nee ik denk net 15quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Stuart het volgende:
Sofje pakt gewoon even 100 euro met 4 uurtjes werken
Wat deed jij gemeen zegquote:
heb wel 3gquote:
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karigquote:
na ajaxquote:
je hoeft niks te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karig
als je zo ook tegen je baas doet XDquote:
ja maar ik doe niks hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 voor 4 uurtjes? Dat is wel een beetje karig
Je bent 4 uur verantwoordelijk voor 1 of meerdere kinderen. In het geval er wel iets gebeurd is dat een absurd lage beloning.quote:
Hoe is die leven?quote:
Wat een nationalistische UIquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat eten ook maar zitten. Ik ga de gehele avond tv kijken vanuit mijn bed met de laptop.
Jullie zitten vast aan mij, sorry
Die kinderen slapen meestal alquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent 4 uur verantwoordelijk voor 1 of meerdere kinderen. In het geval er wel iets gebeurd is dat een absurd lage beloning.
Ik ben het er niet mee eens. Maar wellicht ben ik de tarieven hier gewend. Hier betalen ouders £10 per uur voor een oppasquote:
Toch wel iets meerquote:
mrstylo productions logoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een nationalistische UI
Maar toch ook weer niet
Zeer verwarrend
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemenquote:
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemen
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Maar wellicht ben ik de tarieven hier gewend. Hier betalen ouders £10 per uur voor een oppas
reiskostenvergoeding?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Die Tsjechische schaatster is lelijk. Op naar het voetbal.
[..]
Toch wel iets meer?
Voor 20 euro mag je op mij komen passen
13 vind ik overigens te jong om op te passenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
Ik heb het tijdens mijn studie wel veel gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaak
Wat is er mis met je leef tjakkie?quote:
ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
13 vind ik overigens te jong om op te passen
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietop mijn veertiende werd het echt serieus. op mijn vijftiende had ik ongeveer 7 adresjes.
nu nog 3 en vanavond een nieuwe erbij
M'n nicht kreeg eens 35 euro om op mijn broertjes / zusje te passen voor 2 uur. Maar dan heb je wel 5 kinderen met ADHD dus tsja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
lekker goedkoop. en ik speelde al heel vaak met dat meisje in de speeltuin enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!
Ik vind het gewoon vreemd van een ouder om een minderjarige oppas te nemen voor avonden/nachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |