quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil niet met Toto in 1 TT. TR gemacht
Hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
dude wtf, ik had als TT stuart en fokkie
Okayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil niet met Toto in 1 TT. TR gemacht
Hoi Sofjequote:
Luckyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sof. Ik denk dat ik voor het eerst in 5+ jaar ziek ben/wordt. Zielig he.
Ik voel me aangesproken.quote:
Gaat het nachtbraken je opbreken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat is kut voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent geen echte manquote:
Niet echt. Voelt alsof mijn kop uit elkaar knalt. Overigens ook iets waar ik zelden tot nooit last van heb gehad, hoofdpijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is kut voor je
ik ben al geen jaren ziek geweest
quote:
Ik ging ook goed. Hopelijk is het morgen grotendeels weg dan kan ik het nog blijven volhoudenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is kut voor je
ik ben al geen jaren ziek geweest
Ik bedoel met lucky dus dat je al zolang niet ziek bent geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Voelt alsof mijn kop uit elkaar knalt. Overigens ook iets waar ik zelden tot nooit last van heb gehad, hoofdpijn.
Indrukwekkend lijstje. Ik kan mij aan geen van de 11 punten identificeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-leven-zo-mooi-maken
ik vind NOOIT een briefje van 20 in mijn broekzak. Als ik er een zou HEBBEN, dan zou ik hem nooit in mijn broekzak doen
en wat is er zo fijn aan niezen
Begreep ik stiekem wel, maar ik kan er momenteel niet echt het geluk van inzienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel met lucky dus dat je al zolang niet ziek bent geweest natuurlijk
Ik heb geeneens een joggingbroekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
11 Thuiskomen en je joggingbroek aantrekken
Ik heb geen joggingbroekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indrukwekkend lijstje. Ik kan mij aan geen van de 11 punten identificeren.
[..]
Begreep ik stiekem wel, maar ik kan er momenteel niet echt het geluk van inzien
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indrukwekkend lijstje. Ik kan mij aan geen van de 11 punten identificeren.
[..]
Begreep ik stiekem wel, maar ik kan er momenteel niet echt het geluk van inzien
[..]
Ik heb geeneens een joggingbroek
En ze zitten zo heerlijkquote:
Toen ik klein was had ik ze ook wel graag aanquote:
dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
hoe kan je leven zonder joggingbroek
kijk fbquote:
ja hequote:
Gaat vooralsnog primaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
die fotos ook, wowquote:
Zal ik het je eens laten voelen?quote:
Met die 10 cm voel ik niks hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik het je eens laten voelen?
nopequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
Sof had je mijn luchtfoto/landschap al gezien?
Ook als die jongen niet zou huilenquote:
Soms draag ik geen broek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
In diameter jaquote:
Nee, dat maakt de foto mooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook als die jongen niet zou huilen
wooow mooiquote:
Is dat ook mede door het verhaal dat erbij hoort misschienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat maakt de foto mooi natuurlijk.
Inderdaad. Staan wel mooiere fotos bij trouwens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat ook mede door het verhaal dat erbij hoort misschien
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegdquote:
Coolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Staan wel mooiere fotos bij trouwens.
Awwwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd
Krijg je zelfs geen eten binnen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat eten ook maar zitten. Ik ga de gehele avond tv kijken vanuit mijn bed met de laptop.
Jullie zitten vast aan mij, sorry
Niets etenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat eten ook maar zitten. Ik ga de gehele avond tv kijken vanuit mijn bed met de laptop.
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk maar. Elkaar morele steun bieden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30
hopelijk kan ik daar een wifi wachtwoord krijgen
bedanktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:16 schreef Stuart het volgende:
Je mag het wifi hier wel gebruiken hoor Sof
ja anders moet ik je missenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30
hopelijk kan ik daar een wifi wachtwoord krijgen
nee ik denk net 15quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Stuart het volgende:
Sofje pakt gewoon even 100 euro met 4 uurtjes werken
Wat deed jij gemeen zegquote:
heb wel 3gquote:
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karigquote:
na ajaxquote:
je hoeft niks te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karig
als je zo ook tegen je baas doet XDquote:
ja maar ik doe niks hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karig
Je bent 4 uur verantwoordelijk voor 1 of meerdere kinderen. In het geval er wel iets gebeurd is dat een absurd lage beloning.quote:
Hoe is die leven?quote:
Wat een nationalistische UIquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kinderen slapen meestal alquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent 4 uur verantwoordelijk voor 1 of meerdere kinderen. In het geval er wel iets gebeurd is dat een absurd lage beloning.
Ik ben het er niet mee eens. Maar wellicht ben ik de tarieven hier gewend. Hier betalen ouders £10 per uur voor een oppasquote:
Toch wel iets meerquote:
mrstylo productions logoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een nationalistische UI
Maar toch ook weer niet
Zeer verwarrend
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemenquote:
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemen
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Maar wellicht ben ik de tarieven hier gewend. Hier betalen ouders £10 per uur voor een oppas
reiskostenvergoeding?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Die Tsjechische schaatster is lelijk. Op naar het voetbal.
[..]
Toch wel iets meer?
Voor 20 euro mag je op mij komen passen
13 vind ik overigens te jong om op te passenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
Ik heb het tijdens mijn studie wel veel gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaak
Wat is er mis met je leef tjakkie?quote:
ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
13 vind ik overigens te jong om op te passen
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietop mijn veertiende werd het echt serieus. op mijn vijftiende had ik ongeveer 7 adresjes.
nu nog 3 en vanavond een nieuwe erbij
M'n nicht kreeg eens 35 euro om op mijn broertjes / zusje te passen voor 2 uur. Maar dan heb je wel 5 kinderen met ADHD dus tsja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
lekker goedkoop. en ik speelde al heel vaak met dat meisje in de speeltuin enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!
Ik vind het gewoon vreemd van een ouder om een minderjarige oppas te nemen voor avonden/nachten
leuke moeder?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
moet 5 uur wachten op cachet zit nu bij moeder thuis
Hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker goedkoop. en ik speelde al heel vaak met dat meisje in de speeltuin enzo
wow dat is veel manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
M'n nicht kreeg eens 35 euro om op mijn broertjes / zusje te passen voor 2 uur. Maar dan heb je wel 5 kinderen met ADHD dus tsja.
Oh. Wel strapped gaan dan he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is veel man
ik weet niet hoe deze kinderen zijnnog nooit gezien
wat gaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Wel strapped gaan dan he.
Insoposts
Zal vast ook wel zijn omdat ze familie isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is veel man
ik weet niet hoe deze kinderen zijnnog nooit gezien
Net op tijd voor de meetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:27 schreef Stuart het volgende:
Hey, over een week ben ik in Nederland
quote:
http://fok.nl/sherlock/?by=Insomnia_&about=strapped¬intopic=0quote:
En de HP meet dan?quote:
Daar zou ik mijn dubbelganger op af sturen.quote:
gvdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Insomnia_&about=strapped¬intopic=0
Volgens Inso moet je altijd gewapend de straat op
Goed genoeg, die schijnt toch veel leuker te zijn dan jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn dubbelganger op af sturen.
Ik heb je laatst nog gemeet, enkel jij had het niet door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meet enkel VBL'ers kennelijk. Zelfs jij durft niet.
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, die schijnt toch veel leuker te zijn dan jij.
Moet je maar komen heh.quote:
Wie weet.quote:
quote:
Oh. Waar was het?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb je laatst nog gemeet, enkel jij had het niet door.
Ja, onze Inso zit wel vol cliché-postsquote:
Eet smakelijkquote:
Is wel een goed advies anders. Sinds hij dat mij heeft aangeraden voel ik me altijd veilig op straat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Waar was het?
Delft, Rotterdam of toch Den Haag? Maar gezellig wel dan
[..]
Ja, onze Inso zit wel vol cliché-posts
ik ga hollywoodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben donderdag al geweest.
waar ga je heen?
geil neukenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke chill, dan voel ik je vanzelf wel tegen me aanschuren
Wat voor pizza en ijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef arachide. het volgende:
Pizza, ijs en peuken, dat heb ik nodig.
Oh dearquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier niet over voetbal praten? Dan ga je maar lekker naar VBL.
Lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
B&J
Geen idee welke pizza.
Ik heb het nodig godverdomme
Wel een wedstrijd minder gespeeld door Twente thoughquote:
moeten naar grunn uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een wedstrijd minder gespeeld door Twente though
Ahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten naar grunn uit
is ook niet makkelijk
Blenders, ken je dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben donderdag al geweest.
waar ga je heen?
Gaat 'ie nog een beetje ara?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
B&J
Geen idee welke pizza.
Ik heb het nodig godverdomme
Wat dacht je dan? Dat ik hier live die wedstrijden kan zien?quote:
ja en jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik hier live die wedstrijden kan zien?
De meeste streams werken niet. Zo werken Nederlandse streams hier niet. Ik heb vandaag de NOS nog geprobeerd voor schaatsenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
De meeste streams werken niet. Zo werken Nederlandse streams hier niet. Ik heb vandaag de NOS nog geprobeerd voor schaatsen
Werk de url dan weg als een niet direct zichtbare link zodat iemand misschien nog kliktquote:
doet het gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk de url dan weg als een niet direct zichtbare link zodat iemand misschien nog klikt
Zolang jij dat roept dat het me nietsquote:
streams mag niet hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang jij dat roept dat het me niets
En snel zijn post aanpassen
Gewoon, dat hele gebeuren met mijn beste vriend heeft er in gehakt en niemand heeft mij eigenlijk echt gevraagd hoe het met mij gaat. En niemand die ik ken, snapt me momenteel. Heel frustrerend.quote:
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of coursequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon, dat hele gebeuren met mijn beste vriend heeft er in gehakt en niemand heeft mij eigenlijk echt gevraagd hoe het met mij gaat. En niemand die ik ken, snapt me momenteel. Heel frustrerend.
Thanks, maar ik denk dat ik dit liever bij mezelf hou. Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of course
dit is ook voor mij van toepassingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of course
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks, maar ik denk dat ik dit liever bij mezelf hou. Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoet
Hmm, aardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vriend KSbeetje lam en verveeld, met u?
Ahwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, aardig.
Gister 2 leuke vrouwen ontmoet. 1 had helaas al een vriend.
Aan de ander durfde ik haar nummer niet te vragen.
Gaat nergens over nee. Wel een heerlijk doelpunt van Rieks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd
Gelukkig hebben we sexy Lexy nog.
Wellicht alleen toegang tot propaganda-opvoedsitesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat nergens over nee. Wel een heerlijk doelpunt van Rieks.
Ik denk dat Sof geen internet vrijbrief heeft gekregen van haar fascistische oppasgezin
Jammer wel. Maar wil haar wel nog eens zien. Dus eens kijken wat we daar aan kunnen doen.quote:
Ach ja. Er is voor iedereen hoopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht alleen toegang tot propaganda-opvoedsites
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:26:44Bl0emen bloeien waar ze ruimte krijgen mensen ook❤,, reageer retweet
Sinds zijn eerbiedige foto in Auschwitz is Jetro wel een cultheld geworden van mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Er is voor iedereen hooptwitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:26:44Bl0emen bloeien waar ze ruimte krijgen mensen ook❤,, reageer retweet
Komt goed :"e:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar wil haar wel nog eens zien. Dus eens kijken wat we daar aan kunnen doen.
Willemsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Er is voor iedereen hooptwitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:26:44Bl0emen bloeien waar ze ruimte krijgen mensen ook❤,, reageer retweet
Je bent verkouden geworden toen je naar huis liep zeker?quote:
maar ik heb zin in tobleronequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom eraan met zelfgemaakte kippensoep
nee...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent verkouden geworden toen je naar huis liep zeker?
Ezell!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik heb zin in toblerone![]()
[..]
nee...
hehquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ezell!
Ik had vandaag Ezelbier.
Ja, zag het staan dus nam ik het mee.quote:
arme kaninchen, jij ook al?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw hoofd lijkt ook te barsten als je je hoofd beweegt? Nog nooit gehad dit
Waar smaakte het naar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zag het staan dus nam ik het mee.
Was niet zo lekker
Euhm, goede vraag. Was een blond bier, maar niet enorm fris.quote:
Vreemd dat ze dat Ezelbier noemenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, goede vraag. Was een blond bier, maar niet enorm fris.
dat is waar ik heen ga vanavondquote:
Ja.quote:
de bobbus? taxi?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar ik heen ga vanavondgeen wat het is, iemand organiseert een feest daar en ben uitgenodigd.
ik weet alleen niet zo goed hoe ik terug moet naar huis. maargoed, zie ik dan wel
Iets dat Ezells sap smakelijk is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik hoopte dat het lekker zou zijn en ik dan een flauwe grap kon maken richtig Ezell.
nog 11 cent en 1 dag overquote:
meh, arm kindquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... Echt heel vaag. Alsof ik een gigantische kater heb zonder ervoor gedronken te hebben.
En dan moet ik van mijn kat ook nog Feyenoord kijken...
[ afbeelding ]
Ik verveel mij
Hoeveel eten heb je nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog 11 cent en 1 dag over![]()
[..]
meh, arm kind
Gewoon brood eten dus en je hebt het voor mekaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
meh, arm kind
Bedankt Ezell. Jij ook sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
meh, arm kind
weinigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoeveel eten heb je nog?
En hoe heb je het trouwens bijgehouden?
ik heb nooit broodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon brood eten dus en je hebt het voor mekaar
thanksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ezell. Jij ook sterkte gewenst.
11 cent voor een dag ja? Wellicht kan een Bear Grylls aflevering je verder helpen.
Huh, waar woon je dan? Voor mij is een taxi 7 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
taxi is rete duur, dan ga ik nog liever lopen.
bobbus ga ik wel even kijken.
capellequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huh, waar woon je dan? Voor mij is een taxi 7 euro
Je eet nooit brood?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinigmaar komt goed, want ik heb nog wat eieren en mueslizooi
[..]
ik heb nooit brood
[..]
thanks
en geen idee wat bear grylls is?
Ray Mears of Les Stroud is inderdaad een beter ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinigmaar komt goed, want ik heb nog wat eieren en mueslizooi
[..]
ik heb nooit brood
[..]
thanks
en geen idee wat bear grylls is?
weinigquote:
onvolgbaar, dus ik ga maar eten pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ray Mears of Les Strouts is inderdaad een beter idee
dat ligt ernaast johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in rotterdam woonde
Moet jij niet rollebollen met tjakkie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Heeft iedereen een leven gekregen of zo?
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
drukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
Je voelde je ietwat ziek toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
moet zo nog opruimen, want aldo komt morgen
kutkakker kan niet tegen bende
#sherlockforlife
Jawelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij niet rollebollen met tjakkie?
Oh naja hij vermaakte zich wel met je moeder zoals hij zeiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel
Maar ben nog dik een uur aan het werk
maar ik wil niet stilzittenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je voelde je ietwat ziek toch?
Nou ja... hij heeft het goed voor elkaar dan
o?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
Hahaha noem je hem nou kutkakker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
#sherlockforlife
Dan moet ik opruimen als jullie langskomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
#sherlockforlife
ja want kutaldoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha noem je hem nou kutkakker?
hoe schoon is jouw huis? misschien durf ik niet eens naar binnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan moet ik opruimen als jullie langskomen
Oh, as vrijdag al? Ik moet zeker een roos voor je kopen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat we serieus een date hadden.
Oh, die zal wel de oren van zijn hoofd kletsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja hij vermaakte zich wel met je moeder zoals hij zei
ik ga jou in delft stalkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu en ik gaan jullie Rotterdam meet stalken
Hand in hand, dat wel
Jouw team is toch aan het winnen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd
Gelukkig hebben we sexy Lexy nog.
Ik was aan het bellenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
wie is julliequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu en ik gaan jullie Rotterdam meet stalken
Hand in hand, dat wel
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zal wel de oren van zijn hoofd kletsen
Ja, met moeitequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga jou in delft stalken
jouw adres is bekend
Maakt het wat uit?quote:
Ach, zolang ze maar 3 punten pakken toch?quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar 3 punten pakken toch?
Nou dan niet hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, as vrijdag al? Ik moet zeker een roos voor je kopen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hoi iedereen,
wat een leuke slowchat; ik heb erg gelachen bij het lezen van de reacties. Wel heb ik gehoord dat de slowchats bestaan uit een vrij hechte commune, klopt dit? Zo ja, hoe kom je erbij
Gr Pia
Ik stuur Sof wel langs met een stuk taart.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mij hoor je niet klagen hoor. Gezellig.
Heeft je vorige kloon een ban soms Riaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hoi iedereen,
wat een leuke slowchat; ik heb erg gelachen bij het lezen van de reacties. Wel heb ik gehoord dat de slowchats bestaan uit een vrij hechte commune, klopt dit? Zo ja, hoe kom je erbij
Gr Pia
Ja, Patty Brard op de schansquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
Er is toch een vrouwtje dat goed is qua skieen?
Bedanktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stuur Sof wel langs met een stuk taart.
Je doet niet eens je best met je domme kloontjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef Goedaardige_Pia het volgende:
Hoi.
ik heb zelf veel geskied. Helaas niet op olympisch niveau ( wel bijna) dus ik kan je vraag niet beantwoorden (sorry). Ga je vanavond nog op stap? Ik ben nog wel van plan om even de kroeg in te gaan
Gr Pia
Extra treinstation?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktIk kijk ernaar uit. Ik zal zelfs haar extra treinstation qua kosten op mijn nemen. Zo ben ik dan wel weer.
Maar we hebben nog een goeie snowboardster en shorttrackersquote:
Dan bedoelde ik waarschijnlijk die snowboardsterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar we hebben nog een goeie snowboardster en shorttrackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |