Mensen die roken zijn dus domquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.longkanker.inf(...)oppen-met-roken.html
- Longkanker komt in 90% van de gevallen door roken.
Terechte klacht.
Oke, hoef je ook niet rijk voor te zijn inderdaad. Ik ken iemand die in Chili geboren is en toen naar de VS verhuisde en later in Zweden woonde om vervolgens naar Nederland te emigreren.quote:
Die heeft in ieder geval iets van de wereld gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, hoef je ook niet rijk voor te zijn inderdaad. Ik ken iemand die in Chili geboren is en toen naar de VS verhuisde en later in Zweden woonde om vervolgens naar Nederland te emigreren.
Mijn paint is kapot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Stuart het volgende:
Waarom heb jij nog geen UI eigenlijk Khazad
#Goodlifequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval iets van de wereld gezien
En je kunt niets anders gebruiken als UIquote:
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hartquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.longkanker.inf(...)oppen-met-roken.html
- Longkanker komt in 90% van de gevallen door roken.
Terechte klacht.
Ja, best wel ja. Zou ik eigenlijk ook meer moeten doenquote:
Ze willen een ernstige aandoeningquote:
En wat is vaak de oorzak van het stoppen met kloppen anders dan ouderdom of stress?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hart
Dat klopt. Echter ligt de overlijdensleeftijd bij het stoppen van het kloppen van het hart bij +/- 90 jaar; bij longkanker 60 jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste mensen, 100%, overlijdt daarentegen aan het stoppen van het kloppen van het hart
Ik ga hier niet op in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Zou ik eigenlijk ook meer moeten doen
Jij ziet tenminste nog iets van de wereldquote:
Prima te doen. Naast De Kuip dus ook ideaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook, lekker manAl lang niet meer in Rotterdam uit eten geweest.
Pizza hut op het Schouwburgplein
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ziet tenminste nog iets van de wereld
Ging je ook met rommel gooien?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Prima te doen. Naast De Kuip dus ook ideaal.
Niks is onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet![]()
Maar ik heb daar volgens mij al wat over gezegdAls je zoiets zegt moet je het ook gewoon doen vind ik
Het is geen onmogelijke opgave namelijk.
Mijn eigen propje gegooid. Maar ik kan vanaf vakkie S het veld niet halen.quote:
True! Ik leg mijn prioriteiten misschien niet helemaal goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet![]()
Maar ik heb daar volgens mij al wat over gezegdAls je zoiets zegt moet je het ook gewoon doen vind ik
Het is geen onmogelijke opgave namelijk.
Neem een biertjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
ik ben de allerhande aan het afgaan voor lekkere recepten
krijg er honger van
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
ik ben de allerhande aan het afgaan voor lekkere recepten
krijg er honger van
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAH EZEL
je houdt toch van die gordon levitt ofzo
ga don jon kijken![]()
echt iets voor jou
sherlock
ezell