Die opmerking was om aan te geven dat mijn kennis hierover beperkt is en dat ik opensta voor nieuwe inzichten en om van je te leren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, bij voorbaat aannemen dat ik betere inzichten heb is niet constructief denk ik
Wat betreft varkensvlees en alcohol, is er nog steeds het een en ander aan itjihaad nodig, alles verwerpt zijn eigen geboden bijvoorbeeld als het bijdraagt aan je overleving? Ook over alcohol wordt er gezegd dat de nadelen meer zijn dan de voordelen, de nadelige gevolgen van alcohol is ons alles bekend toch, en niet louter alleen de gezondheid, maar ook de sociale en morele gevolgen van alcohol gebruik?
1 x was grappig. Nu is het gewoon lame.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik meen het lan.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
Allah ej shafiek! Rustig aan met dat mes he.
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mondquote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oe, lekker!De koekjes staan al klaar!
Jij bent 'lan'..quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mond
Blijkbaar kun je wel typen...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Een opmerking maken over hoe mooi het mes is terwijl ik verga van de pijn... Echt typisch Weiss.
Argumenteren vanuit zo een studie zou je wel op heel glad ijs begeven zijn denk ik, gezien de overheid - wereldse autoriteit - strikte richtlijnen heeft opgezet voor hoeveel % je mag drinken voor het reizen, dat openbaar nuttigen en dronkenschap leidt tot sancties. Dat men overal waarschuwt voor de gezondheid en hoe het je leven kan kapot maken, is het dan nogal een uitdaging om met dit alles 'rationeel' tegen de Korans gebod in te gaan, niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die opmerking was om aan te geven dat mijn kennis hierover beperkt is en dat ik opensta voor nieuwe inzichten en om van je te leren.
Ik bedoelde eigenlijk meer studies die bijvoorbeeld aangeven dat alcohol in een kleine hoeveelheid gezond kan zijn, maar dat voor een moslim het verbod, dat de negatieve gevolgen groter zijn dan de positieve, ook hier zwaarder wegen, zelfs al zou een individu zichzelf kunnen beheersen om niet meer te drinken dan een kleine hoeveelheid.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel typen...
Hahahah, waardoor je gehoorbeschadiging krijgt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
oley oleyy tililili.. Je weet wel vrouwen die gillen met hun handen voor de mond
Maar je blijft nog steeds een mietje. Alsof die stats wat zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hier
Shafiek lijkt inderdaad op sifa...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Triggershot het volgende:
Allah ej shafiek = Allah Sifa Eylesin, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik dacht dat je bedoelde dat er bloed bij de kip zat, maar het is dus jouw bloed? Pleister erop.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent 'lan'..
Een opmerking maken over hoe mooi het mes is terwijl ik verga van de pijn...Echt typisch Weiss.
Niet mans genoeg om 1 vrouw te handlen, moet zijn vrouw ook nog naar andere mannen gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je blijft nog steeds een mietje. Alsof die stats wat zeggen
Tuurlijk is het mijn bloed. Waarom zou ik anders 'Auw!' roepen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er bloed bij de kip zat, maar het is dus jouw bloed? Pleister erop.
Ja, echt rocketscience ditquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Shafiek lijkt inderdaad op sifa...
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om 1 vrouw te handlen, moet zijn vrouw ook nog naar andere mannen gaan
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |