quote:
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staatquote:
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
4-1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurig
Dat gaat snelquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Wiens kloon je ook bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Beste Pia,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Gr Pia
4-2quote:
rot eens opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
je vorige kloon was leukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je vorige kloon was leuk
deze niet tyron
dit is rodawa natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tyron had ik d'r niet uit kunnen halen
Jouw kloon is ook misselijkmakend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Etsu, tldr. Je berichten zijn misselijkmakend.
Gr Pia
Het zal, maar ik weet niet wie je zus is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
Gr Pia
Faalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
is dit nou een democratie? Dan distantieer ik me van dit forum. wat zeg ik? Dit land. Toch kan ik me niet distantieren want jullie hebben nieuwe inzichten nodig in staatsbestuur.
gr ria
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Volgende week ben ik voor een week in Nederland
Waar? Blanes?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
En begin april een week naar Spanje woop woop
Goed, ik heb vandaag een ruimtevaartspel gespeeld met een vriend van mij.quote:
Nicequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Goed, ik heb vandaag een ruimtevaartspel gespeeld met een vriend van mij.
Leuke normale-kledingdag gehad gisteren?
Zoveel mooie stukjes Spanje en dan ga je naar Blanesquote:
Voor de jongeren toch wel populairquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel mooie stukjes Spanje en dan ga je naar Blanes
Tof, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Volgende week ben ik voor een week in Nederland
Tegenwoordig denk ik meer Bulgarijequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor de jongeren toch wel populair
Naar mijn oudersquote:
Lekker goedkoop zeker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik meer Bulgarije
toen ik er was wel, maar was ook weer 7 jaar geledenquote:
OMG, ik moet die kant ook maar eens uitgaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
toen ik er was wel, maar was ook weer 7 jaar geleden
Halve liter bier op terrasje 50 cent, niks mis mee
2 seconden maximaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik vond dit toch best lastig
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:
Ik zie hem nog niequote:
Hahaha, dat kogelschot is het oog en die ogen zijn de neusgaten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik vond dit toch best lastig
[ afbeelding ]
ik pas na een paar secondenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Draaide mijn hoofd direct.
Ik ben altijd ZEER slecht geweest in dit soort dingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hahaha, dat kogelschot is het oog en die ogen zijn de neusgaten.
Baasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Draaide mijn hoofd direct.
Lucky fishquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
ik kreeg het wifi wachtwoord
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
Gezelligquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
Ze is nog aan het werk tot 1.30amquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?
En dit is de oorspronkelijke:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd ZEER slecht geweest in dit soort dingen
Het werkt hier nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
En dit is de oorspronkelijke:
[ afbeelding ]
My Wife and My Mother-in-Law
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?
luiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GezelligAl gaat mijn laptop het niet lang meer volhouden. Ik heb al geen zin om op te staan voor eten, laat staan een adapter.
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n adres dan als je die mensen helemaal niet kentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.
die moeder is wel heel aardig
hopelijk wel met appelmoes anders kan je net zo goed kotsen en dat opetenquote:
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.
die moeder is wel heel aardig
Komtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?
nou ik pas regelmatig op bij een vriendin van haar en zij en die vriendin gingen wat doen maar haar vaste oppas kon niet dus zei die ene die ik al ken dat ze wel een oppas hadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n adres dan als je die mensen helemaal niet kent
Ja dat hebben we nu gedaan toch.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?
Handig en goede manier om aan meerdere adressen te komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik pas regelmatig op bij een vriendin van haar en zij en die vriendin gingen wat doen maar haar vaste oppas kon niet dus zei die ene die ik al ken dat ze wel een oppas had
stopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Ezell het volgende:
sof, ik heb vet veel zin in chocoladetaart
Viespeukquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Handig en goede manier om aan meerdere adressen te komen
Ik bedoel met de kindjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu gedaan toch.
ja di eheb ik nu een half uur gezienquote:
ehhh watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
stop
ik heb gelukkig chocolade koene
Oh okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja di eheb ik nu een half uur gezien
Lijkt me ook wel wenselijk ja. Toch wel prettig dat ze weten welk gezicht ze zien als ze wakker worden en er iets isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja di eheb ik nu een half uur gezien
koekjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
ehhh wat
ik heb niks lekkers in huis, naast spruitjes, maar dat kost zoveel moeite
leidtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit zinloze gepraat niet leid tot een constructieve bijdrage in de samenleving. ga wat doen! spreid je vleugels!
gr ria
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit zinloze gepraat niet leid tot een constructieve bijdrage in de samenleving. ga wat doen! spreid je vleugels!
gr ria
want lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
koekjes
wtf
koene
waarom koop je spruitjes
bahquote:
Coyote uglyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
oke welke film zal ik kijken
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
Beste Ria,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Beste Toto,
als je wijst op spelling heb je de discussie verloren
gr ria
american pie 2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
A walk to remember is van Johnny Cash toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 22-11-2010 om 13:20:13Iedereen heeft bf wat houd bf eigenlijk in veel peeps zeggen te snel bf en eindstand verraad die bf je of praat zei/hij toch achter je rug!! reageer retweet
geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A walk to remember is van Johnny Cash toch?
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet alleen in huisquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
ik ga caching fire kijken
ben nu al bang
Is dat Hunger Games?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
ik ga caching fire kijken
ben nu al bang
Ik heb Hunger Games ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Hunger Games?
Doodenge film ja. Lekker camperen in een boom/grot terwijl de rest zichzelf wel oplost.
Ik helaas wel deelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Hunger Games ook nog nooit gezien
neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik deel één op Netflix. Ze is de eerste superheld uit een film die zelf werkelijk niks uitvoertquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Hunger Games ook nog nooit gezien
ik hou dit vol riaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
ben al 6 dagen clean #trots
je houd het nooit vol begin weer
gr ria
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel één op Netflix. Ze is de eerste superheld uit een film die zelf werkelijk niks uitvoert
Dan begin ik er maar niet eens aanquote:
Je vind hunger games slechter dan American Pie?quote:
Voor inso?quote:
doeiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
reageer hier aub (link)
ONZ / Reflectie strijdlustige ria en andere mededelingen dit is de link
gr ria
ps: klik op de link voor mijn topic (over mijzelf)
gr ria
ps: dan reageer ik hier niet meer (als jullie reageren)
gr ria
You shall not pass, you snake in the grass!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
reageer hier aub (link)
gr ria
gr ria
gr ria
Levenswijsheid van de linksback van Psv voor al je problemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
reageer hier aub (link)
gr ria
gr ria
gr ria
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 06-10-2010 om 15:13:48Het doet pijn maar pijn is als ik me ouders,haar verlies man anders is er geen pijn want pijn is fijn<3 reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:50 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
You shall not pass, you snake in the grass!
Waarom koop je dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, Dark Knight Rises is nog steeds niet te huur maar nu wel te koop voor £6.99 ipv £9.99
Hoop dat dat het waard is
Ik huur het liever. Downloaden (niet helemaal legaal zeg maar) is me teveel werk. Ik snap er toch geen zak vanquote:
Het is echt in 5 minuten te begrijpen, en een stuk voordeligerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik huur het liever. Downloaden (niet helemaal legaal zeg maar) is me teveel werk. Ik snap er toch geen zak van
Ik gebruikte in het verleden wel een Pirate Bay though, maar dat is hier niet meer toegankelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt in 5 minuten te begrijpen, en een stuk voordeliger
kat.ph is precies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruikte in het verleden wel een Pirate Bay though, maar dat is hier niet meer toegankelijk![]()
Doe dat. Ik kan voorlopig geen films kijken, want daar is m`n internet te sloom voorquote:
Ik zal eens een oud Windows laptopje aanzetten daarvoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dat. Ik kan voorlopig geen films kijken, want daar is m`n internet te sloom voor![]()
Maar kijken of er op Netflix wat boeiends staat.
Ik weet mijn Netflix wachtwoord niet uit mijn hoofd en staat hier nog niet ingesteld op laptopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Staat wel interessante film voor Etsu op
Wachtwoord vergeten? op de site?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet mijn Netflix wachtwoord niet uit mijn hoofd en staat hier nog niet ingesteld op laptop
Deel mijn account. Was een ebay deal of zo, 20 euro voor een jaar terwijl je op twee devicen tegelijkertijd mag kijken.quote:
Ja dat is wel wat minder inderdaad. Maar je hebt eerste maand sowieso gratis he dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel mijn account. Was een ebay deal of zo, 20 euro voor een jaar terwijl je op twee devicen tegelijkertijd mag kijken.
Het wachtwoord verzinnen was mijn taak niet, maar daarmee wel lastig te onthouden.
Ik heb het dus een jaar voor slechts 10 euro. Ik moet enkel mijn skype op de computer inkijken waar het wachtwoord nog altijd staat. Geen zin om op te staan alleenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat minder inderdaad. Maar je hebt eerste maand sowieso gratis he dus
Niet bepaald neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het dus een jaar voor slechts 10 euro. Ik moet enkel mijn skype op de computer inkijken waar het wachtwoord nog altijd staat. Geen zin om op te staan alleen![]()
Mijn uitleg wordt er niet duidelijker op
wat?quote:
Oke, leuk, (late reactie, sorryquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar mijn ouders
Die hebben een huis in Hoofddorp
Welk stukje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
ik wil niet meer verder kijken
tranen staan in mijn ogen wtf
Yupquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, leuk, (late reactie, sorry). Zijn de Britse kinderen vrij van school die week?
bambi?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
Nee joh, veel te recent daarvoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Stuart het volgende:
Is The Dark Knight Rises eigenlijk op Netflix
WELKE FILMquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
nou in deel een moesten ze dus iedereen doden hequote:
ik heb nog nooit bambi gekekenquote:
moet ik je troostenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nou in deel een moesten ze dus iedereen doden he
en nu gaan die winnaars naar districten toe
en vertelt dat meisje over hoe ze om ging met dat meisje wat dus gedood is
en toen deed zo'n man als eerste zijn hand in de lucht ofzo, als teken van respect ofzo
en toen schoten ze die man neer
Ja. I know.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
en toen deed zo'n man als eerste zijn hand in de lucht ofzo, als teken van respect ofzo
en waarom moet je daarom huilenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik moet niet huilenquote:
oke ik kijk wel een keer met iemand danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Als je daar niet tegen kan zou ik stoppen met kijken ja, er komt straks nog een erger stukje
Truequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
ik was geëmotioneerd
dat kan als je een vrouw bent
Ook als man hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
ik was geëmotioneerd
Alsof dat bij man niet kanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
ik was geëmotioneerd
Nou bij jou volgens mij nietquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik kijk wel een keer met iemand dan
Als je niet begrijpt waarom sof daar geëmotioneerd door raakt, beetje empathieloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom zou dat bij mij niet kunnen
Dan blijf je internettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
nu heb ik geen zin meer in film kijken
Empathie kan aan mijn reet roesten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt waarom sof daar geëmotioneerd door raakt, beetje empathieloos
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Empathie kan aan mijn reet roesten.
Muutquote:
Ze Dodgeball: A True Underdog Story op. Altijd een succesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Jij bent voor de rest van je leven single.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Empathie kan aan mijn reet roesten.
Die film is echt geniaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze Dodgeball: A True Underdog Story op. Altijd een succes
klinkt stomquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze Dodgeball: A True Underdog Story op. Altijd een succes
we kijken samen die wel een keerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent voor de rest van je leven single.
Fok-itquote:
Sofjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent voor de rest van je leven single.
Hoe is de leef?quote:
Prima, leuke avond gehad.quote:
okequote:
Oke, maar je beide ouders wonen dus in Nederland. Hoe komt het dan dat je zo ver van ze vandaan woont?quote:
Ben je Kuipie geweest?quote:
Ze wonen 6 maanden per jaar in NL en 6 maanden per jaar in Spanje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, maar je beide ouders wonen dus in Nederland. Hoe komt het dan dat je zo ver van ze vandaan woont?
Uiteraard. Eerst even eten daar, daarna potje.quote:
Ligt eraan. Die hoerige Ria die nu weer een ban heeft was het negeren wel waardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand negeren is echt kanker sneu. Ik heb daar geen woorden voor, zo triest.
Jij bent best wel stoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand negeren is echt kanker sneu. Ik heb daar geen woorden voor, zo triest.
Waar heb je gegeten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Eerst even eten daar, daarna potje.
Malakka heet het geloof ik.quote:
Oke, da's een bijzondere situatiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze wonen 6 maanden per jaar in NL en 6 maanden per jaar in Spanje.
Tot een paar jaar geleden woonden ze 'gewoon' hier
Nee, gewoon, normaalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:29 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, da's een bijzondere situatieDan is het wel begrijpelijk dat je gewoon in Engeland bent gebleven. Heb je rijke ouders?
Ah, Maleisischquote:
Nee, gewoon Chineesquote:
Oh kan ook, lekker manquote:
is goedquote:
Dat kan normaliter wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Tjacka het volgende:
waarom kan je niet een peuk kopen bij tankstation
http://www.longkanker.inf(...)oppen-met-roken.htmlquote:
Mensen die roken zijn dus domquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.longkanker.inf(...)oppen-met-roken.html
- Longkanker komt in 90% van de gevallen door roken.
Terechte klacht.
Oke, hoef je ook niet rijk voor te zijn inderdaad. Ik ken iemand die in Chili geboren is en toen naar de VS verhuisde en later in Zweden woonde om vervolgens naar Nederland te emigreren.quote:
Die heeft in ieder geval iets van de wereld gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, hoef je ook niet rijk voor te zijn inderdaad. Ik ken iemand die in Chili geboren is en toen naar de VS verhuisde en later in Zweden woonde om vervolgens naar Nederland te emigreren.
Mijn paint is kapot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Stuart het volgende:
Waarom heb jij nog geen UI eigenlijk Khazad
#Goodlifequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval iets van de wereld gezien
En je kunt niets anders gebruiken als UIquote:
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hartquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.longkanker.inf(...)oppen-met-roken.html
- Longkanker komt in 90% van de gevallen door roken.
Terechte klacht.
Ja, best wel ja. Zou ik eigenlijk ook meer moeten doenquote:
Ze willen een ernstige aandoeningquote:
En wat is vaak de oorzak van het stoppen met kloppen anders dan ouderdom of stress?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hart
Dat klopt. Echter ligt de overlijdensleeftijd bij het stoppen van het kloppen van het hart bij +/- 90 jaar; bij longkanker 60 jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hart
Ik ga hier niet op in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Zou ik eigenlijk ook meer moeten doen
Jij ziet tenminste nog iets van de wereldquote:
Prima te doen. Naast De Kuip dus ook ideaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook, lekker manAl lang niet meer in Rotterdam uit eten geweest.
Pizza hut op het Schouwburgplein
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ziet tenminste nog iets van de wereld
Ging je ook met rommel gooien?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Prima te doen. Naast De Kuip dus ook ideaal.
Niks is onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet![]()
Maar ik heb daar volgens mij al wat over gezegdAls je zoiets zegt moet je het ook gewoon doen vind ik
Het is geen onmogelijke opgave namelijk.
Mijn eigen propje gegooid. Maar ik kan vanaf vakkie S het veld niet halen.quote:
True! Ik leg mijn prioriteiten misschien niet helemaal goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet![]()
Maar ik heb daar volgens mij al wat over gezegdAls je zoiets zegt moet je het ook gewoon doen vind ik
Het is geen onmogelijke opgave namelijk.
Neem een biertjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
ik ben de allerhande aan het afgaan voor lekkere recepten
krijg er honger van
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
ik ben de allerhande aan het afgaan voor lekkere recepten
krijg er honger van
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAH EZEL
je houdt toch van die gordon levitt ofzo
ga don jon kijken![]()
echt iets voor jou
sherlock
ezell