Die opmerking was om aan te geven dat mijn kennis hierover beperkt is en dat ik opensta voor nieuwe inzichten en om van je te leren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, bij voorbaat aannemen dat ik betere inzichten heb is niet constructief denk ik
Wat betreft varkensvlees en alcohol, is er nog steeds het een en ander aan itjihaad nodig, alles verwerpt zijn eigen geboden bijvoorbeeld als het bijdraagt aan je overleving? Ook over alcohol wordt er gezegd dat de nadelen meer zijn dan de voordelen, de nadelige gevolgen van alcohol is ons alles bekend toch, en niet louter alleen de gezondheid, maar ook de sociale en morele gevolgen van alcohol gebruik?
1 x was grappig. Nu is het gewoon lame.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik meen het lan.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
Allah ej shafiek! Rustig aan met dat mes he.
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mondquote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oe, lekker!De koekjes staan al klaar!
Jij bent 'lan'..quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mond
Blijkbaar kun je wel typen...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Een opmerking maken over hoe mooi het mes is terwijl ik verga van de pijn... Echt typisch Weiss.
Argumenteren vanuit zo een studie zou je wel op heel glad ijs begeven zijn denk ik, gezien de overheid - wereldse autoriteit - strikte richtlijnen heeft opgezet voor hoeveel % je mag drinken voor het reizen, dat openbaar nuttigen en dronkenschap leidt tot sancties. Dat men overal waarschuwt voor de gezondheid en hoe het je leven kan kapot maken, is het dan nogal een uitdaging om met dit alles 'rationeel' tegen de Korans gebod in te gaan, niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die opmerking was om aan te geven dat mijn kennis hierover beperkt is en dat ik opensta voor nieuwe inzichten en om van je te leren.
Ik bedoelde eigenlijk meer studies die bijvoorbeeld aangeven dat alcohol in een kleine hoeveelheid gezond kan zijn, maar dat voor een moslim het verbod, dat de negatieve gevolgen groter zijn dan de positieve, ook hier zwaarder wegen, zelfs al zou een individu zichzelf kunnen beheersen om niet meer te drinken dan een kleine hoeveelheid.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel typen...
Hahahah, waardoor je gehoorbeschadiging krijgt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mond
Maar je blijft nog steeds een mietje. Alsof die stats wat zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hier
Shafiek lijkt inderdaad op sifa...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Triggershot het volgende:
Allah ej shafiek = Allah Sifa Eylesin, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik dacht dat je bedoelde dat er bloed bij de kip zat, maar het is dus jouw bloed? Pleister erop.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent 'lan'..
Een opmerking maken over hoe mooi het mes is terwijl ik verga van de pijn...Echt typisch Weiss.
Niet mans genoeg om 1 vrouw te handlen, moet zijn vrouw ook nog naar andere mannen gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je blijft nog steeds een mietje. Alsof die stats wat zeggen
Tuurlijk is het mijn bloed. Waarom zou ik anders 'Auw!' roepen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er bloed bij de kip zat, maar het is dus jouw bloed? Pleister erop.
Ja, echt rocketscience ditquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Shafiek lijkt inderdaad op sifa...
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om 1 vrouw te handlen, moet zijn vrouw ook nog naar andere mannen gaan
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Odoodfhshahahahah :pquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah, waardoor je gehoorbeschadiging krijgt.
Je laat het klinken als een verwijt op degenen die wél geloven.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
Lan olm wat zijn jullie fucking hinderlijk. De een gelooft de ander niet. Allah bepaalt wel wie beter is dan wie.
Lees nog een keer. Ik zeg jullie. Jullie als in iedereen die aan de discussie mee doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je laat het klinken als een verwijt op degenen die wél geloven.
En niemand die niet geloofde werd aangevallen. Het is juist zo dat sommigen zich stoorden aan het religieus vocabularium, als je gal wilt spuwen, doe het in de juiste richting.
Ja en voor de atheïsten boeit het niks wat Allah van hun vindt, dus wederom, je laat het klinken als een verwijt richting de gelovers. Mogen wij niet verdedigen wanneer we aangevallen worden? Als je echt iets wilt doen, spreek degenen dan maar aan die erover zeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees nog een keer. Ik zeg jullie. Jullie als in iedereen die aan de discussie mee doet.
Jij vat het zo op. Zo bedoel ik het niet. What can I do?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en voor de atheïsten boeit het niks wat Allah van hun vindt, dus wederom, je laat het klinken als een verwijt richting de gelovers. Mogen wij niet verdedigen wanneer we aangevallen worden? Als je echt iets wilt doen, spreek degenen dan maar aan die erover zeuren.
Uzurdile, affedim seni.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vat het zo op. Zo bedoel ik het niet. What can I do?
Sws: Weissman srs nemen
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je?
Wie Messy kan liften kan iedereen liften.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
Weissman is stoer. Hij kan veel liften alles snapje
Ze nodigt je uit TM, aoedoebillah, echt een medusa.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!
Nee. Zoals jij het opvat bedoelde ik het niet. Daarom kan ik geen sorry zeggen. Sorry voor dit.quote:
Tamam, ik accepteer dat als een spijtbetuigenis, ik vergeef je.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Zoals jij het opvat bedoelde ik het niet. Daarom kan ik geen sorry zeggen. Sorry voor dit.
Wie is dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie Messy kan liften kan iedereen liften.
Spreek en lees je trouwens Arabisch? Dan zullen de Engelse ondertitelingen wel niet nodig zijn. Ik ben het Arabisch zelf helaas niet machtig, maar het Arabisch dat ze in de film spreken klink echt prachtig, moet ik zeggen. Is dat Golf-Arabisch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!
Dit is de meest Marokkaanse actie die ik ooit heb meegemaakt. Weet je zeker dat je Turks bent?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze nodigt je uit TM, aoedoebillah, echt een medusa.
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de meest Marokkaanse actie die ik ooit heb meegemaakt. Weet je zeker dat je Turks bent?![]()
![]()
Zei ze dat ook al tegen jou? Ik vond ook al dat ze het iets netter had kunnen verwoorden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Oh en Crip, ben gewoon Turks ja, volgens Borte een heel erg saaie en average Turk.
Ja man, ben echt gedist. Heartbroke alles. Ik verwachtte dat ze zou zeggen:"Wat is deze? Je hebt een speciaal gen, je bent komaf van een wereldkoning" etc etc. Maar nee hoor. Ben gewoon een "saaie en average" Turk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zei ze dat ook al tegen jou?
Dat zijn alle Turken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Oh en Crip, ben gewoon Turks ja, volgens Borte een heel erg saaie en average Turk.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.
Omgaan met Marokkanen wrijft op je af.
[ afbeelding ]
![]()
Qua omvang welquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn chick? Is niet publiek eigendom dan?
Of openbaar vervoer.
Turken zijn wel gezellig over het algemeen. Dus jij bent zo'n saaie? Saaie Marokkanen zijn ook awkward.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Waarom dis je eigenlijk een vrouw nu die los van de kwestie staat en die jou niks fout heeft aangedaan?quote:
Ging eigenlijk over genen aangezien ik een DNA-test had laten doen. De dubbelzinnigheid was een grap.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Turken zijn wel gezellig over het algemeen. Dus jij bent zo'n saaie? Saaie Marokkanen zijn ook awkward.
De lol zit hem in het feit dat ik ook dik ben. Dat jij dat niet snapt is niet mijn ding.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom dis je eigenlijk een vrouw nu die los van de kwestie staat en die jou niks fout heeft aangedaan?
[..]
Ging eigenlijk over genen aangezien ik een DNA-test had laten doen. De dubbelzinnigheid was een grap.![]()
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zei ze dat ook al tegen jou? Ik vond ook al dat ze het iets netter had kunnen verwoorden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De lol zit hem in het feit dat ik ook dik ben. Dat jij dat niet snapt is niet mijn ding.
Reageer anders niet.
Gelukkig moet ik mijn uniekheid hebben van mijn karakter en vaardigheden en niet van mijn genen zoals sommigen hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.
Mij was bijgebleven dat je zei dat mijn DNA weinig verschilt van die van andere noordwestelijke Turken, maar waarschijnlijk had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.
Ik merk wel dat je meer affiniteit hebt met de Kaukasus dan ons allemaal. Ik zie na Turken Abhkaziers en Georgiers vaak verschijnen, veel vaker dan bij ons. Maar goed, dat is eigenlijk ook best wel weer heel average voor een Zwarte-Zee Turk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik mijn uniekheid hebben van mijn karakter en vaardigheden en niet van mijn genen zoals sommigen hier.
Oh ja, dat is ook zo. Maar wat ik zei geldt voor alle Noord-Westelijke Turken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mij was bijgebleven dat je zei dat mijn DNA weinig verschilt van die van andere noordwestelijk Turken, maar waarschijnlijk had ik het verkeerd begrepen.
Dat zeg je nu toch ook weer, dat ik op zarGon lijk, die ook een noordwestelijke Turk is?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Maar wat ik zei geldt voor alle Noord-Westelijke Turken.
Mooi, hierbij dan ook de claim dat ik het meest recht heb op dit topic als echte bir Turk. Mocht het Ottomaans khalifaat weer opleven dan zal ik fungeren als de khalief.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je meer affiniteit hebt met de Kaukasus dan ons allemaal. Ik zie na Turken Abhkaziers en Georgiers vaak verschijnen, veel vaker dan bij ons. Maar goed, dat is eigenlijk ook best wel weer heel average voor een Zwarte-Zee Turk.![]()
Dit plaatje, wtf.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.
Omgaan met Marokkanen wrijft op je af.
[ afbeelding ]
![]()
Ik las je bericht verkeerd. Maar zie edit.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeg je nu toch ook weer, dat ik op zarGon lijk, die ook een noordwestelijke Turk is?
Aha, tamam.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik las je bericht verkeerd. Maar zie edit.
Waar smaakt het naar?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je mijn macarons plaatje gezien gisteren? Moet je echt proberen hoor!!
Ik heb wafels gegeten en ben misselijk. Ik ga eens googlen naar die dingen als ik niet zo misselijk ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke smaak je pakt, hehe.De koekjes hebben allemaal een andere smaak.
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb wafels gegeten en ben misselijk. Ik ga eens googlen naar die dingen als ik niet zo misselijk ben.
Ik ga weer. Toedels peepz.
Was dat niet van zo'n gaar lied een paar jaar terug?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Macaron, macaron.... macaron.
puehuehuehuehueheuheuh ehue heuheuheuhueheuhe
Macaron, macaron.
Morgen maar eens halen dan...quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!
Ja hahaha, de macarons deden me daar aan denkenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat niet van zo'n gaar lied een paar jaar terug?
Ik heb ze een keer gehad, moest denken aan die gekleurde burgers bij spongebob. Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
Ziet er uit alsof je er veel water bij moet drinken. Van die droge koekjes
Dat ik wist wat je ermee bedoelde, zegt ook iets over mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja hahaha, de macarons deden me daar aan denkenik ben een simpele man.
De echte macarons worden niet met kleurstof gemaakt. Heb je Masterchef nooit gekeken!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gehad, moest denken aan die gekleurde burgers bij spongebob. Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.
[ afbeelding ]
Maar goed, ik ben een saaie Turk, wat weet ik nu
Hoeveel kosten die krengen eigk?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!
Hipstervoer dusquote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Arcadia het volgende:
Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.
Zo'n frappu nog wat is anders erg lekker. Of hun gebak.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hipstervoer dus. Samen met een beker Starbuckskoffie.
Gisteren wel caramel machiatto gehad, was best lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hipstervoer dus. Samen met een beker Starbuckskoffie.
Ik kijk af en toe die italiaanse man die op TLC komt.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte macarons worden niet met kleurstof gemaakt. Heb je Masterchef nooit gekeken!
Allebei zondaars man, kom samen hajj.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ik wist wat je ermee bedoelde, zegt ook iets over mij.
Die ekte ekte kauwen op koffiebonen en spoelen het daarna weg met heet water uit een samovarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n frappu nog wat is anders erg lekker. Of hun gebak.
Cake Boss?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Arcadia het volgende:
Ik kijk af en toe die italiaanse man die op TLC komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |