Oh okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja di eheb ik nu een half uur gezien
Lijkt me ook wel wenselijk ja. Toch wel prettig dat ze weten welk gezicht ze zien als ze wakker worden en er iets isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja di eheb ik nu een half uur gezien
koekjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
ehhh wat
ik heb niks lekkers in huis, naast spruitjes, maar dat kost zoveel moeite
leidtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit zinloze gepraat niet leid tot een constructieve bijdrage in de samenleving. ga wat doen! spreid je vleugels!
gr ria
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit zinloze gepraat niet leid tot een constructieve bijdrage in de samenleving. ga wat doen! spreid je vleugels!
gr ria
want lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
koekjes
wtf
koene
waarom koop je spruitjes
bahquote:
Coyote uglyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
oke welke film zal ik kijken
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
Beste Ria,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Beste Toto,
als je wijst op spelling heb je de discussie verloren
gr ria
american pie 2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
A walk to remember is van Johnny Cash toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
catching fire
the last song
coyote ugly
a walk to remember
don jon
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 22-11-2010 om 13:20:13Iedereen heeft bf wat houd bf eigenlijk in veel peeps zeggen te snel bf en eindstand verraad die bf je of praat zei/hij toch achter je rug!! reageer retweet
geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A walk to remember is van Johnny Cash toch?
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A walk to remember is van Johnny Cash toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |