Naar mijn oudersquote:
Lekker goedkoop zeker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik meer Bulgarije
toen ik er was wel, maar was ook weer 7 jaar geledenquote:
OMG, ik moet die kant ook maar eens uitgaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
toen ik er was wel, maar was ook weer 7 jaar geleden
Halve liter bier op terrasje 50 cent, niks mis mee
2 seconden maximaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik vond dit toch best lastig
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:
Ik zie hem nog niequote:
Hahaha, dat kogelschot is het oog en die ogen zijn de neusgaten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik vond dit toch best lastig
[ afbeelding ]
ik pas na een paar secondenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Draaide mijn hoofd direct.
Ik ben altijd ZEER slecht geweest in dit soort dingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hahaha, dat kogelschot is het oog en die ogen zijn de neusgaten.
Baasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Draaide mijn hoofd direct.
Lucky fishquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
ik kreeg het wifi wachtwoord
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
Gezelligquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
jaaaaaaaa
Ze is nog aan het werk tot 1.30amquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?
En dit is de oorspronkelijke:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd ZEER slecht geweest in dit soort dingen
Het werkt hier nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
En dit is de oorspronkelijke:
[ afbeelding ]
My Wife and My Mother-in-Law
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi sof, heb je goed je taken uitgevoerd als nanny?
luiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GezelligAl gaat mijn laptop het niet lang meer volhouden. Ik heb al geen zin om op te staan voor eten, laat staan een adapter.
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n adres dan als je die mensen helemaal niet kentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.
die moeder is wel heel aardig
hopelijk wel met appelmoes anders kan je net zo goed kotsen en dat opetenquote:
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hun moeder heeft ze erin gelegd aangezien dit de eerste keer was en ze heel moe waren enzo.
die moeder is wel heel aardig
Komtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?
nou ik pas regelmatig op bij een vriendin van haar en zij en die vriendin gingen wat doen maar haar vaste oppas kon niet dus zei die ene die ik al ken dat ze wel een oppas hadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n adres dan als je die mensen helemaal niet kent
Ja dat hebben we nu gedaan toch.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Is het juist niet beter eerst kennis te maken als je vaker komt?
Handig en goede manier om aan meerdere adressen te komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik pas regelmatig op bij een vriendin van haar en zij en die vriendin gingen wat doen maar haar vaste oppas kon niet dus zei die ene die ik al ken dat ze wel een oppas had
stopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Ezell het volgende:
sof, ik heb vet veel zin in chocoladetaart
Viespeukquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Handig en goede manier om aan meerdere adressen te komen
Ik bedoel met de kindjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu gedaan toch.
ja di eheb ik nu een half uur gezienquote:
ehhh watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
stop
ik heb gelukkig chocolade koene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |