quote:
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staatquote:
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
4-1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk weliswaar niet maar zag dat het inmiddels 3-1 staat
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-1, mooi binnengeschoten van Pelle. Al is NEC wel heel treurig
Dat gaat snelquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Wiens kloon je ook bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Zullen we het niet over voetbal hebben? Sochi is bezig dames en heren!! Daar moeten we ons op richten. Wie doet er mee?
Gr Pia
Beste Pia,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Gr Pia
4-2quote:
rot eens opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
je vorige kloon was leukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
mijn zus heeft ook ooit op dit forum gezeten. Ze vertelde dat ze erg geliefd was onder de FOK-commune. Wat was het nou wat ze deed dat haar zo geliefd en authentiek maakte?
Gr Pia
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je vorige kloon was leuk
deze niet tyron
dit is rodawa natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tyron had ik d'r niet uit kunnen halen
Jouw kloon is ook misselijkmakend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Etsu, tldr. Je berichten zijn misselijkmakend.
Gr Pia
Het zal, maar ik weet niet wie je zus is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hallo,
Gr Pia
Faalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
is dit nou een democratie? Dan distantieer ik me van dit forum. wat zeg ik? Dit land. Toch kan ik me niet distantieren want jullie hebben nieuwe inzichten nodig in staatsbestuur.
gr ria
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Volgende week ben ik voor een week in Nederland
Waar? Blanes?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
En begin april een week naar Spanje woop woop
Goed, ik heb vandaag een ruimtevaartspel gespeeld met een vriend van mij.quote:
Nicequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Goed, ik heb vandaag een ruimtevaartspel gespeeld met een vriend van mij.
Leuke normale-kledingdag gehad gisteren?
Zoveel mooie stukjes Spanje en dan ga je naar Blanesquote:
Voor de jongeren toch wel populairquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel mooie stukjes Spanje en dan ga je naar Blanes
Tof, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Volgende week ben ik voor een week in Nederland
Tegenwoordig denk ik meer Bulgarijequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor de jongeren toch wel populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |