Zei ze dat ook al tegen jou? Ik vond ook al dat ze het iets netter had kunnen verwoorden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Oh en Crip, ben gewoon Turks ja, volgens Borte een heel erg saaie en average Turk.
Ja man, ben echt gedist. Heartbroke alles. Ik verwachtte dat ze zou zeggen:"Wat is deze? Je hebt een speciaal gen, je bent komaf van een wereldkoning" etc etc. Maar nee hoor. Ben gewoon een "saaie en average" Turk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zei ze dat ook al tegen jou?
Dat zijn alle Turken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Oh en Crip, ben gewoon Turks ja, volgens Borte een heel erg saaie en average Turk.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.
Omgaan met Marokkanen wrijft op je af.
[ afbeelding ]
![]()
Qua omvang welquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn chick? Is niet publiek eigendom dan?
Of openbaar vervoer.
Turken zijn wel gezellig over het algemeen. Dus jij bent zo'n saaie? Saaie Marokkanen zijn ook awkward.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Waarom dis je eigenlijk een vrouw nu die los van de kwestie staat en die jou niks fout heeft aangedaan?quote:
Ging eigenlijk over genen aangezien ik een DNA-test had laten doen. De dubbelzinnigheid was een grap.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Turken zijn wel gezellig over het algemeen. Dus jij bent zo'n saaie? Saaie Marokkanen zijn ook awkward.
De lol zit hem in het feit dat ik ook dik ben. Dat jij dat niet snapt is niet mijn ding.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom dis je eigenlijk een vrouw nu die los van de kwestie staat en die jou niks fout heeft aangedaan?
[..]
Ging eigenlijk over genen aangezien ik een DNA-test had laten doen. De dubbelzinnigheid was een grap.![]()
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zei ze dat ook al tegen jou? Ik vond ook al dat ze het iets netter had kunnen verwoorden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De lol zit hem in het feit dat ik ook dik ben. Dat jij dat niet snapt is niet mijn ding.
Reageer anders niet.
Gelukkig moet ik mijn uniekheid hebben van mijn karakter en vaardigheden en niet van mijn genen zoals sommigen hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.
Mij was bijgebleven dat je zei dat mijn DNA weinig verschilt van die van andere noordwestelijke Turken, maar waarschijnlijk had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent niet heul niet zo average. Jij hebt iets meer CA bloed en en iets meer affiniteit met Avropaa. Arcadia daarentegen is echt een wandelende average. Das pas erg.
Ik merk wel dat je meer affiniteit hebt met de Kaukasus dan ons allemaal. Ik zie na Turken Abhkaziers en Georgiers vaak verschijnen, veel vaker dan bij ons. Maar goed, dat is eigenlijk ook best wel weer heel average voor een Zwarte-Zee Turk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik mijn uniekheid hebben van mijn karakter en vaardigheden en niet van mijn genen zoals sommigen hier.
Oh ja, dat is ook zo. Maar wat ik zei geldt voor alle Noord-Westelijke Turken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mij was bijgebleven dat je zei dat mijn DNA weinig verschilt van die van andere noordwestelijk Turken, maar waarschijnlijk had ik het verkeerd begrepen.
Dat zeg je nu toch ook weer, dat ik op zarGon lijk, die ook een noordwestelijke Turk is?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Maar wat ik zei geldt voor alle Noord-Westelijke Turken.
Mooi, hierbij dan ook de claim dat ik het meest recht heb op dit topic als echte bir Turk. Mocht het Ottomaans khalifaat weer opleven dan zal ik fungeren als de khalief.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je meer affiniteit hebt met de Kaukasus dan ons allemaal. Ik zie na Turken Abhkaziers en Georgiers vaak verschijnen, veel vaker dan bij ons. Maar goed, dat is eigenlijk ook best wel weer heel average voor een Zwarte-Zee Turk.![]()
Dit plaatje, wtf.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer konijnenpoep meegebracht naar school toen ik een brugpieper was en aan de pestkop van de klas gevraagd of hij moest. Hij pakte gulzig een hele hand en grinnikte en dacht waarschijnlijk in zichzelf :"dit is niet wat je bedoelde he". Toen stopte hij het in zijn mond en kreeg een afgrijselijk grappige blik op zijn hoofd. Hij maakte een typische Mastercard hoofd, was echt onbetaalbaar om te zien. Die bruine lach van ongeloof ben ik nooit vergeten die hij erna trok.
Omgaan met Marokkanen wrijft op je af.
[ afbeelding ]
![]()
Ik las je bericht verkeerd. Maar zie edit.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeg je nu toch ook weer, dat ik op zarGon lijk, die ook een noordwestelijke Turk is?
Aha, tamam.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik las je bericht verkeerd. Maar zie edit.
Waar smaakt het naar?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je mijn macarons plaatje gezien gisteren? Moet je echt proberen hoor!!
Ik heb wafels gegeten en ben misselijk. Ik ga eens googlen naar die dingen als ik niet zo misselijk ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke smaak je pakt, hehe.De koekjes hebben allemaal een andere smaak.
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb wafels gegeten en ben misselijk. Ik ga eens googlen naar die dingen als ik niet zo misselijk ben.
Ik ga weer. Toedels peepz.
Was dat niet van zo'n gaar lied een paar jaar terug?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Macaron, macaron.... macaron.
puehuehuehuehueheuheuh ehue heuheuheuhueheuhe
Macaron, macaron.
Morgen maar eens halen dan...quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!
Ja hahaha, de macarons deden me daar aan denkenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat niet van zo'n gaar lied een paar jaar terug?
Ik heb ze een keer gehad, moest denken aan die gekleurde burgers bij spongebob. Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
Ziet er uit alsof je er veel water bij moet drinken. Van die droge koekjes
Dat ik wist wat je ermee bedoelde, zegt ook iets over mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja hahaha, de macarons deden me daar aan denkenik ben een simpele man.
De echte macarons worden niet met kleurstof gemaakt. Heb je Masterchef nooit gekeken!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gehad, moest denken aan die gekleurde burgers bij spongebob. Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.
[ afbeelding ]
Maar goed, ik ben een saaie Turk, wat weet ik nu
Hoeveel kosten die krengen eigk?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, het moet echt van die winkel zijn. Heb ze vaker gehad maar vond ze nooit zo bijzonder, tot ik die van poptasi probeerde!
Hipstervoer dusquote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Arcadia het volgende:
Was gewoon een normaal koekje vol met kleurstof.
Zo'n frappu nog wat is anders erg lekker. Of hun gebak.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hipstervoer dus. Samen met een beker Starbuckskoffie.
Gisteren wel caramel machiatto gehad, was best lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hipstervoer dus. Samen met een beker Starbuckskoffie.
Ik kijk af en toe die italiaanse man die op TLC komt.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte macarons worden niet met kleurstof gemaakt. Heb je Masterchef nooit gekeken!
Allebei zondaars man, kom samen hajj.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ik wist wat je ermee bedoelde, zegt ook iets over mij.
Die ekte ekte kauwen op koffiebonen en spoelen het daarna weg met heet water uit een samovarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n frappu nog wat is anders erg lekker. Of hun gebak.
Cake Boss?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Arcadia het volgende:
Ik kijk af en toe die italiaanse man die op TLC komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |