Odoodfhshahahahah :pquote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah, waardoor je gehoorbeschadiging krijgt.
Je laat het klinken als een verwijt op degenen die wél geloven.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
Lan olm wat zijn jullie fucking hinderlijk. De een gelooft de ander niet. Allah bepaalt wel wie beter is dan wie.
Lees nog een keer. Ik zeg jullie. Jullie als in iedereen die aan de discussie mee doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je laat het klinken als een verwijt op degenen die wél geloven.
En niemand die niet geloofde werd aangevallen. Het is juist zo dat sommigen zich stoorden aan het religieus vocabularium, als je gal wilt spuwen, doe het in de juiste richting.
Ja en voor de atheïsten boeit het niks wat Allah van hun vindt, dus wederom, je laat het klinken als een verwijt richting de gelovers. Mogen wij niet verdedigen wanneer we aangevallen worden? Als je echt iets wilt doen, spreek degenen dan maar aan die erover zeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees nog een keer. Ik zeg jullie. Jullie als in iedereen die aan de discussie mee doet.
Jij vat het zo op. Zo bedoel ik het niet. What can I do?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en voor de atheïsten boeit het niks wat Allah van hun vindt, dus wederom, je laat het klinken als een verwijt richting de gelovers. Mogen wij niet verdedigen wanneer we aangevallen worden? Als je echt iets wilt doen, spreek degenen dan maar aan die erover zeuren.
Uzurdile, affedim seni.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vat het zo op. Zo bedoel ik het niet. What can I do?
Sws: Weissman srs nemen
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je?
Wie Messy kan liften kan iedereen liften.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
Weissman is stoer. Hij kan veel liften alles snapje
Ze nodigt je uit TM, aoedoebillah, echt een medusa.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!
Nee. Zoals jij het opvat bedoelde ik het niet. Daarom kan ik geen sorry zeggen. Sorry voor dit.quote:
Tamam, ik accepteer dat als een spijtbetuigenis, ik vergeef je.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Zoals jij het opvat bedoelde ik het niet. Daarom kan ik geen sorry zeggen. Sorry voor dit.
Wie is dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie Messy kan liften kan iedereen liften.
Spreek en lees je trouwens Arabisch? Dan zullen de Engelse ondertitelingen wel niet nodig zijn. Ik ben het Arabisch zelf helaas niet machtig, maar het Arabisch dat ze in de film spreken klink echt prachtig, moet ik zeggen. Is dat Golf-Arabisch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga zo 2 kijken. Toenstraks was ik met de kinders dus kon ik niet rustig kijken.. nu ben ik alleen dus kan ik weer verder!
Dit is de meest Marokkaanse actie die ik ooit heb meegemaakt. Weet je zeker dat je Turks bent?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze nodigt je uit TM, aoedoebillah, echt een medusa.
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de meest Marokkaanse actie die ik ooit heb meegemaakt. Weet je zeker dat je Turks bent?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |