnen zien bij het schieten. Gebeurde onlangs nog bij een WorldCup. (plotselinge hevige mist)quote:
Gelukkig, hopen dat OEB nu echt definitief Daehlie voorbij gaat in de medaillespiegel en de allergrootste wintersporter ooit wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker wel....de enige reden om niet te starten is als het zicht zo slecht is dat de sthleten de schijven niet meer kunnen zien bij het schieten. Gebeurde onlangs nog bij een WorldCup. (plotselinge hevige mist)
Bij regen, sneeuw e.d. gaat het gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |