quote:
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staatquote:
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
4-1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurig
Dat gaat snelquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Wiens kloon je ook bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Beste Pia,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Gr Pia
4-2quote:
rot eens opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
je vorige kloon was leukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je vorige kloon was leuk
deze niet tyron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |